Se odločate med Periscopom in Meerkatom?

Storitvi, kot sta Periscope in Meerkat, sta imeli, podobno kot Facebook, svoje predhodnike. Kaj je vplivalo na njun razcvet, kako naj blagovne znamke uporabijo te aplikacije za posel in kako izmeriti rezultate, smo se pogovarjali z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media.
Se odločate med Periscopom in Meerkatom?

Kaj svetuje Mojca Marš? (Vir slike: Grega.T. Bohinc, Wisharts)

»Meerkat je bil ob pravem času na pravem mestu, enostavnost uporabe in simpatična aplikacija pa sta naredili svoje, da je aplikacija resnično zaživela,« pravi Marševa, ki dodaja, da je Periscope izkoristil dve zadevi. Utrjevanje poti Meerkata in prepoznavnost, pridobljeno znanje in doseg Twitterja, ki je Periscope vzel pod svoje okrilje. Periscope je namreč v samo prvih desetih dneh naštel več kot milijon prijav.

Storitvi zanimive predvsem za nove naročnike

Kot pravi Marševa, njene naročnike vse bolj zanima live-streaming, zlasti nove naročnike in podjetja, s katerimi so sicer še sredi pripravljanja strategije, saj so s sodelovanjem začeli šele pred kratkim. Ostale to še čaka: »Imamo namreč pripravljene strategije, ki prinašajo odlične rezultate in se zaenkrat držimo plana.«

Kako meriti rezultate uporabe Periscopa in Meerkata?

Pravi, da je merjenje rezutatov na podlagi uporabe omenjenih storitev v začetnih fazah težko. »Ponavadi podjetja bolj potegnejo vzporednice med njihovo aktivnostjo na teh aplikacijah ter nakupi določenih izdelkov, ki so jih promovirali. Verjamem pa, da bo vse skupaj postalo lažje, ko bodo te storitve in aplikacije dozorele,« dodaja.

Aplikacija, ki bo spremenila marketinški svet >>

Katero storitev uporabljati – Periscope ali Meerkat?

Marševa, ki je bila med prvimi slovenskimi uporabniki Meerkat, če ne celo prva, pravi, da ima vsaka svoje prednosti in slabosti. »Kaj več bo pokazal nadaljni razvoj teh aplikacij. Spreminjata se zelo hitro, uporabniki pa se tem spremembam poskušajo hitro prilagoditi.«

Sodelovanje z ameriškimi podjetniki ji odpira nova vrata

Periscope ima zagotovo to prednost, da shranjuje video vsebine, kar je izredno pomembno za blagovne znamke, a po drugi strani ima Meerkat druge prednost. »Mislim, da ta tekma še ni odločena,« meni Marševa, ki bo jeseni gostja na virginijski konferenci Double Your Freelancing. »Že nekaj časa sem v kontaktu s številnimi ameriškimi podjetniki, kar mi je zelo koristilo pri moji poslovni poti,« odgovarja na vprašanje, kako je prišlo do povabila. Virtualno druženje in medsebojna pomoč je pripeljalo do tega, da jo je Brennan Dunn, organizator konference, ki ji mimogrede že nekaj časa sledi na Twitterju, povabil kot gostjo na konferenco.

Američanom bo septembra predstavila svoj pristop

»Udeleženci lahko predvsem pričakujejo konkretne nasvete glede uporabe družbenih omrežjih. Predstavila bom svoj pristop, ki se je izkazal za uspešnega, ter podala nekaj nasvetov, s katerimi lahko tudi oni izkoristijo družabna omrežja do potankosti,« pravi Marševa, ki se bo v Virginiji mudila 17. in 18. septembra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje