Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Sestri Katarina in Dominika Bučar sta v želji po lastnem produktu in spoznanju, da na slovenskem trgu primanjkuje tovrstnih izdelkov, ustvarili trendovski nahrbtnik Boopacks. S svojo idejo sta navdušili svojo mamo, ona pa ju je spodbudila, da ustvarita svojo blagovno znamko.
Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Dominika in Katarina, športnica in arhitekta, ki presenečata s trendovskimi nahrbtniki (Vir slike: Boo)

»Boopacks so ročno izdelani. So slovenski proizvod. Za zdaj nastajajo v naši lastni mini proizvodnji. Zaradi pospešene prodaje in velikega zanimanja pa že razvijamo in se usmerjamo k večji proizvodnji, povezujemo se s proizvodnim obratom. Zaradi še nedorečenih pogojev je to za zdaj še poslovna skrivnost,« pravita sestri, ki sta svojo kreativnost uporabili v razvoju lastne blagovne znamke.

Zanimanje iz tujine

»Usmerjamo se tako na slovenski kot tudi na tuji trg,« kar potrjuje tudi njuna spletna stran in celostna podoba. Želita, da njuna blagovna znamka Boo postane internacionalna znamka.

»S foto materialom iz tujine želimo kar najbolj pozitivno prikazati in približati izdelek tudi tujcem. To nam uspeva že v naših začetkih, saj prejemamo naročila iz Hrvaške, Nizozemske, Nemčije in Anglije,« dodajata.

Celoten material na spletni strani je na voljo izključno v angleščini, pozornost pa pritegnejo zanimive fotografije, posnete na različnih kotičkih sveta. S tem dajeta svoji znamki dodatno, svetovljansko težo.

Športnica in arhitektka, ki obožujeta modo

Za blagovno znamko Boo, ki je izpeljanka iz njunega priimka Bučar, s čimer sta dosegli, da ju ime znamke res zaznamuje, pooseblja in povezuje, stojita sestri.

23-letna Katarina, športnica po duši, tudi študentka Fakultete za šport, ki skrbi za stike z javnostjo in sodeluje pri oblikovanju Boopackov, hkrati pa skrbi še za stike z mediji in prodajo ter 26-letna Dominika, absolventka Fakultete za arhitekturo. Njena mlajša sestra pove, da Dominiki smisla za grafično oblikovanje in fotografijo ne primanjkuje. Ravno Dominika, ki sodeluje pri oblikovanju Boopacksov, je »kriva« za čudovite fotografije na spletni strani, obenem je tudi avtor njune spletne strani in celostne podobe.

Večina Boopacksov (gre za izpeljanko imen Boo in backpacks, slo. nahrbtnik) je narejenih iz umetnega usnja, na voljo pa so v različnih barvah, od črne, srebrne, bele, rdeče, modre in rumene, nekateri pa izstopajo tudi z drugačnostjo – na primer prozoren boopakcs in jeans različica. Prozoren se po besedah sester dobro dopolnjuje še z dvema njunima izdelkoma, boobag in mini boobag. Cenovno so dostopni širši populaciji, cene se namreč gibljejo od 35 do 45 evrov.

Oče in mama pravi naslov za nasvete

»Obe gojiva strast do mode, občasno stopiva tudi pred objektiv,« navdušenje nad modo pa izražata z Boo izdelki. V veliko pomoč, pravita, jima je njuna mama, Nataša Bučar, ki je tudi sama podjetnica.

Po nasvete se pogosto odpravita tudi k očetu, Tomažu Bučarju, ki ima dolgoletno managersko kariero. »Pogosto sodelujeva tudi z Markom Pircem, producentom svoje blagovne znamke VA,« ki je zanju sproduciral tudi predstavitveni video.

»Razvoj blagovne znamke Boo je še na začetku, tako da ne moremo govoriti o velikih finančnih vložkih. Vlagamo, kolikor nam naš proračun dopušča,« v načrtu pa imata udeležbo na sejmih, organizacijo dogodkov in podobno.

Boopacks je šele njun prvi produkt in še zdaleč ne zadnji

Trenutno si lahko Boopacke ogledate v ljubljanskem TOZD baru in lokalu Centralna postaja. »Prodaja izdelkov pa za zdaj poteka prek spleta. Naš cilj oziroma načrt pa je izdelke vpeljati tudi v trgovine s tovrstnim stilom in konceptom, kot ga ima Boopacks,« dodajata mladi podjetnici, ki poudarjata, da je Boopacks komaj prvi izdelek. Idej in zamisli za nove produkte je še veliko.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje