Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Sestri Katarina in Dominika Bučar sta v želji po lastnem produktu in spoznanju, da na slovenskem trgu primanjkuje tovrstnih izdelkov, ustvarili trendovski nahrbtnik Boopacks. S svojo idejo sta navdušili svojo mamo, ona pa ju je spodbudila, da ustvarita svojo blagovno znamko.
Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Dominika in Katarina, športnica in arhitekta, ki presenečata s trendovskimi nahrbtniki (Vir slike: Boo)

»Boopacks so ročno izdelani. So slovenski proizvod. Za zdaj nastajajo v naši lastni mini proizvodnji. Zaradi pospešene prodaje in velikega zanimanja pa že razvijamo in se usmerjamo k večji proizvodnji, povezujemo se s proizvodnim obratom. Zaradi še nedorečenih pogojev je to za zdaj še poslovna skrivnost,« pravita sestri, ki sta svojo kreativnost uporabili v razvoju lastne blagovne znamke.

Zanimanje iz tujine

»Usmerjamo se tako na slovenski kot tudi na tuji trg,« kar potrjuje tudi njuna spletna stran in celostna podoba. Želita, da njuna blagovna znamka Boo postane internacionalna znamka.

»S foto materialom iz tujine želimo kar najbolj pozitivno prikazati in približati izdelek tudi tujcem. To nam uspeva že v naših začetkih, saj prejemamo naročila iz Hrvaške, Nizozemske, Nemčije in Anglije,« dodajata.

Celoten material na spletni strani je na voljo izključno v angleščini, pozornost pa pritegnejo zanimive fotografije, posnete na različnih kotičkih sveta. S tem dajeta svoji znamki dodatno, svetovljansko težo.

Športnica in arhitektka, ki obožujeta modo

Za blagovno znamko Boo, ki je izpeljanka iz njunega priimka Bučar, s čimer sta dosegli, da ju ime znamke res zaznamuje, pooseblja in povezuje, stojita sestri.

23-letna Katarina, športnica po duši, tudi študentka Fakultete za šport, ki skrbi za stike z javnostjo in sodeluje pri oblikovanju Boopackov, hkrati pa skrbi še za stike z mediji in prodajo ter 26-letna Dominika, absolventka Fakultete za arhitekturo. Njena mlajša sestra pove, da Dominiki smisla za grafično oblikovanje in fotografijo ne primanjkuje. Ravno Dominika, ki sodeluje pri oblikovanju Boopacksov, je »kriva« za čudovite fotografije na spletni strani, obenem je tudi avtor njune spletne strani in celostne podobe.

Večina Boopacksov (gre za izpeljanko imen Boo in backpacks, slo. nahrbtnik) je narejenih iz umetnega usnja, na voljo pa so v različnih barvah, od črne, srebrne, bele, rdeče, modre in rumene, nekateri pa izstopajo tudi z drugačnostjo – na primer prozoren boopakcs in jeans različica. Prozoren se po besedah sester dobro dopolnjuje še z dvema njunima izdelkoma, boobag in mini boobag. Cenovno so dostopni širši populaciji, cene se namreč gibljejo od 35 do 45 evrov.

Oče in mama pravi naslov za nasvete

»Obe gojiva strast do mode, občasno stopiva tudi pred objektiv,« navdušenje nad modo pa izražata z Boo izdelki. V veliko pomoč, pravita, jima je njuna mama, Nataša Bučar, ki je tudi sama podjetnica.

Po nasvete se pogosto odpravita tudi k očetu, Tomažu Bučarju, ki ima dolgoletno managersko kariero. »Pogosto sodelujeva tudi z Markom Pircem, producentom svoje blagovne znamke VA,« ki je zanju sproduciral tudi predstavitveni video.

»Razvoj blagovne znamke Boo je še na začetku, tako da ne moremo govoriti o velikih finančnih vložkih. Vlagamo, kolikor nam naš proračun dopušča,« v načrtu pa imata udeležbo na sejmih, organizacijo dogodkov in podobno.

Boopacks je šele njun prvi produkt in še zdaleč ne zadnji

Trenutno si lahko Boopacke ogledate v ljubljanskem TOZD baru in lokalu Centralna postaja. »Prodaja izdelkov pa za zdaj poteka prek spleta. Naš cilj oziroma načrt pa je izdelke vpeljati tudi v trgovine s tovrstnim stilom in konceptom, kot ga ima Boopacks,« dodajata mladi podjetnici, ki poudarjata, da je Boopacks komaj prvi izdelek. Idej in zamisli za nove produkte je še veliko.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Digitalni marketing: kaj počnejo vodilni na spletu?

Z dr. Jeleno Rašula, vodjo digitalnega marketinga pri Ceneje d.o.o. in eno od ustanoviteljev blagovne znamke Shopper’s Mind, smo se pogovarjali o ključnih marketinških izzivih v naslednjih letih. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,