Shark Tank: Mr. Tod’s Pies

Te dni v ZDA predvajajo že 5. sezono resničnostnega šova Shark Tank, ki je že mnogim podjetnikom omogočil uspešno pridobitev denarnih sredstev. Tokrat vam predstavljamo projekt podjetnika Toda Wilsona, ki je v prvi sezoni prebil led, saj je pred investitorji nastopil kot prvi.
Shark Tank: Mr. Tod's Pies

Shark Tank: Mr. Tod’s Pies (Vir slike: whybake.com)

Tom Wilson, ustanovitelj podjetja Mr. Tod’s Pies, je pred investitorje v ameriškem resničnostnem šovu Shark Tank stopil kot prvi v novi sezoni in domov uspešno odnesel precejšen znesek. Predstavil se je z zanimivim produktom, in sicer krompirjevimi pitami, ki so v krajih, iz katerih prihaja, že od nekdaj prava specialiteta.

Na kratko je opisal trnovo pot, s katero se je soočal kot podjetnik, saj je pred leti zaradi nespametne poteze izgubil prav vse premoženje, zato je moral nekaj časa prebivati celo v avtomobilu. Investitorjem je obljubil, da se je iz izkušnje veliko naučil ter da podobne napake ne bo ponovil.

Na dan, ko je stopil pred investitorje, je njegova trgovina dnevno prodala prek 3 tisoč krompirjevih pit. Zaradi pomanjkanja denarnih sredstev pa je nujno potreboval svež kapital in mentorja, ki bi mu pomagal pri vodenju poslovanja. Investitorje je zaprosil za 460 tisoč dolarjev investicije, v zameno pa je ponudil 10 odstotni delež v podjetju.

Kljub visokemu znesku, ki ga je zahteval, pa je pritegnil zanimanje investitorjev, saj je njegovo podjetje le v letu poprej prodalo za 1 milijon dolarjev slaščic, ki jih izdelujejo v več kot 30 različnih vrstah. Priložnost sta, predvsem po tem, ko je Wilson omenil, da se za njegove slaščice zanima tudi McDonald’s, poprijela investitorja Barbara Corcoran in Daymond John, ki pa sta si uspešno izpogajala polovico podjetja, torej kar 50 odstotni delež!

Poglejte tudi: Video: Kakšni podjetniki so dobri podjetniki?

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje