Slabe in dobre strani dnevnih akcij

Lovci na popuste obožujejo kupone za 50 in več odstotno znižanje na izdelke ali storitve. Vendar veliko podjetij, ki se poda v takšne akcije na koncu več izgubi kot pridobi. Včasih podjetje kuje dobiček iz povečane prodaje, se pa zgodi tudi to, da ostane v rdečih številkah.
Slabe in dobre strani dnevnih akcij

Slabe in dobre strani dnevnih akcij. (Vir slike: sxc.hu)

Že nekaj let so v ZDA popularni spletni ponudniki dnevnih akcij in znižanj. V zadnjem letu so le-ti zaživeli tudi pri nas (BigDeal.si, 1nadan.si, Privoščite.si, itd.). Zakaj so takšne ponudbe dobre in zakaj ne, si preberite v nadaljevanju.

Zakaj dnevne akcijske ponudbe niso dobra ideja?

Prevelika obremenitev elektronskega poštnega nabiralnika

Vsakodnevno zasipanje z najrazličnejšimi ponudbami (s 50 in več odstotnimi znižanji) preobremeni potrošnika. Raziskave na področju izbire so pokazale, da ljudje, kljub temu, da si želijo več izbire, ob preveliki izbiri ne kupijo nič – pestra izbira ni nujno ključ do zadovoljstva.

Neprimerne ponudbe

Nekateri ljudje se zaradi takšnih in drugačnih razlogov izogibajo kozmetičnim salonom – ne glede na to, kako dobra bo ponudba, si vaš oče ne bo privoščil dneva v kozmetičnem salonu. Nasvet: morda bi bilo smiselno ponudbo personalizirat.

Težki pogoji za podjetja

Podjetja ponudijo najboljši možen popust, nato pa eno izmed konkurenčnih podjetij ponudi še večji popust. Neverjetno nizke cene slabo vplivajo na ugled podjetja, hkrati pa podjetje, kljub povečanemu obisku, ne doseže želenega rezultata.

Zakaj so dnevne akcije še vedno dobra ideja?

Ugodna ponudba

Še vedno so to akcije in ljudje naravnost obožujejo akcijske ponudbe.

Tudi priznana podjetja se poslužujejo dnevnih akcij

Akcijske ponudbe in velika znižanja niso več domena zgolj majhnih, neznanih podjetij.

Ponudniki spletnih dnevnih akcijskih ponudb se razvijajo

V Ameriki so že prisotni novi trendi, ki jim bomo, v kolikor bodo uspešni, v Sloveniji hitro sledili.

Vir: business-opportunities.biz in fatcat.com.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje