Skice na papirju dale idejo za novo slovensko družabno igro

Decadolo je nova slovenska družabna igra, sestavljena iz 100 žetonov v dveh barvah in 50 kartic, igro pa lahko igrata dva igralca. Strateško igro Decadolo lahko podprete na Kickstarterju.
Skice na papirju dale idejo za novo slovensko družabno igro

Decadolo je igra za dva igralca. Pravila so enostavna, povprečna igra pa traja od 10 do 15 minut (Vir slike: Decadolo).

Igralca pri igri Decadolo izmenično vlečeta kartice, na katerih je narisano, na kakšen način in koliko žetonov lahko igralec obrne nasprotnikovih žetonov. »Zmaga tisti, ki ima več postavljenih stolpcev obarvanih v svojo barvo,« pripoveduje Darjan Bunta, eden od očetov nove družabne igre.

Ideja je nastala spontano, povsem nenačrtovano: »Delali smo na nekem drugem projektu, in ko imaš glavo polno zamisli, jih začneš skicirati, zapisovati na papir. Iz tega je nastala zasnova za igro. Že naslednji dan sem kontaktiral prijatelja Sergeja Bočka in Vala Burgara Kuželičkija, s katerima smo igro razvijali naprej.« Naredili so kartonaste prototipe, igro testirali in jo razvijali. »V osnovi je bila še bolj enostavna, čeprav še vedno ohranja elemente enostavnosti.«

Igro Decadolo so razvili povsem spontano (Vir slike: Decadolo).

Igra z enostavnimi pravili za igralce od 6. leta naprej

Razvoj je prinesel jasna pravila, ki jih osvojimo v zgolj nekaj minutah, igra pa, odvisno, kako smo »natrenirani«, traja od 10 do 15 minut. Igro so stestirali na prijateljih, znancih, možno jo je bilo preizkusiti tudi na festivalu Punk Rock Holiday, v teh dneh pa so se povezali še z društvom Igrolog, ki skrbi za promocijo kulture igranja družabnih iger. »Primerna je za igralce od 6. leta starosti naprej,« čeprav, pravi Bunta, so jo dali testirali tudi dvema dečkoma, starima 5 let.

Na Kickstarterju se predstavlja tudi Less >>

Žetoni so narejeni iz ekoplastike, ki so jo našli v Avstriji: »Pri nas takšne tehnologije nismo uspeli najti, Kitajski pa smo rekli ne.« Polnili jih bodo v Zagrebu, vsi ostali elementi igre pa bodo nosili slovenski pečat.

Igro sestavlja 100 žetonov v dveh barvah in 50 kartic (Vir slike: Decadolo).

Že izbirate božično-novoletna darila?

Na Kickstarterju, kjer se bodo s kampanjo predstavljali 30 dni, zbirajo 9 tisoč evrov. »V naboru je devet paketov, en set stane v povprečju 30 evrov,« pripoveduje Bunta. Vsa zbrana sredstva bodo investirali v zagon masovne proizvodnje (do zdaj je ekipa financirala razvoj igre iz lastnega žepa), za potrebe katere potrebujejo kalup za izdelavo žetonov in pripravo strojev za razrez kartonov in kartic. Podporniki bodo svoje igre prejeli konec letošnjega – še dovolj zgodaj, da jo bodo podarili za božično-novoletna darila – oziroma v začetku prihodnjega leta.

Številne želje: od aplikacije do igre za štiri igralce

»Želimo si zbrati čim več sredstev, kar bi nam omogočilo izdelavo večjega števila paketov. Po kampanji bomo iskali distributerje, ki bi našo igro prodajali naprej. Cilj je tudi aplikacija za OS Android in iOS. Želimo si razširiti spekter naše ponudbe in nadaljevati zgodbo naše igre,« pravi Bunta, ki razkrije še, da že razvijajo igro za štiri igralce ter druge (različice) igre, ki so bolj taktično obarvane.

Igra bo sestavljena v Sloveniji, žetoni so iz ekoplastike, ki so jo našli v Avstriji, polnili pa jih bodo v Zagrebu. Kitajski je ekipa rekla odločen ne (Vir slike: Decadolo).

Kdo so njihovi podporniki?

Na Kickstarterju, ki ga Bunta opiše kot podporo projektom, ki potrebujejo začetni kapital, bodo merili predvsem na zahodnoevropske države in na posameznike, stare od 20 do 30 let, ki jih zanimajo družabne igre »Prava mala znanost se ustvarja okoli družabnih iger,« pove v smehu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje