Sedem laži o podjetništvu, ki lahko ogrozijo startup

Tudi podjetništvo je tarča predsodkov, ki lahko nevarno zavedejo novopečene podjetnike. V nadaljevanju smo za vas poiskali sedem laži, ki krožijo o podjetništvu, za katere upamo, da vam bodo pomagali k realnejši sliki o poslovanju.
Sedem laži o podjetništvu, ki lahko ogrozijo startup

Sedem laži o podjetništvu, ki lahko ogrozijo startup-e (Vir: HubSpot.com)

Laž številka 1: Ni vam potrebno obvladati svojega področja

Če si ne želite dragega učenja na lastnih napakah, potem morate svoje področje obvladati. Če na primer obožujete hrano, še ne pomeni, da lahko vodite restavracijo. Preden se lotite posla vložite svoj čas za izobraževanje o svojem področju.

Laž številka 2: Za startup ne potrebujete veliko denarja

Ena izmed stvari, ki jo boste spoznali na podjetniški poti je, da boste preveč optimistični. Za stroške boste potrebovali več denarja, kot ste načrtovali, zato je važno, da imate trdno finančno podlago. Naredite finančni načrt za prvo leto za poslovne in osebne stroške. Da se podjetje prebije na trg, povprečno potrebuje od 12 do 18 mesecev, zato imejte ločen račun z denarjem, ki vas bo reševal v kriznih situacijah.

Laž številka 3: Obstaja popoln čas za ustanovitev podjetja

Popolnega časa za ustanovitev podjetja ni in ga nikoli ne bo. Vedno boste lahko dobili izgovore, zakaj podjetja ne bi ustanovili sedaj in zakaj bi ga bilo bolje čez pet let. Premagajte dvome v glavi in se lotite posla.

Laž številka 4: Če greste v podjetništvo, morate zapustiti službo

Verjetno ste že slišali, da morate podjetju nameniti svoj polni čas in zato ne morete biti hkrati še zaposleni. Obstaja tudi drugi način. S podjetjem začnite kot s stransko dejavnostjo. Ko bo podjetje prinašalo solidne prihodke, se ločite od službe in svoj polni čas namenite podjetju.

Laž številka 5: Vse kar potrebujete je strast

Seveda je pomembno, da to kar delate, delate z veseljem.  A uspešnost vašega podjetja je odvisna še od mnogo drugih dejavnikov, kot so poslovni načrt, sposobnost pridobivanja kupcev, prave niše. Če bi bila strast dovolj, bi bili vsi podjetniki.

Laž številka 6: Trženje je predrago

Podjetniki se za trženje ne odločajo, ker menijo da je predrago ali prezapleteno. Obstaja ogromno načinov trženja, ki se jih lahko lotite sami. Lahko začnete s pisanjem bloga, ste aktivni na socialnih omrežjih ali pošiljate promocijska e-poštna sporočila.

Laž številka 7: Ko vam uspe, se nimate več kaj naučiti

Tudi ko vam bo posel uspel, učenja ne bo konec. Vedno bodo prihajale nove informacije, ki jih boste potrebovali, še posebno na tehnološkem področju.

Vir: smallbiztrends.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje