Kako izdelati konkretno ponudbo za stranke

Ali znate izdelati ponudbo, ki se ji ne kupci morejo upreti? Vsako marketinško in oglaševalsko besedilo mora vsebovati dva ključna elementa: privlačen naslov in ponudbo. Od teh dveh je odvisno, kako bo vaš promocijski material sprejet med kupci in seveda kakšen bo odziv.
Kako izdelati konkretno ponudbo za stranke

Ponudba, ki se ji ne moremo upreti

Osnovno pravilo pisanja dobre ponudbe je, da kupcem ponudimo nekaj čemur se ne morejo upreti. Samo to nam bo zagotovilo odziv, ki smo si ga želeli.

Nekaj primerov dobre ponudbe:

  • Prijava na newsletter: prijavljenim ponudimo poleg tedenskih newslettrov še dodano vrednost v obliki brezplačnega elektronskega priročnika, ki ga pripravimo sami in opremimo z zanimivim naslovom in vsebino.
  • V kolikor imamo posebno številko za svetovanja, ponudimo prvim 10 podjetjem možnost brezplačnega svetovanja.
  • Ponudite brezplačno preizkusno obdobje izdelka, v kolikor kupcem ni všeč lahko izdelek vrnejo.

 

4 elementi ponudbe, ki zagotavljajo želeni odziv:

  • Ponudba mora vedno biti osredotočena na to kaj kupci želijo. Ne ponujajte tisto, kar vi mislite, da potrebujejo. Pri pripravi ponudbe imejte vedno v mislih, da tisto kar si kupci želijo in tisto kar potrebujejo ni eno in isto.

  • V ponudbi morajo biti kupcu tako prepoznavne koristi, ki jih bo imel z nakupom. Kupec si pri branju ponudbe vedno znova postavlja vprašanje kakšne koristi bo imel od izdelka. Torej če mu ne koristi, ga zagotovo ne bo kupil.

  • Izdelku dodajte vrednost in zmanjšajte tveganje pri nakupu. To naredite tako, da ponudite dodatne ugodnosti, primerjave cen, brezplačno preizkusno obdobje, zagotovljeno povračilo denarja itd.
  • Pozivajte k takojšnjemu odzivu, najboljši načini za to so omejena količina izdelkov, časovno omejena ponudba, nižje cene za zgodnje nakupe, dodatne ugodnosti itd. Poudarite koristi takojšnjega odziva. Nujno pa je da se vsega v ponudbi držite (količine, časovna omejenost, itd), v nasprotnem primeru lahko naredite veliko škode na račun kredibilnosti podjetja.

 

Vir: Business know-how

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje