Skrivnosti uspešnega podjetnika

Statistika na žalost ni ravno na strani podjetnikov, saj naj bi 25 % podjetij propadlo že v prvem letu poslovanja, kar 70 % pa v obdobju 10 let. Torej, kako lahko poskrbite, da boste vi eden izmed tistih, ki jim uspe? Svetujejo izkušeni podjetniki.

Z nasveti vam bo postreglo šest že izkušenih podjetnikov in podjetnic.

1. Ustanovite močno vodstveno skupino

“Najprej smo veliko investirali v tehnologijo, potem v marketing, nato pa smo ugotovili, da so najbolj pomembni ljudje. Najeli smo najboljšega direktorja in v 18 mesecih postavili podjetje spet na noge.” Andrew Loos, Attack

2. Pravi način razmišljanja

“Enostavno morate razviti pravi način razmišljanja, saj je to močno povezano s tveganji, ki jih prevzemete, s priložnostmi, ki jih izkoristite, z izzivi, s katerimi se soočate, z vašo samozavestjo in vizijo.” Kelly Azevedo, She’s Got Systems

3. Izvršitev

“Najbolj pomembno je, da izvršite zastavljene cilje. To je tista stvar, ki vam bo v poslu omogočila uspeh.” Stacey Ferreira, MySocialCloud

4. Ustvarite dodano vrednost

“Stranka se odloči za nakup, če v vašem izdelku ali storitvi prepozna vrednost in se zaveda, kakšne so prednosti sodelovanja z vami. Dodano vrednost stranke vidijo v marsičem kot na primer v privarčevanem denarju, uporabnosti, prikladnosti, zanesljivosti, kvaliteti itd. Nuditi stranki dodano vrednost prinese podjetju dolgoročni uspeh.” Charles Bogoian, Kenai Sports, LLC

5. Bodite osredotočeni

6. Služite strankam

“Strankam ponudite storitev, ki bo hitra, prikladna in prijazna. Vesele stranke so zlata vredne.” Andrew Schrage, Money Crashers Personal Finance

Vir: linkedin.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje