Šest načinov za doseganje sreče in uspeha

Drobne spremembe v življenju lahko vodijo do velikih dosežkov v osebnem in poslovnem svetu. Spodaj je po navdihu Toma Corleya, avtorja knjige o navadah bogatih ljudi, naštetih sedem napotkov, ki so vam lahko v pomoč pri doseganju uspeha in sreče.
Šest načinov za doseganje sreče in uspeha

Šest načinov za doseganje sreče in uspeha (Vir slike: BigStockPhotos.com)

1. Vsakodnevne navade

Razlika med uspešnimi in neuspešnimi ljudmi se kaže v vsakodnevnih navadah. Uspešni ljudje imajo veliko dobrih in le nekaj slabih navad. Če boste prepoznali slabe in jih spremenili, boste naredili velik korak na poti proti uspehu.

Za pomoč si izdelajte tabelo. V prvem stolpcu naj bodo vaše slabe navade, v drug stolpec pa zapišite, kako jih boste spremenili.

Upoštevajte ta seznam, dokler ne bo postal del vaših vsakodnevnih navad.

2. Ustvarjajte cilje

Če nimate ciljev, jih ne morete doseči, če jih ne morete doseči, ne morete v ničemer uspeti. Uspešni ljudje so usmerjeni k ciljem, zato si jih postavljajo vsak dan. Imajo dnevne, tedenske, mesečne in letne cilje. A ne samo ciljev, temveč tudi načrt, kako jih doseči.

3. Neprestano se izboljšujte

Nikoli niste tako dobri, da ne bi mogli biti še boljši. Uspešni ljudje vedno iščejo načine, kako bi lahko izboljšali sami sebe. Čas je preveč dragocen, da bi ga porabili za stvari, ki vas ne vodijo k vašim ciljem. Ukvarjajte se s stvarmi, ki širijo vaše znanje in veščine.

4. Skrbite za osebno zdravje

Uspešni ljudje se vsakodnevno trudijo, da skrbijo za zdravo prehrano in telovadbo. Ljudje, ki skrbijo za svoje zdravje imajo več energije, za dokončanje potrebnih nalog.

5. Vzemite si čas za razvijanje osebnih odnosov

Imejte čas za krepitev prijateljskih vezi in utrjujte dolgoročne odnose z drugimi ljudmi. Pomagajte starim in novim znancem, ne da bi pričakovali kaj v zameno. Ko spoznate novo osebo, si zapomnite njeno ime. Ljudje se počutijo boljše, če jih drugi obravnavajo kot osebe in ne kot številke.

6. Imejte čas za vse – v zmernih količinah

Čeprav si želite uspeti na svojem področju, ne zanemarite drugih aktivnosti, kot so gledanje televizije, brskanje po spletu in zabave s prijatelji. Naj bo ljudem prijetno v vaši družbi, ne glede na situacijo.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje