Si predstavljate 80-urni delovnik? Oni si ga!

Podjetniki, poslovneži in drugi, ki soustvarjajo podjetniški svet, so znani po dolgih delavnikih, ki pogosto presežejo tudi 80 ur na teden. Zanje ta urnik ne predstavlja nič posebnega, vsem podjetnikom, ki opravljajo takšen urnik, pa je skupno to, da so kar se da najbolje organizirani.
Si predstavljate 80-urni delovnik? Oni si ga!

Eden od nasvetov je, da povežete svoje delo in zasebno življenje (Vir slike: Bigstockphoto).

Nenormalni urniki so značilni za marsikaterega podjetnika. Ameriška novinarka Katheleen Elkins je zbrala izjave nekaj podjetnikov, ki delajo več kot 80 ur na teden. Poglejmo, kaj so ji povedali.

Louise Fritjofsson, soustanoviteljica in izvršna direktorica startupa Vint, tedensko opravi od 75 do 80 ur. Dosegla je, da lahko uravnava delovni in prosti čas. Vsak dan poskrbi za rekreacijo, vsaj enkrat na teden se odpravi na dolg sprehod s svojim psom, vsak teden si privošči tudi pijačo s prijatelji. Ne pozabi tudi na zmenek z možem.

Če delate to, kar vas veseli, vas podaljšan urnik ne bo izmučil

»Na Švedskem imajo vsa delovna mesta ob 15. uri fiko. Fika pomeni, da prenehaš z delom, se dobiš s sodelavci in si vzameš 15-minutno pavzo. Prava fika je obogatena s kavo, čajem in slaščicami po izbiri.« To je očitno recept za uspeh Fritjofssonove, ki dodaja, da delajo stvari, ki jih obožujejo oziroma v katere verjamejo. Če radi delate to, kar delate, vas podaljšan urnik ne bo izmučil, temveč vas bo okrepil, je še prepričana.

Pitchajte povsod

Soustanovitelj startupa Recess, Deuce Thevebnow, ima 80-urni delavnik. Kako mu ob tem uspe, da ne zanemari osebnega življenja? »Moje delo in zasebno življenje sta zelo povezana. Tudi ko grem ven s prijatelji, gre za ljudi, ki so vpeti v glasbeni ali startup svet. Ti prijatelji me predstavljajo drugim ljudem, tako nenehno `pitcham` o svojem poslu in iščem poslovne priložnost za razvoj. Radi rečemo, da se pravi posel ustvarja izven pisarn

Vsaj en dan odklopljeni od dela

Ob koncu tednov poskuša vsaj en dan preživeti brez dela, da se »resetira«. Obožuje kampiranje, priložnost, da pobegne od računalnika in preživi dan brez telefonskega signala, pa označuje kot pravi mali blagoslov. Dodaja, da je pomembno v poslu uživati, si privoščiti malce zabave s sodelavci.

Začetek dneva: kava in prebiranje elektronske pošte

David Bonaventura, izvršni direktor TSOVET Watches, dela vsaj 80 ur na teden. Pred 15 leti je našel ljubezen v urah in od takrat ustvarja svoje. Vsak dan začenja s kavo in pregledovanjem elektronske pošte.

Najti nekakšno ravnovesje med delavnikom in zasebnim življenjem je bilo vedno, priznava, težko zanj. Vedno pa se potrudi najti čas za družino ne glede na svoj prenatrpan urnik. »Nikoli ne zamudim hčerkinih predstav.«

»Delajte to, kar vas veseli in veselite se tega, kar počnete. Vedno bo stres prisoten, a če imate radi svoje delo, stres postane del delovnega procesa in ne službe,« se glasi njegov nasvet.

Delo opravlja prek pametnega telefona

Izvršni direktor Karora Cosmetics, Tomasz Kucemba, za delovno mizo preživi kar 100 ur na teden. Kljub temu, pravi, ima čas za zabavo. Večino svojega dela opravi kar s pomočjo pametnega telefona.

»Jem zdravo, jemljem dobre dodatke, redno se gibam. Opazil sem, da se je, odkar sem začel z vegetarijansko dieto, nivo moje energije vsaj podvojil,« pravi Kucemba. In še njegov nasvet: »Ne zganjajte panike in dobro organizirajte svoj čas, tako vam bo uspelo

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje