Skoraj 60 % igralcev mobilnih iger si ogleda oglas 10-krat na mesec

Avtor Urška Honzak — 10.06.2016
Komentiraj!
Več kot polovica aktivnih igralcev mobilnih iger izpolnjuje različne naloge za virtualni denar oziroma druge nagrade v igri, so pokazali rezultati nove raziskave. Med takšne aktivnosti sodijo gledanje oglasov, izpolnjevanje vprašalnikov in namestitev različnih aplikacij.
Skoraj 60 % igralcev mobilnih iger si ogleda oglas 10-krat na mesec

Igralci mobilnih iger večkrat mesečno sprejmejo ponudbe za pridobivanje virtualnega denarja. (Vir slike: Picjumbo)

Brezplačne igre služijo denar prek nakupov v igri ali oglaševanja. Po besedah Michaela Spragueja, podpredsednika podjetja TapReasearch, pa modeli, ki temeljijo na nagradah, na primer za gledanje video oglasov, združujejo značilnosti obeh možnosti in tako predstavljajo tretjo možnost. Na začetku ta sicer ni bila popularna, zdaj pa večina uspešnih aplikacij in iger uporablja nagrade.

Monetizacija mobilnih aplikacij je zahteven izziv, saj številne raziskave kažejo, da je zelo majhen odstotek ljudi pripravljen plačati za aplikacije ali igre. Prav s tem izzivom se ukvarjajo v podjetju TapResearch.

Zakaj ljudje potrebujejo virtualni denar? Da bi izboljšali svojo uporabniško izkušnjo: da bi hitreje napredovali ali premagali težavno oviro, da bi bila igra bolj zabavna … Najbolj pogosta aktivnost za služenje virtualnega denarja je gledanje oglasov – za kar 70 odstotkov vprašanih je to tudi najbolj priljubljena možnost.

Druga najbolj pogosta aktivnost je izpolnjevanje vprašalnikov; vendar je ta možnost manj priljubljena. Le 31 odstotkov vprašanih je to možnost označilo kot najljubšo, kar je verjetno posledica tega, da zahteva bolj aktivno udeležbo kot gledanje videa.

Še manj priljubljeni aktivnosti sta nalaganje aplikacij in izpolnjevanje obrazcev oziroma sprejemanje ponudb, na primer naročnina na Netflix ali Amazon Prime. Uporabniki mobilnih aplikacij s ponudniki ne želijo deliti svojih osebnih informacij, še posebej ne podatkov o svoji kreditni kartici.

Sprague pravi, da so za različne tipe aplikacij in različne vrste uporabnikov oziroma uporabniških modelov primerne različne oblike monetizacije. Zanimiva je na primer psihologija, ki se skriva za njimi. Video vsebine so primerne za 30-sekundne premore, ko so uporabniki v »fazi igranja«. Po drugi strani pa vprašalniki predvidevajo nekaj več aktivne udeležbe in so bolj primerni za uporabnike v »fazi nakupovanja«.

Igralci mobilnih iger očitno potrebujejo veliko virtualnega denarja. Raziskava podjetja TapResearch je pokazala, da skoraj 60 odstotkov uporabnikov sprejme 10 ali več ponudb (da si ogledajo video ali izpolnijo vprašalnik) vsak mesec, skoraj 10 odstotkov pa od 7 do 9 ponudb.

Raziskava pa ima določeno pomanjkljivost: vprašalnik podjetja TapResearch je izpolnilo le nekaj manj kot 400 uporabnikov mobilnih telefonov. Za pridobitev statistično relevantnih rezultatov bi bilo treba anketirati 1000 ali več ljudi.

Vir: VentureBeat

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!