Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Uporabniki na spletnih straneh preživijo vse manj časa, ker informacije iščejo hitro in sproti ter predvsem prek svojih mobilnikov, na spletne praznike pa morate biti pripravljeni že jeseni. To je le nekaj izsledkov raziskave o vedenju potrošnikov na spletu v preteklem letu.
Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Spletni sezonski trendi v letu 2014 (Vir slike: red-orbit.com)

Analiza spletnih sezonskih trendov na spletu, ki jo je pripravila agencija za digitalni marketing Red Orbit, je potekala na 333 spletnih straneh, razdeljenih na sedem področij: poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem.

V preteklem letu so organski uporabniki (neplačan obisk na strani)  v povprečju na spletni strani preživeli 1 minuto in 17 sekund in si ogledali 3,52 strani, kar je v primerjavi z letom poprej 1 minuto in 13 sekund manj, medtem ko je število pregledanih strani primerljivo (leta 2013 so si v povprečju ogledali 3,79 strani). Da uporabniki preživijo manj časa na strani, lahko pripišemo temu, da narašča uporaba spleta prek mobilnih telefonov, kjer uporabniki iščejo informacije hitro in sproti. Spletne strani morajo biti zato prilagojene mobilnikom, hkrati pa je treba poskrbeti na hitrejši čas nalaganja strani. Dejstvo je, da bodo mobilni telefoni imeli vse večjo vlogo pri kreiranju uporabnikove izkušnje.

Med iskalniki sicer še vedno kraljuje Google, uporablja ga kar 97 % uporabnikov spleta. Drobtinice, 3 %, so enakomerno porazdeljeni med Najdi.si, Bing in druge iskalnike. Organski promet sicer ostaja glavni vir prometa na spletni strani, pri čemer je treba uporabnikom nuditi zanimive in relevantne vsebine.

Sezonski trendi kažejo, da promet, ki prihaja na spletno stran prek iskalnikov, najbolj narašča v zadnji četrtini leta. Že konec oktobra se namreč začnejo pojavljati iskanja, povezana z darili in praznično manijo. Kot posledica porasta prometa v začetku zime področje splošne trgovine v začetku leta (januar, februar) beleži znaten upad v prometu. Sklepamo lahko, da so potrošniki previdnejši pri razmetavanju z denarjem in zato iščejo tudi manj informacij, povezanih z nakupi, na spletno prodajo pa vplivajo tudi sezonske razprodaje v trgovinah.

Celotno analizo si lahko ogledate tule.

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje