Kako izdelati konkretno ponudbo za stranke

Ali znate izdelati ponudbo, ki se ji ne kupci morejo upreti? Vsako marketinško in oglaševalsko besedilo mora vsebovati dva ključna elementa: privlačen naslov in ponudbo. Od teh dveh je odvisno, kako bo vaš promocijski material sprejet med kupci in seveda kakšen bo odziv.
Kako izdelati konkretno ponudbo za stranke

Ponudba, ki se ji ne moremo upreti

Osnovno pravilo pisanja dobre ponudbe je, da kupcem ponudimo nekaj čemur se ne morejo upreti. Samo to nam bo zagotovilo odziv, ki smo si ga želeli.

Nekaj primerov dobre ponudbe:

  • Prijava na newsletter: prijavljenim ponudimo poleg tedenskih newslettrov še dodano vrednost v obliki brezplačnega elektronskega priročnika, ki ga pripravimo sami in opremimo z zanimivim naslovom in vsebino.
  • V kolikor imamo posebno številko za svetovanja, ponudimo prvim 10 podjetjem možnost brezplačnega svetovanja.
  • Ponudite brezplačno preizkusno obdobje izdelka, v kolikor kupcem ni všeč lahko izdelek vrnejo.

 

4 elementi ponudbe, ki zagotavljajo želeni odziv:

  • Ponudba mora vedno biti osredotočena na to kaj kupci želijo. Ne ponujajte tisto, kar vi mislite, da potrebujejo. Pri pripravi ponudbe imejte vedno v mislih, da tisto kar si kupci želijo in tisto kar potrebujejo ni eno in isto.

  • V ponudbi morajo biti kupcu tako prepoznavne koristi, ki jih bo imel z nakupom. Kupec si pri branju ponudbe vedno znova postavlja vprašanje kakšne koristi bo imel od izdelka. Torej če mu ne koristi, ga zagotovo ne bo kupil.

  • Izdelku dodajte vrednost in zmanjšajte tveganje pri nakupu. To naredite tako, da ponudite dodatne ugodnosti, primerjave cen, brezplačno preizkusno obdobje, zagotovljeno povračilo denarja itd.
  • Pozivajte k takojšnjemu odzivu, najboljši načini za to so omejena količina izdelkov, časovno omejena ponudba, nižje cene za zgodnje nakupe, dodatne ugodnosti itd. Poudarite koristi takojšnjega odziva. Nujno pa je da se vsega v ponudbi držite (količine, časovna omejenost, itd), v nasprotnem primeru lahko naredite veliko škode na račun kredibilnosti podjetja.

 

Vir: Business know-how

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje