Se odločate med Periscopom in Meerkatom?

Avtor Maruša Žibert — 22.05.2015
Komentiraj!
Storitvi, kot sta Periscope in Meerkat, sta imeli, podobno kot Facebook, svoje predhodnike. Kaj je vplivalo na njun razcvet, kako naj blagovne znamke uporabijo te aplikacije za posel in kako izmeriti rezultate, smo se pogovarjali z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media.
Se odločate med Periscopom in Meerkatom?

Kaj svetuje Mojca Marš? (Vir slike: Grega.T. Bohinc, Wisharts)

»Meerkat je bil ob pravem času na pravem mestu, enostavnost uporabe in simpatična aplikacija pa sta naredili svoje, da je aplikacija resnično zaživela,« pravi Marševa, ki dodaja, da je Periscope izkoristil dve zadevi. Utrjevanje poti Meerkata in prepoznavnost, pridobljeno znanje in doseg Twitterja, ki je Periscope vzel pod svoje okrilje. Periscope je namreč v samo prvih desetih dneh naštel več kot milijon prijav.

Storitvi zanimive predvsem za nove naročnike

Kot pravi Marševa, njene naročnike vse bolj zanima live-streaming, zlasti nove naročnike in podjetja, s katerimi so sicer še sredi pripravljanja strategije, saj so s sodelovanjem začeli šele pred kratkim. Ostale to še čaka: »Imamo namreč pripravljene strategije, ki prinašajo odlične rezultate in se zaenkrat držimo plana.«

Kako meriti rezultate uporabe Periscopa in Meerkata?

Pravi, da je merjenje rezutatov na podlagi uporabe omenjenih storitev v začetnih fazah težko. »Ponavadi podjetja bolj potegnejo vzporednice med njihovo aktivnostjo na teh aplikacijah ter nakupi določenih izdelkov, ki so jih promovirali. Verjamem pa, da bo vse skupaj postalo lažje, ko bodo te storitve in aplikacije dozorele,« dodaja.

Aplikacija, ki bo spremenila marketinški svet >>

Katero storitev uporabljati – Periscope ali Meerkat?

Marševa, ki je bila med prvimi slovenskimi uporabniki Meerkat, če ne celo prva, pravi, da ima vsaka svoje prednosti in slabosti. »Kaj več bo pokazal nadaljni razvoj teh aplikacij. Spreminjata se zelo hitro, uporabniki pa se tem spremembam poskušajo hitro prilagoditi.«

Sodelovanje z ameriškimi podjetniki ji odpira nova vrata

Periscope ima zagotovo to prednost, da shranjuje video vsebine, kar je izredno pomembno za blagovne znamke, a po drugi strani ima Meerkat druge prednost. »Mislim, da ta tekma še ni odločena,« meni Marševa, ki bo jeseni gostja na virginijski konferenci Double Your Freelancing. »Že nekaj časa sem v kontaktu s številnimi ameriškimi podjetniki, kar mi je zelo koristilo pri moji poslovni poti,« odgovarja na vprašanje, kako je prišlo do povabila. Virtualno druženje in medsebojna pomoč je pripeljalo do tega, da jo je Brennan Dunn, organizator konference, ki ji mimogrede že nekaj časa sledi na Twitterju, povabil kot gostjo na konferenco.

Američanom bo septembra predstavila svoj pristop

»Udeleženci lahko predvsem pričakujejo konkretne nasvete glede uporabe družbenih omrežjih. Predstavila bom svoj pristop, ki se je izkazal za uspešnega, ter podala nekaj nasvetov, s katerimi lahko tudi oni izkoristijo družabna omrežja do potankosti,« pravi Marševa, ki se bo v Virginiji mudila 17. in 18. septembra.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice