Slabe in dobre strani dnevnih akcij

Lovci na popuste obožujejo kupone za 50 in več odstotno znižanje na izdelke ali storitve. Vendar veliko podjetij, ki se poda v takšne akcije na koncu več izgubi kot pridobi. Včasih podjetje kuje dobiček iz povečane prodaje, se pa zgodi tudi to, da ostane v rdečih številkah.
Slabe in dobre strani dnevnih akcij

Slabe in dobre strani dnevnih akcij. (Vir slike: sxc.hu)

Že nekaj let so v ZDA popularni spletni ponudniki dnevnih akcij in znižanj. V zadnjem letu so le-ti zaživeli tudi pri nas (BigDeal.si, 1nadan.si, Privoščite.si, itd.). Zakaj so takšne ponudbe dobre in zakaj ne, si preberite v nadaljevanju.

Zakaj dnevne akcijske ponudbe niso dobra ideja?

Prevelika obremenitev elektronskega poštnega nabiralnika

Vsakodnevno zasipanje z najrazličnejšimi ponudbami (s 50 in več odstotnimi znižanji) preobremeni potrošnika. Raziskave na področju izbire so pokazale, da ljudje, kljub temu, da si želijo več izbire, ob preveliki izbiri ne kupijo nič – pestra izbira ni nujno ključ do zadovoljstva.

Neprimerne ponudbe

Nekateri ljudje se zaradi takšnih in drugačnih razlogov izogibajo kozmetičnim salonom – ne glede na to, kako dobra bo ponudba, si vaš oče ne bo privoščil dneva v kozmetičnem salonu. Nasvet: morda bi bilo smiselno ponudbo personalizirat.

Težki pogoji za podjetja

Podjetja ponudijo najboljši možen popust, nato pa eno izmed konkurenčnih podjetij ponudi še večji popust. Neverjetno nizke cene slabo vplivajo na ugled podjetja, hkrati pa podjetje, kljub povečanemu obisku, ne doseže želenega rezultata.

Zakaj so dnevne akcije še vedno dobra ideja?

Ugodna ponudba

Še vedno so to akcije in ljudje naravnost obožujejo akcijske ponudbe.

Tudi priznana podjetja se poslužujejo dnevnih akcij

Akcijske ponudbe in velika znižanja niso več domena zgolj majhnih, neznanih podjetij.

Ponudniki spletnih dnevnih akcijskih ponudb se razvijajo

V Ameriki so že prisotni novi trendi, ki jim bomo, v kolikor bodo uspešni, v Sloveniji hitro sledili.

Vir: business-opportunities.biz in fatcat.com.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje