SEO vodnik za majhna podjetja

Mnogi podjetniki se zavedajo pomena uvrstitve spletne strani na spletnih iskalnikih, vendar pa niso dovolj seznanjeni z optimizacijo spletnih strani za iskalnike ali krajše SEO. V nadaljevanju sledi osem učinkovitih SEO pristopov, s katerimi lahko povečate svojo prepoznavnost in promet.
SEO vodnik za majhna podjetja

Z uporabo SEO povečajte svojo prepoznavnost. (Vir: seotop.com.au)

Začnite s SEO osnovami in najprej s pomočjo orodij kot je npr. Wordtracker spoznajte na spletu najbolj iskane ključne besede ter jih čim večkrat uporabite na svoji spletni strani, tako med naslovnimi oznakami kot med besedilom. Poskrbite pa tudi za to, da bodo ljudje objavljali povezave do vaše spletne strani.

Ko boste poskrbeli za SEO osnove, nadaljujte z naslednjimi SEO pristopi in izboljšajte uvrstitev svoje spletne strani med rezultati iskanja prek iskalnikov:

1. Dodajajte vsebino: Na svojo spletno stran mesečno dodajte od deset do trideset strani novih vsebin, v katere vključite različne specifične ključne besede, s katerimi se boste približali tudi nišnim kupcem, ki so navadno pripravljeni za proizvode odšteti več denarja. 

2. Pazite se prevelikih obljub: Ne zaupajte SEO orodjem, ki obljubljajo uvrstitev vaše strani na tisoče iskalnikov, saj obstaja manj kot sto velikih iskalnikov kot so Google, MSN in Yahoo, pri nas še najdi.si.

3. Optimizirajte svojo stran: Google postopoma uvaja univerzalno iskanje, ki med rezultati iskanja prikaže tako tekstovne, kot tudi slikovne in video vsebine. Temu primerno optimizirajte svojo stran z ustreznim naslavljanjem slik in dodajanjem alt besedila.

4. Naslov spletne strani: Za naslov spletne strani namesto imena podjetja raje uporabite ustrezne ključne besede (tisto kar prodajate) in s tem pri iskalnikih pridobite nekaj točk.

5. Uporabljajte Wikipedijo: Wikipedija se že skoraj uvršča med iskalnike, zato v imenu svojega podjetja na njej objavite zanimiv članek in povečajte svojo prepoznavnost.

6. Uporabljajte YouTube: Ustvarite nekaj zabavnih in poučnih video posnetkov povezanih z vašim poslovanjem, ki naj vsebujejo tudi vaš URL naslov, ter jih objavite na YouTubu.

7. Preverite veljavnost svojega URL naslova: Preverite ali naslov vaše spletne strani deluje tako v http://vasnaslov kot tudi www.vasnaslov obliki, saj se naslova obravnavata kot različni spletni strani, kar lahko privede do težav. Problem lahko rešite z uporabo posebne programerske kode.

8. Vključite uporabnike: Na spletno stran dodajte preprosto funkcijo “Povej prijatelju” in možnost Social Bookmarkinga, ki ima močan vpliv na rezultate iskanja.

Vse skupaj pa vam lahko uredi podjetje, ki se profesionalno ukvarja z optimizacijo spletnih strani.  

 

Vir: SmallBizBee

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje