Sivo in črno področje SEO optimizacije, na katerega se ne podajajte

Spletni iskalniki ves čas nadgrajujejo in izboljšujejo algoritme za iskanje po velikanskih podatkovnih bazah svetovnega spleta, zato se tudi vi, kot lastnik spletne strani, nikoli ne smete prenehati učiti o tem področju.
Sivo in črno področje SEO optimizacije, na katerega se ne podajajte

Sivo in črno področje SEO optimizacije, na katerega se ne podajajte (Vir slike: Pixabay.com)

V današnjem prispevku vas nikakor ne bomo spodbujali, da zapustite varne vode preizkušenih taktik optimiziranja spletnih strani. Zgolj pokazali vam bomo nekatere druge vidike področja optimiziranja spletnih strani. Osredotočili se bomo na tisto, česar Google in drugi spletni iskalniki danes ne tolerirajo.

V preteklosti so se morda katere izmed naštetih taktih še obrestovale, danes pa spadajo v sivo oziroma črno območje SEO optimizacije, ki je izjemno škodljivo za dobre uvrstitve v spletnih iskalnikih.

Poglejmo si, kaj je tisto, kar bo močno škodilo uvrstitvam vaše spletne strani v iskalnikih:

1.) Najemanje povezav na drugih spletnih straneh

V preteklosti je bilo to početje sicer zelo učinkovito in tudi cenovno dovolj ugodno, da so si ga podjetja lahko privoščila, toda dandanes Google strogo kaznuje kakršnokoli najemanje povezav na drugih spletnih straneh. Posodobljeni Googlovi algoritmi hitro opazijo, ali se lastnik strani poslužuje te prepovedane taktike, in njegovo spletno mesto kaznuje z bistvenim poslabšanjem uvrstitev v spletnem iskalniku.

2.) Kupovanje stalnih povezav na drugih spletnih straneh

Podobno kot za najemanje zunanjih povezav velja tudi za kupovanje le-teh. Omenjena taktika se je razširila okoli leta 2000, ko so mnogi kupovali storitev t.i. visokokakovostne optimizacije spletnih strani. Ta je, namesto začasnih, v ponudbi vsebovala permanentne zunanje povezave, ki so bile objavljene za stalno, brez omejenega roka trajanja. Danes Google omenjeno početje strogo kaznuje.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

3.) Avtomatično generiranje in kupovanje povezav

Pri omenjeni taktiki je bilo treba vložiti daleč najmanj truda: ni bilo treba pripravljati kvalitetne vsebine, ni bilo treba skrbeti za uporabnost in berljivost vsebin na spletni strani… Zgolj z avtomatičnim generiranjem povezav na tujih spletnih straneh (z orodji, kot so npr. Rookie, SEO Hammer ali WebEffector) se je bistveno izboljšala uvrščenost v spletnih iskalnikih – več zunanjih povezav je preprosto pomenilo boljše rezultate. Danes takšno početje najhitreje (od vseh naštetih črnih in sivih taktik v tem članku) povzroči upad pozicij v iskalnikih.

4.) Vpisovanje povezav v pionirska družabna spletna orodja

Da bi razumeli tovrstno početje, se moramo vrniti v obdobje, ko so prve spletne strani šele nastajale in bile daleč od tega, da bi bile uporabnikom prijazne, deljenje kvalitetnih vsebin pa tedaj pri uporabnikih spleta sploh še ni bilo razširjeno. A preko spletnih orodij (primer: Digg, StumbleUpon, Delicious) je bilo deljenje zunanjih povezav hitro in enostavno. To so SEO mojstri pridno izkoriščali. Google je sicer hitro odreagiral in bistveno zmanjšal vrednost tovrstnim zunanjim povezavam, zato se danes to početje zaradi časovne potrate več ne izplača.

5.) Ustvarjanje mikro spletnih strani in mikro blogov

Zunanje povezave so bile in so še vedno nujno potrebne, ko je govora o napredku pozicij v spletnih iskalnikih. Veliko lastnikov spletnih strani je zato skušalo razviti lastno mrežo specializiranih mikro spletnih strani in privatnih blogov, na katere bi dodajali povezave do svojega paradnega spletnega mesta ter si s tem izboljševali pozicije v spletnih iskalnikih. Ne le da je s postavljanjem in urejanjem novih spletnih strani ogromno dela, tudi Google tovrstno početje označuje za nedovoljenega.

6.) Pretirano vpisovanje spletne strani v spletne direktorije

Pred velikim prevzemom Googla so svetovnemu spletu vladali spletni direktoriji in spletni seznami (na primer: Yahoo). Ti so še danes aktualni, čeprav precej manj priljubljeni. Za mnoge lastnike spletnih strani predstavljajo dober vir kvalitetnih povezav in prav nič ni narobe, če svojo novo spletno stran vpišete v direktorije kot so Yellow Pages, Yelp, Citysearch… A treba je vedeti, da so bila takšne in podobna spletna mesta v preteklosti pomemben del črnih in sivih SEO taktik. V kolikor boste dodali povezavo na njih, morate nujno pripraviti kvaliteten in bogat opis vašega podjetja. Ponekod pa dodati še fotografije. In seveda se morate popolnoma izogniti dodajanju svojega spletnega mesta v nekvalitetne direktorije, ki jih je na spletu ogromno.

7.) Avtomatično objavljanje povezav v blogih in forumih

Povezave iz blogov in forumov v obliki komentarjev so bile nekoč tretirane kot organske in zato zelo koristne. Podjetja, ki so se profesionalno ukvarjala s SEO optimizacijo, so zato najemala delavce, ki so množično objavljali “spam” komentarje s povezavami na različnih spletnih mestih. Hitro je nastala precejšnja zmešnjava, saj so se pojavila tudi spletna orodja, ki so to počela avtomatično in v neomejenih količinah (primer: XRumer). Google prav zaradi tega danes v obzir več ne jemlje komentarjev, objavljenih pod prispevki v blogih ali v forumih. Tovrstno objavljanje povezav je torej smiselno zgolj še za privabljanje obiska ter gradnjo ugleda podjetja. Pretiravanje pa lahko celo vodi v drastično poslabšanje pozicij v Googlu.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Vir: SearchEngineJournal.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje