Kako izdelati konkretno ponudbo za stranke

Avtor Aida Osmanagić — 10.04.2009
Komentiraj!
Ali znate izdelati ponudbo, ki se ji ne kupci morejo upreti? Vsako marketinško in oglaševalsko besedilo mora vsebovati dva ključna elementa: privlačen naslov in ponudbo. Od teh dveh je odvisno, kako bo vaš promocijski material sprejet med kupci in seveda kakšen bo odziv.
Kako izdelati konkretno ponudbo za stranke

Ponudba, ki se ji ne moremo upreti

Osnovno pravilo pisanja dobre ponudbe je, da kupcem ponudimo nekaj čemur se ne morejo upreti. Samo to nam bo zagotovilo odziv, ki smo si ga želeli.

Nekaj primerov dobre ponudbe:

  • Prijava na newsletter: prijavljenim ponudimo poleg tedenskih newslettrov še dodano vrednost v obliki brezplačnega elektronskega priročnika, ki ga pripravimo sami in opremimo z zanimivim naslovom in vsebino.
  • V kolikor imamo posebno številko za svetovanja, ponudimo prvim 10 podjetjem možnost brezplačnega svetovanja.
  • Ponudite brezplačno preizkusno obdobje izdelka, v kolikor kupcem ni všeč lahko izdelek vrnejo.

 

4 elementi ponudbe, ki zagotavljajo želeni odziv:

  • Ponudba mora vedno biti osredotočena na to kaj kupci želijo. Ne ponujajte tisto, kar vi mislite, da potrebujejo. Pri pripravi ponudbe imejte vedno v mislih, da tisto kar si kupci želijo in tisto kar potrebujejo ni eno in isto.

  • V ponudbi morajo biti kupcu tako prepoznavne koristi, ki jih bo imel z nakupom. Kupec si pri branju ponudbe vedno znova postavlja vprašanje kakšne koristi bo imel od izdelka. Torej če mu ne koristi, ga zagotovo ne bo kupil.

  • Izdelku dodajte vrednost in zmanjšajte tveganje pri nakupu. To naredite tako, da ponudite dodatne ugodnosti, primerjave cen, brezplačno preizkusno obdobje, zagotovljeno povračilo denarja itd.
  • Pozivajte k takojšnjemu odzivu, najboljši načini za to so omejena količina izdelkov, časovno omejena ponudba, nižje cene za zgodnje nakupe, dodatne ugodnosti itd. Poudarite koristi takojšnjega odziva. Nujno pa je da se vsega v ponudbi držite (količine, časovna omejenost, itd), v nasprotnem primeru lahko naredite veliko škode na račun kredibilnosti podjetja.

 

Vir: Business know-how

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice