Skrivnost Snoop Dogg-ovega trženja

Z uporabo socialnih omrežij se pevske zvezde, med njimi na primer 50 cent, Kanye West, Justin Bieber in Snoop Dogg, ne vzpenjajo le po glasbenih lestvicah, temveč svojo blagovno znamko prek spleta širijo čez vse meje.
Skrivnost Snoop Dogg-ovega trženja

Skrivnost Snoop Dogg-ovega trženja (slika: sxc.hu)

S kombinacijo socialnih omrežij, kot sta Facebook in Twitter, so ustvarili razprave o njihovi glasbi in si tako razširili krog oboževalcev, obenem pa izkoristili možnost za promocijo njihovih poslovnih podvigov iz mode in filmov do spletnih strani ter aplikacij.

Snoop Dogg ima na Facebooku in Twitterju več milijonov slednikov, ki jih ne pojmuje le kot ‘navadne oboževalce’, zanj so del njegove družine. »Moj recept je, da sem, kar sem, saj moji oboževalci nočejo umetnega zidu, ki bi jih ločeval od mene.«

Raper ima za neprestano prisotnost na spletu najeto marketinško agencijo Cashmere Agency. Zaposleni v agenciji preko trženja na spletnih straneh pomagajo svojim strankam povečati obseg dela. Pri Snoop Dogg-u so se osredotočili na občinstvo, saj so jim ponudili vpogled v njegovo življenje in hkrati omogočili neprestano izčrpavanje pomembnih video vsebin povezanih z njim.

Poleg dveh že omenjenih socialnih omrežij so razvili tudi nova orodja in platforme, ki so zelo zanimivi za uporabnike. Aplikacija Viddy.com omogoča hrambo in objavo kratkih videoposnetkov, ki preko filtrov omogočajo delitev vsebin s prijatelji preko same aplikacije ali ostalih socialnih omrežij.

»Snoop Doggu smo pomagali začeti s to aplikacijo, prejšnji mesec pa smo naredili filter s temo Snoop Doog,« pravi Seung Chung, predsednik in soustanovitelj agencije. Bistvena prednost te aplikacije je v tem, da video format uporabniku poleg stika z blagovno znamko omogoča več aktivnosti tudi na ostalih socialnih omrežjih. Drug izum, ki so ga zasnovali, je platforma Chill.com, ki skupini ljudi omogoča spletno druženje in skupno gledanje vsebin ob sočasnem ustvarjanju dialogov. Prijavljeni uporabniki ustvarijo osebni avatar, preko katerega nato razpravljajo o vsebinah. Snoop Doog ima že dolgo ustvarjen avatar, ki ga uporablja med spletnimi aktivnostmi in njegovi fani ga obožujejo.

In kaj se podjetniki pravzaprav lahko naučijo iz uporabe socialnih omrežij v glasbeni industriji? Glasbena industrija velja za posel, ki je uspešen, če obravnavamo več kot samo eno stranko naenkrat. S prvimi strankami boste imeli največ stika, zato se nanje osredotočite, saj lahko postanejo vaši največji privrženci. Imajo namreč moč razširiti vaše ime v množico, prav tako pa postanejo jedro strank, s pomočjo katerih se učite in nadgrajujete.

Katera je najboljša pot preko katere se bodo oboževalci vračali nazaj? Ostati morate dosledni in kohezivni. Za največjo učinkovitost morate biti resnično predani postavljanju vsebin in rednemu sporočanju na socialnih omrežjih. Prav tako morate ohraniti in negovati resničen stik z jedrom vaših privržencev in strank. Socialni mediji vam na nek način dovoljujejo ustvariti nov glas in stas za vašo znamko, so torej utelešenje sporočila, ki ga želite razširiti.

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje