Sijajne ideje, ki so ljudi spremenile v milijarderje

Avtor Matej Mušič — 25.06.2015
Komentiraj!
Kar devet od desetih startupov propade. Vsak deseti startup, ki ne propade, pa si deli skupno lastnost, to je sijajna ideja. Poglejte si, katere so tiste ideje, ki so običajne ljudi skoraj čez noč spremenile v milijarderje.
Sijajne ideje, ki so ljudi spremenile v milijarderje

Sijajne ideje, ki so ljudi spremenile v milijarderje (Gopro.com)

Google – spletni iskalnik

Larry Page in Sergey Brin sta kot študenta prišla na idejo, da bi zgradila spletni iskalnik, ki za uporabnike poišče spletne strani, ne le glede na ključne besede, temveč tudi glede na število in relevantnost povezav.

Google še danes ostaja najbolj priljubljen spletni iskalnik, poleg tega pa ima v lasti tudi najbolj priljubljen operacijski sistem za pametne telefone, Android, in spletno stran z videoposnetki, Youtube. Page in Brin imata vsak približno 30 milijard dolarjev premoženja.

Facebook – povezovanje ljudi

Mark Zuckerberg je v študentski sobi ustvaril omrežje za povezovanje ljudi z naslovom thefacebook.com. Kasneje je ime spremenil v Facebook, ki je v manj kot desetletju postalo 250 milijard dolarjev vredno podjetje. Danes podjetnikovo premoženje ocenjujejo na 35 milijard dolarjev.

Amazon – spletna knjigarna

Jeff Bezos se je leta 1990 odločil, da bo odprl spletno knjigarno. Amazon je do danes svojo ponudbo razširil in prodaja skoraj vse, od pohištva, tehnologije, do vina. Vrednost podjetja ocenjujejo na 200 milijard dolarjev, Bezosovo pa na 38 milijard dolarjev.

Oracle – baza podatkov

Potem ko je Larry Ellison kar dvakrat zapustil študij, je pri 22 letih, sredi šestdesetih let prejšnjega stoletja, naletel na IBM-ovo poročilo o SQL programskem jeziku, namenjenemu za upravljanje s podatkovnimi bazami. Po zgledu SQL je ustvaril podatkovno bazo Oracle, ki je delovala na računalnikih, ki niso bili proizvod IBM.

Danes je Oracle vreden 195 milijard dolarjev, Ellison pa s 65 milijardami dolarjev eden izmed najbogatejših ljudi na svetu.

GoPro – kamera za športnike

Navdušen deskar Nick Woodman je več let truda vložil v kamero, ki bi njegovim kolegom pomagala pri snemanju profesionalnih posnetkov med deskanjem na vodi.

GoPro znamka je danes vredna okoli 7,8 milijard dolarjev, Woodman pa naj bi imel okoli 2,5 milijard dolarjev premoženja.

Vir: businessinsider.com

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!