Skoraj 60 % igralcev mobilnih iger si ogleda oglas 10-krat na mesec

Več kot polovica aktivnih igralcev mobilnih iger izpolnjuje različne naloge za virtualni denar oziroma druge nagrade v igri, so pokazali rezultati nove raziskave. Med takšne aktivnosti sodijo gledanje oglasov, izpolnjevanje vprašalnikov in namestitev različnih aplikacij.
Skoraj 60 % igralcev mobilnih iger si ogleda oglas 10-krat na mesec

Igralci mobilnih iger večkrat mesečno sprejmejo ponudbe za pridobivanje virtualnega denarja. (Vir slike: Picjumbo)

Brezplačne igre služijo denar prek nakupov v igri ali oglaševanja. Po besedah Michaela Spragueja, podpredsednika podjetja TapReasearch, pa modeli, ki temeljijo na nagradah, na primer za gledanje video oglasov, združujejo značilnosti obeh možnosti in tako predstavljajo tretjo možnost. Na začetku ta sicer ni bila popularna, zdaj pa večina uspešnih aplikacij in iger uporablja nagrade.

Monetizacija mobilnih aplikacij je zahteven izziv, saj številne raziskave kažejo, da je zelo majhen odstotek ljudi pripravljen plačati za aplikacije ali igre. Prav s tem izzivom se ukvarjajo v podjetju TapResearch.

Zakaj ljudje potrebujejo virtualni denar? Da bi izboljšali svojo uporabniško izkušnjo: da bi hitreje napredovali ali premagali težavno oviro, da bi bila igra bolj zabavna … Najbolj pogosta aktivnost za služenje virtualnega denarja je gledanje oglasov – za kar 70 odstotkov vprašanih je to tudi najbolj priljubljena možnost.

Druga najbolj pogosta aktivnost je izpolnjevanje vprašalnikov; vendar je ta možnost manj priljubljena. Le 31 odstotkov vprašanih je to možnost označilo kot najljubšo, kar je verjetno posledica tega, da zahteva bolj aktivno udeležbo kot gledanje videa.

Še manj priljubljeni aktivnosti sta nalaganje aplikacij in izpolnjevanje obrazcev oziroma sprejemanje ponudb, na primer naročnina na Netflix ali Amazon Prime. Uporabniki mobilnih aplikacij s ponudniki ne želijo deliti svojih osebnih informacij, še posebej ne podatkov o svoji kreditni kartici.

Sprague pravi, da so za različne tipe aplikacij in različne vrste uporabnikov oziroma uporabniških modelov primerne različne oblike monetizacije. Zanimiva je na primer psihologija, ki se skriva za njimi. Video vsebine so primerne za 30-sekundne premore, ko so uporabniki v »fazi igranja«. Po drugi strani pa vprašalniki predvidevajo nekaj več aktivne udeležbe in so bolj primerni za uporabnike v »fazi nakupovanja«.

Igralci mobilnih iger očitno potrebujejo veliko virtualnega denarja. Raziskava podjetja TapResearch je pokazala, da skoraj 60 odstotkov uporabnikov sprejme 10 ali več ponudb (da si ogledajo video ali izpolnijo vprašalnik) vsak mesec, skoraj 10 odstotkov pa od 7 do 9 ponudb.

Raziskava pa ima določeno pomanjkljivost: vprašalnik podjetja TapResearch je izpolnilo le nekaj manj kot 400 uporabnikov mobilnih telefonov. Za pridobitev statistično relevantnih rezultatov bi bilo treba anketirati 1000 ali več ljudi.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake: