Sestanek je končan, toda ali vsi poznajo svoje zadolžitve?

V večjih podjetjih ekipe svoje delo pogosto usklajujejo na sestankih, kjer se zaposleni dogovarjajo o različnih podrobnostih, potrebnih za dokončanje projektov. Toda pogosto se pozabi na ključni korak - doreči, kdo bo storil kaj in v kakšnem roku.
Slovenska podjetja zaposlujejo

Slovenska podjetja zaposlujejo (Vir slike: sxc.hu)

Ste se že kdaj udeležili sestanka, kjer je bilo sprejetih ogromno odločitev, kljub temu pa se po tem ni kaj dosti spremenilo? Gre za eno izmed tipičnih napak, ki se pojavlja na sestankih. Udeleženci pozabijo na ključni korak, in sicer doreči, kdo izmed udeleženih bo storil kaj in v kakšnem časovnem roku. 

Lahko bi rekli, da je skoraj 90 odstotkov dela napravljenih že takrat, ko določite odgovornega za določeno nalogo ter mu napoveste rok, v katerem želite, da bo delo opravljeno. Vsak sestanek naj se vedno konča z jasnimi cilji in vsakdo, ki se ga udeleži, naj natančno pozna svoje nove zadolžitve. Tako bo delo teklo nemoteno, hkrati pa se boste izognili morebitnim sporom in prerekanjem zaradi zmedenosti vaše ekipe. 

Da ne bi prihajalo do zmede, se morate izogibati uporabi stavkov, ki se začnejo z besedami: “Dobro bi bilo, da…”, “Nekdo bi moral…”, “Se vsi strinjamo, da…”, “Lahko poskusite…?”. S tem namreč stvari dorečete samo na pol, vi pa morate narediti prav nasprotno – točno določiti osebo, ki bo za določeno opravilo zadolžena, ter ji doreči rok, ki ni odložljiv.

Vprašanje zato raje formirajte v stavek: “Želim, da bo opravilo X končano do dne Y.”, nato pa zahtevajte jasno potrditev, da se zaposleni z navedenim strinja. Tako bo do neke mere prisiljen sprejeti odgovornost za svoja dejanja, v nasprotnem primeru pa ga čakajo sankcije. 

Za uspešno poslovanje podjetja je bistveno, da čimprej vzpostavite učinkovito komunikacijo z zaposlenimi. Dokazati se morate kot močan vodja, ki mu lahko ekipa zaupa, saj bo vaše podjetje le tako lahko raslo in se razvijalo tudi v prihodnje. 

Vir: LinkedIn

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje