Skice na papirju dale idejo za novo slovensko družabno igro

Decadolo je nova slovenska družabna igra, sestavljena iz 100 žetonov v dveh barvah in 50 kartic, igro pa lahko igrata dva igralca. Strateško igro Decadolo lahko podprete na Kickstarterju.
Skice na papirju dale idejo za novo slovensko družabno igro

Decadolo je igra za dva igralca. Pravila so enostavna, povprečna igra pa traja od 10 do 15 minut (Vir slike: Decadolo).

Igralca pri igri Decadolo izmenično vlečeta kartice, na katerih je narisano, na kakšen način in koliko žetonov lahko igralec obrne nasprotnikovih žetonov. »Zmaga tisti, ki ima več postavljenih stolpcev obarvanih v svojo barvo,« pripoveduje Darjan Bunta, eden od očetov nove družabne igre.

Ideja je nastala spontano, povsem nenačrtovano: »Delali smo na nekem drugem projektu, in ko imaš glavo polno zamisli, jih začneš skicirati, zapisovati na papir. Iz tega je nastala zasnova za igro. Že naslednji dan sem kontaktiral prijatelja Sergeja Bočka in Vala Burgara Kuželičkija, s katerima smo igro razvijali naprej.« Naredili so kartonaste prototipe, igro testirali in jo razvijali. »V osnovi je bila še bolj enostavna, čeprav še vedno ohranja elemente enostavnosti.«

Igro Decadolo so razvili povsem spontano (Vir slike: Decadolo).

Igra z enostavnimi pravili za igralce od 6. leta naprej

Razvoj je prinesel jasna pravila, ki jih osvojimo v zgolj nekaj minutah, igra pa, odvisno, kako smo »natrenirani«, traja od 10 do 15 minut. Igro so stestirali na prijateljih, znancih, možno jo je bilo preizkusiti tudi na festivalu Punk Rock Holiday, v teh dneh pa so se povezali še z društvom Igrolog, ki skrbi za promocijo kulture igranja družabnih iger. »Primerna je za igralce od 6. leta starosti naprej,« čeprav, pravi Bunta, so jo dali testirali tudi dvema dečkoma, starima 5 let.

Na Kickstarterju se predstavlja tudi Less >>

Žetoni so narejeni iz ekoplastike, ki so jo našli v Avstriji: »Pri nas takšne tehnologije nismo uspeli najti, Kitajski pa smo rekli ne.« Polnili jih bodo v Zagrebu, vsi ostali elementi igre pa bodo nosili slovenski pečat.

Igro sestavlja 100 žetonov v dveh barvah in 50 kartic (Vir slike: Decadolo).

Že izbirate božično-novoletna darila?

Na Kickstarterju, kjer se bodo s kampanjo predstavljali 30 dni, zbirajo 9 tisoč evrov. »V naboru je devet paketov, en set stane v povprečju 30 evrov,« pripoveduje Bunta. Vsa zbrana sredstva bodo investirali v zagon masovne proizvodnje (do zdaj je ekipa financirala razvoj igre iz lastnega žepa), za potrebe katere potrebujejo kalup za izdelavo žetonov in pripravo strojev za razrez kartonov in kartic. Podporniki bodo svoje igre prejeli konec letošnjega – še dovolj zgodaj, da jo bodo podarili za božično-novoletna darila – oziroma v začetku prihodnjega leta.

Številne želje: od aplikacije do igre za štiri igralce

»Želimo si zbrati čim več sredstev, kar bi nam omogočilo izdelavo večjega števila paketov. Po kampanji bomo iskali distributerje, ki bi našo igro prodajali naprej. Cilj je tudi aplikacija za OS Android in iOS. Želimo si razširiti spekter naše ponudbe in nadaljevati zgodbo naše igre,« pravi Bunta, ki razkrije še, da že razvijajo igro za štiri igralce ter druge (različice) igre, ki so bolj taktično obarvane.

Igra bo sestavljena v Sloveniji, žetoni so iz ekoplastike, ki so jo našli v Avstriji, polnili pa jih bodo v Zagrebu. Kitajski je ekipa rekla odločen ne (Vir slike: Decadolo).

Kdo so njihovi podporniki?

Na Kickstarterju, ki ga Bunta opiše kot podporo projektom, ki potrebujejo začetni kapital, bodo merili predvsem na zahodnoevropske države in na posameznike, stare od 20 do 30 let, ki jih zanimajo družabne igre »Prava mala znanost se ustvarja okoli družabnih iger,« pove v smehu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , ,