Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Uporabniki na spletnih straneh preživijo vse manj časa, ker informacije iščejo hitro in sproti ter predvsem prek svojih mobilnikov, na spletne praznike pa morate biti pripravljeni že jeseni. To je le nekaj izsledkov raziskave o vedenju potrošnikov na spletu v preteklem letu.
Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Spletni sezonski trendi v letu 2014 (Vir slike: red-orbit.com)

Analiza spletnih sezonskih trendov na spletu, ki jo je pripravila agencija za digitalni marketing Red Orbit, je potekala na 333 spletnih straneh, razdeljenih na sedem področij: poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem.

V preteklem letu so organski uporabniki (neplačan obisk na strani)  v povprečju na spletni strani preživeli 1 minuto in 17 sekund in si ogledali 3,52 strani, kar je v primerjavi z letom poprej 1 minuto in 13 sekund manj, medtem ko je število pregledanih strani primerljivo (leta 2013 so si v povprečju ogledali 3,79 strani). Da uporabniki preživijo manj časa na strani, lahko pripišemo temu, da narašča uporaba spleta prek mobilnih telefonov, kjer uporabniki iščejo informacije hitro in sproti. Spletne strani morajo biti zato prilagojene mobilnikom, hkrati pa je treba poskrbeti na hitrejši čas nalaganja strani. Dejstvo je, da bodo mobilni telefoni imeli vse večjo vlogo pri kreiranju uporabnikove izkušnje.

Med iskalniki sicer še vedno kraljuje Google, uporablja ga kar 97 % uporabnikov spleta. Drobtinice, 3 %, so enakomerno porazdeljeni med Najdi.si, Bing in druge iskalnike. Organski promet sicer ostaja glavni vir prometa na spletni strani, pri čemer je treba uporabnikom nuditi zanimive in relevantne vsebine.

Sezonski trendi kažejo, da promet, ki prihaja na spletno stran prek iskalnikov, najbolj narašča v zadnji četrtini leta. Že konec oktobra se namreč začnejo pojavljati iskanja, povezana z darili in praznično manijo. Kot posledica porasta prometa v začetku zime področje splošne trgovine v začetku leta (januar, februar) beleži znaten upad v prometu. Sklepamo lahko, da so potrošniki previdnejši pri razmetavanju z denarjem in zato iščejo tudi manj informacij, povezanih z nakupi, na spletno prodajo pa vplivajo tudi sezonske razprodaje v trgovinah.

Celotno analizo si lahko ogledate tule.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje