Nizozemska Dolina zdravja vabi startupe s področja zdravstva

Nizozemski pospeševalnik Rockstart, v katerem se kali tudi slovenski Zenodys, se predstavlja s prvim programom za tehnološke startupe s področja zdravstva. Program se bo izvajal v mestu Nijmegen, Rockstart pa obljublja pomoč mentorjev in mreženje z investitorji.
Nizozemska Dolina zdravja vabi startupe s področja zdravstva

Nizozemski pospeševalnik Rockstart se usmerja še na področje zdravstva (Vir slike: Maruša Žibert).

Po tem ko so v Rockstartu od leta 2012 pomagali 58 podjetjem v šestih predhodnih pospeševalniških programih Web&Mobile in Smart Energy, se nizozemski pospeševalnik zdaj usmerja na področje zdravstva. S tem želi startupom pomagati pri hitrejši in boljši rasti.

Prijave so že odprte, v program pa bo sprejetih deset startupov s fokusom na validacijo, gradnjo in impletacijo novih tehnoloških rešitev na področju zdravstva. Pospeševalnik se nahaja v kampusu Novio Tech v Nijmegenu, ki je znan tudi kot Dolina zdravja Nizozemske. Gre za najbolj povezan tehnološki zdravstveni ekosistem, dodajajo.

Kako se je slovenski startup Zenodys znašel v Rockstartu >>

Šestmesečni program, ki se bo začel septembra letos, se bo prvenstveno osredotočil na startupe, ki delujejo na področju preventive, povezovanja pacientov in komunikacijskih platform in orodij. Prijave na program zbirajo vse do 19. julija.

Program vodi Nizozemec Maarten den Braber, strateg na tehnološkem področju zdravstva in soustanovitelj Quantified Self Europe. Izbranim startupom bodo ponudili investicijo v višini 20 tisoč evrov, obenem pa tudi prostore in udeležbo na dogodkih, mentorje ter pomoč v zameno za 8 odstotkov deleža v podjetju. Kot pravijo pri Rockstartu, takšna investicija ekipi omogoča popolno osredotočenost na njihov produkt in pripravo na Demo Day, kjer bodo pitchali pred množico investitorjev, partnerjev in predstavnikov sedme sile.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje