Skoraj 60 % igralcev mobilnih iger si ogleda oglas 10-krat na mesec

Več kot polovica aktivnih igralcev mobilnih iger izpolnjuje različne naloge za virtualni denar oziroma druge nagrade v igri, so pokazali rezultati nove raziskave. Med takšne aktivnosti sodijo gledanje oglasov, izpolnjevanje vprašalnikov in namestitev različnih aplikacij.
Skoraj 60 % igralcev mobilnih iger si ogleda oglas 10-krat na mesec

Igralci mobilnih iger večkrat mesečno sprejmejo ponudbe za pridobivanje virtualnega denarja. (Vir slike: Picjumbo)

Brezplačne igre služijo denar prek nakupov v igri ali oglaševanja. Po besedah Michaela Spragueja, podpredsednika podjetja TapReasearch, pa modeli, ki temeljijo na nagradah, na primer za gledanje video oglasov, združujejo značilnosti obeh možnosti in tako predstavljajo tretjo možnost. Na začetku ta sicer ni bila popularna, zdaj pa večina uspešnih aplikacij in iger uporablja nagrade.

Monetizacija mobilnih aplikacij je zahteven izziv, saj številne raziskave kažejo, da je zelo majhen odstotek ljudi pripravljen plačati za aplikacije ali igre. Prav s tem izzivom se ukvarjajo v podjetju TapResearch.

Zakaj ljudje potrebujejo virtualni denar? Da bi izboljšali svojo uporabniško izkušnjo: da bi hitreje napredovali ali premagali težavno oviro, da bi bila igra bolj zabavna … Najbolj pogosta aktivnost za služenje virtualnega denarja je gledanje oglasov – za kar 70 odstotkov vprašanih je to tudi najbolj priljubljena možnost.

Druga najbolj pogosta aktivnost je izpolnjevanje vprašalnikov; vendar je ta možnost manj priljubljena. Le 31 odstotkov vprašanih je to možnost označilo kot najljubšo, kar je verjetno posledica tega, da zahteva bolj aktivno udeležbo kot gledanje videa.

Še manj priljubljeni aktivnosti sta nalaganje aplikacij in izpolnjevanje obrazcev oziroma sprejemanje ponudb, na primer naročnina na Netflix ali Amazon Prime. Uporabniki mobilnih aplikacij s ponudniki ne želijo deliti svojih osebnih informacij, še posebej ne podatkov o svoji kreditni kartici.

Sprague pravi, da so za različne tipe aplikacij in različne vrste uporabnikov oziroma uporabniških modelov primerne različne oblike monetizacije. Zanimiva je na primer psihologija, ki se skriva za njimi. Video vsebine so primerne za 30-sekundne premore, ko so uporabniki v »fazi igranja«. Po drugi strani pa vprašalniki predvidevajo nekaj več aktivne udeležbe in so bolj primerni za uporabnike v »fazi nakupovanja«.

Igralci mobilnih iger očitno potrebujejo veliko virtualnega denarja. Raziskava podjetja TapResearch je pokazala, da skoraj 60 odstotkov uporabnikov sprejme 10 ali več ponudb (da si ogledajo video ali izpolnijo vprašalnik) vsak mesec, skoraj 10 odstotkov pa od 7 do 9 ponudb.

Raziskava pa ima določeno pomanjkljivost: vprašalnik podjetja TapResearch je izpolnilo le nekaj manj kot 400 uporabnikov mobilnih telefonov. Za pridobitev statistično relevantnih rezultatov bi bilo treba anketirati 1000 ali več ljudi.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje