Skrivnost Snoop Dogg-ovega trženja

Avtor Špela Kalan — 26.10.2011
Komentiraj!
Z uporabo socialnih omrežij se pevske zvezde, med njimi na primer 50 cent, Kanye West, Justin Bieber in Snoop Dogg, ne vzpenjajo le po glasbenih lestvicah, temveč svojo blagovno znamko prek spleta širijo čez vse meje.
Skrivnost Snoop Dogg-ovega trženja

Skrivnost Snoop Dogg-ovega trženja (slika: sxc.hu)

S kombinacijo socialnih omrežij, kot sta Facebook in Twitter, so ustvarili razprave o njihovi glasbi in si tako razširili krog oboževalcev, obenem pa izkoristili možnost za promocijo njihovih poslovnih podvigov iz mode in filmov do spletnih strani ter aplikacij.

Snoop Dogg ima na Facebooku in Twitterju več milijonov slednikov, ki jih ne pojmuje le kot 'navadne oboževalce', zanj so del njegove družine. »Moj recept je, da sem, kar sem, saj moji oboževalci nočejo umetnega zidu, ki bi jih ločeval od mene.«

Raper ima za neprestano prisotnost na spletu najeto marketinško agencijo Cashmere Agency. Zaposleni v agenciji preko trženja na spletnih straneh pomagajo svojim strankam povečati obseg dela. Pri Snoop Dogg-u so se osredotočili na občinstvo, saj so jim ponudili vpogled v njegovo življenje in hkrati omogočili neprestano izčrpavanje pomembnih video vsebin povezanih z njim.

Poleg dveh že omenjenih socialnih omrežij so razvili tudi nova orodja in platforme, ki so zelo zanimivi za uporabnike. Aplikacija Viddy.com omogoča hrambo in objavo kratkih videoposnetkov, ki preko filtrov omogočajo delitev vsebin s prijatelji preko same aplikacije ali ostalih socialnih omrežij.

»Snoop Doggu smo pomagali začeti s to aplikacijo, prejšnji mesec pa smo naredili filter s temo Snoop Doog,« pravi Seung Chung, predsednik in soustanovitelj agencije. Bistvena prednost te aplikacije je v tem, da video format uporabniku poleg stika z blagovno znamko omogoča več aktivnosti tudi na ostalih socialnih omrežjih. Drug izum, ki so ga zasnovali, je platforma Chill.com, ki skupini ljudi omogoča spletno druženje in skupno gledanje vsebin ob sočasnem ustvarjanju dialogov. Prijavljeni uporabniki ustvarijo osebni avatar, preko katerega nato razpravljajo o vsebinah. Snoop Doog ima že dolgo ustvarjen avatar, ki ga uporablja med spletnimi aktivnostmi in njegovi fani ga obožujejo.

In kaj se podjetniki pravzaprav lahko naučijo iz uporabe socialnih omrežij v glasbeni industriji? Glasbena industrija velja za posel, ki je uspešen, če obravnavamo več kot samo eno stranko naenkrat. S prvimi strankami boste imeli največ stika, zato se nanje osredotočite, saj lahko postanejo vaši največji privrženci. Imajo namreč moč razširiti vaše ime v množico, prav tako pa postanejo jedro strank, s pomočjo katerih se učite in nadgrajujete.

Katera je najboljša pot preko katere se bodo oboževalci vračali nazaj? Ostati morate dosledni in kohezivni. Za največjo učinkovitost morate biti resnično predani postavljanju vsebin in rednemu sporočanju na socialnih omrežjih. Prav tako morate ohraniti in negovati resničen stik z jedrom vaših privržencev in strank. Socialni mediji vam na nek način dovoljujejo ustvariti nov glas in stas za vašo znamko, so torej utelešenje sporočila, ki ga želite razširiti.

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!