Shark Tank: Mr. Tod’s Pies

Te dni v ZDA predvajajo že 5. sezono resničnostnega šova Shark Tank, ki je že mnogim podjetnikom omogočil uspešno pridobitev denarnih sredstev. Tokrat vam predstavljamo projekt podjetnika Toda Wilsona, ki je v prvi sezoni prebil led, saj je pred investitorji nastopil kot prvi.
Shark Tank: Mr. Tod's Pies

Shark Tank: Mr. Tod’s Pies (Vir slike: whybake.com)

Tom Wilson, ustanovitelj podjetja Mr. Tod’s Pies, je pred investitorje v ameriškem resničnostnem šovu Shark Tank stopil kot prvi v novi sezoni in domov uspešno odnesel precejšen znesek. Predstavil se je z zanimivim produktom, in sicer krompirjevimi pitami, ki so v krajih, iz katerih prihaja, že od nekdaj prava specialiteta.

Na kratko je opisal trnovo pot, s katero se je soočal kot podjetnik, saj je pred leti zaradi nespametne poteze izgubil prav vse premoženje, zato je moral nekaj časa prebivati celo v avtomobilu. Investitorjem je obljubil, da se je iz izkušnje veliko naučil ter da podobne napake ne bo ponovil.

Na dan, ko je stopil pred investitorje, je njegova trgovina dnevno prodala prek 3 tisoč krompirjevih pit. Zaradi pomanjkanja denarnih sredstev pa je nujno potreboval svež kapital in mentorja, ki bi mu pomagal pri vodenju poslovanja. Investitorje je zaprosil za 460 tisoč dolarjev investicije, v zameno pa je ponudil 10 odstotni delež v podjetju.

Kljub visokemu znesku, ki ga je zahteval, pa je pritegnil zanimanje investitorjev, saj je njegovo podjetje le v letu poprej prodalo za 1 milijon dolarjev slaščic, ki jih izdelujejo v več kot 30 različnih vrstah. Priložnost sta, predvsem po tem, ko je Wilson omenil, da se za njegove slaščice zanima tudi McDonald’s, poprijela investitorja Barbara Corcoran in Daymond John, ki pa sta si uspešno izpogajala polovico podjetja, torej kar 50 odstotni delež!

Poglejte tudi: Video: Kakšni podjetniki so dobri podjetniki?

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje