SipaBoards prejel prestižno nagrado Red Dot Award

Samonapihljivi električni SUP SipaBoards, ki je z uspešno crowdfunding kampanjo na Kickstarterju zbral kar 345 tisoč dolarjev, je dosegel nov velik uspeh. Z zmago v kategoriji najboljših oblikovalskih konceptov je ekipa SipaBoards prejela prestižno nagrado Red Dot Award 2015.
SipaBoards prejel prestižno nagrado Red Dot Award

SipaBoards prejel prestižno nagrado Red Dot Award (Vir slike: SipaBoards)

SipaBoards, prvi samonapihljivi električni SUP, je zmagal v kategoriji najboljših oblikovalskih konceptov (Best of the best) in prejel nagrado Red Dot Award 2015.

Mlada slovenska ekipa je nagrado prejela po tem, ko so s prednaročili na Kickstarterju in spletni trgovini zbrali več kot 600 tisoč ameriških dolarjev zagonskega kapitala.

Poleg prodajnega uspeha vodjo ekipe Sebastjana Sitarja veseli tudi pozornost, ki so je bili deležni na septembrskem specializiranem veslaškem sejmu Paddle Expo, v Nürenbergu: “Obiskovalci in uveljavljeni proizvajalci supov so v SipaBoards prepoznali uporaben koncept in mu napovedali prodajni uspeh. Začrtali smo prihodnost napihljivih supov.”

Kot soavtorja sta se pod zasnovo SipaBoards podpisala še inženir Žiga Božič in Jaro Jelovac. Jelovac je že uveljavljen in večkrat nagrajeni industrijski oblikovalec športne opreme za znamki Elan in Fischer, Božič pa strokovnjak za elektroniko. Ekipa iz Kamnika bo prva naročila kupcem dostavila prav v teh dneh, hkrati pa že načrtuje razvoj novih modelov za prihodnje leto.  

Nagrada Red Dot Award  Design concept je najvišje priznanje za inovativno industrijsko oblikovanje. Letos se je zanjo potegovalo rekordno število več kot 5 tisoč izdelkov. Nagrajenih je bilo 81. Direktor nagrade, profesor dr. Peter Zec poudarja, da so prejemniki “dosegli izjemno visoke standarde oblikovanja, zaradi česar si zaslužijo uspeh na največjem oblikovalskem tekmovanju.”   

O SipaBoards smo že pisali: Slovenski SipaBoards dosegel cilj na Kickstarterju! >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje