Sestanek je končan, toda ali vsi poznajo svoje zadolžitve?

Avtor Maja Borštnik — 24.09.2013
Komentiraj!
V večjih podjetjih ekipe svoje delo pogosto usklajujejo na sestankih, kjer se zaposleni dogovarjajo o različnih podrobnostih, potrebnih za dokončanje projektov. Toda pogosto se pozabi na ključni korak - doreči, kdo bo storil kaj in v kakšnem roku.
Sestanek je končan, toda ali vsi poznajo svoje zadolžitve?

Sestanek je končan, toda ali vsi poznajo svoje zadolžitve? (Vir slike: sxc.hu)

Ste se že kdaj udeležili sestanka, kjer je bilo sprejetih ogromno odločitev, kljub temu pa se po tem ni kaj dosti spremenilo? Gre za eno izmed tipičnih napak, ki se pojavlja na sestankih. Udeleženci pozabijo na ključni korak, in sicer doreči, kdo izmed udeleženih bo storil kaj in v kakšnem časovnem roku. 

Lahko bi rekli, da je skoraj 90 odstotkov dela napravljenih že takrat, ko določite odgovornega za določeno nalogo ter mu napoveste rok, v katerem želite, da bo delo opravljeno. Vsak sestanek naj se vedno konča z jasnimi cilji in vsakdo, ki se ga udeleži, naj natančno pozna svoje nove zadolžitve. Tako bo delo teklo nemoteno, hkrati pa se boste izognili morebitnim sporom in prerekanjem zaradi zmedenosti vaše ekipe. 

Da ne bi prihajalo do zmede, se morate izogibati uporabi stavkov, ki se začnejo z besedami: "Dobro bi bilo, da...", "Nekdo bi moral...", "Se vsi strinjamo, da...", "Lahko poskusite...?". S tem namreč stvari dorečete samo na pol, vi pa morate narediti prav nasprotno - točno določiti osebo, ki bo za določeno opravilo zadolžena, ter ji doreči rok, ki ni odložljiv.

Vprašanje zato raje formirajte v stavek: "Želim, da bo opravilo X končano do dne Y.", nato pa zahtevajte jasno potrditev, da se zaposleni z navedenim strinja. Tako bo do neke mere prisiljen sprejeti odgovornost za svoja dejanja, v nasprotnem primeru pa ga čakajo sankcije. 

Za uspešno poslovanje podjetja je bistveno, da čimprej vzpostavite učinkovito komunikacijo z zaposlenimi. Dokazati se morate kot močan vodja, ki mu lahko ekipa zaupa, saj bo vaše podjetje le tako lahko raslo in se razvijalo tudi v prihodnje. 

Vir: LinkedIn

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice