Skrivnost uspešne podjetnice iz Etsyja

Če ste ustvarjalna duša in razmišljate o odpovedi na delovnem mestu, potem vas bo zgodba Alicie Shaffer morda prepričala, da se podate na profesionalno kreativno pot. Shafferjeva, ki deluje pod svojo znamko Three Bird Nest, na Etsyju živi svoje sanje.
Skrivnost uspešne podjetnice iz Etsyja

Izdelki Alicie Shaffer (Vir slike: Etsy).

Shafferjeva velja za eno najbolj uspešnih posameznic na platformi Etsy, ki združuje številne ustvarjalce in kjer lahko najdemo tudi mnoge slovenske ustvarjalne žilice. Izdelki Shafferjeve gredo na Etsyju kot za med, mesečno naj bi samo na Etsyju ustvarila 65 tisoč dolarjev. A kot pravi ta ustvarjalna Američanka, do tega ni prišla čez noč.

Na Etsyju obstaja precejšnja konkurenca. Po nekaterih podatkih ima več kot 30 milijonov registriranih uporabnikov in več kot milijon prodajalcev. Če se ukvarjate s trgovino, potem veste, da je 300 prodanih artiklov v enem samem dnevu izjemno število. No, Shafferjeva proda več kot 3 tisoč izdelkov na dan!

Three Bird Nest ima posebno zgodbo, saj je konkurenčnih izdelkov, ki so prav tako narejeni iz volne, cel kup. Izdelki, ki jih Shafferjeva ponuja, so nogavice, šali, nakit, rokavice in ostali dodatki. Torej, zakaj so njeni izdelki tako priljubljeni?

Nasvet za vse kreativne duše na Etsyju

Eden od dejavnikov je njena strast do dela. »Obožujem tekstil, modo, dizajn in opazovati, kako se različne barve in materiali združujejo med seboj,« je zapisano na njeni spletni strani. Obožuje pa tudi poslovno plat. Kreativni proces, produkcija in predstavitev pred ljudmi je tisto, kar ji daje zagon za naprej. Da lahko na Etsyju vodite uspešen posel, svetuje: morate jesti, spati in dihati za svojo znamko. V njeni znamki se lahko prepozna večji krog žensk – od mamic, študentk, hčerk, nevest, do žensk, ki bodo izkusile prvi zmenek.

Brez pomoči moža ne bi šlo

Na Etsyju se predstavlja od leta 2011, pri delu pa je materinstvo ne ovira – je namreč ponosna mati treh otrok -, temveč jo navdihuje pri delu. Pomaga ji tudi mož, ki je za uresničevanje njenih sanj prevzel gospodinjska dela. Od kuhanja do varstva otrok. Le tako lahko Shefferjeva nadaljuje z izgradnjo svojega imperija.

Bodite pripravljeni na poraze

Mladim podjetnikom, ki se odločajo za nastop na Etsyju, svetuje, naj bodo pripravljeni na številne poraze, a naj se iz njih tudi česa naučijo. Ena od njenih napak je bila, da je razočarala svoje kupce, priznava. Poudarja, naj bodo izdelki del celotne znamke, sicer bodo videti, kot da ne spadajo zraven.

Glede na uspehe in ambicije, bi si mislili, da bo Shafferjeva naredila nov korak in pustila Etsy za seboj. Tam bo ostala, saj pravi, da obožuje, kako poteka posel in je prepričana, da lahko še zraste, zlasti z dodajanjem novih in novih izdelkov, s čimer bo lahko še naprej osrečevala svoje kupce.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje