Si sami ovirate pot do uspeha?

Obstaja veliko uspešnih podjetnikov. Vendar če se bojite, da bi pristali v skupini z neuspešnimi, imamo za vas dobro novico. Večina neuspešnih podjetnikov dela podobne napake, ki se jim lahko brez večjih težav izognete.

Predstavljamo vam 5 znakov, ki kažejo na to, da si sami stojite na poti do uspeha in nasvete, kako lahko to popravite.

1. Novo nalogo pričnete še preden dokončate prejšnjo.

Nekateri podjetniki nikoli ničesar ne dokončajo. Včasih je problem v času, kdaj v sredstvih, spet drugič pa je problem zgolj to, da nekateri želijo nalogo opraviti popolno in se ne zavedajo, da se stvari vedno lahko popravijo naknadno.

Ste tudi vi takšni? Upoštevate, da mora biti edini razlog da nekaj začnete, da to tudi dokončate. Če ste prišli do 80%, potem je čas, da zadevo zaključite.

2. Vse delate sami.

Neuspešni podjetniki so tisti, ki želijo narediti vse sami in ne verjamejo, da lahko nekdo drug naredi isto stvar ravno tako dobro. Če želite povečati svoj posel in postati vodja, se boste morali naučit zaupati drugim. Vsakdo potrebuje ekipo – tudi najbolj sposobni ljudje.

3. Vedno imate prav.

Nekateri podjetniki zelo težko priznajo svoje napake. Vendar, če ne boste znali priznati lastnih napak, se ne boste ničesar naučili. Zapomnite si, napake so stopnice do uspeha!

Priporočamo vam, da brez sramu prosite za nasvet in priznate svoje napake, saj boste le na tak način hitro napredovali.

4. Zastavite vprašanje, potem pa preslišite odgovor.

Saj veste o kom govorimo. O tistih, ki vas vprašajo za nasvet, potem pa vas poslušajo samo v primeru, da poveste točno to, kar so od vas pričakovali. Takšni podjetniki se zato obdajo z ljudmi, ki se vedno strinjajo z njimi. To pa je zelo slabo za posel.

Če spadate v to skupino podjetnikov, potem vam priporočamo, da se znebite svoje trme, poslušajte mnenja drugih, jih pazljivo pretehtajte in poizkušajte razumeti stvari iz druge perspektive.

5. Vedno najdete razlog, da ne stopite naprej.

Spadate v skupino podjetnikov, ki večkrat izgovorijo stavke kot so “Sedaj ni dober čas za to.” in “Gospodarstvo je v krizi. Bolje, da počakamo.” ali pa “Nimamo dovolj kapitala.” in ne glede na vse, vedno najdete nov izgovor. Veste kaj? Vedno se bo našel razlog, da ne boste šli naprej.

Priporočamo vam, da dobro premislite, si ustvarite lastno mnenje, postanete fleksibilni in pogumni. Tvegajte!

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje