Slack nadaljuje z rastjo: kam lahko poseže?

Orodje, ki omogoča komuniciranje v ekipah, dobiva vse več dnevnih uporabnikov. Narašča tudi število uporabnikov, ki za dodatne funkcije odštejejo nekaj denarja. Vendar ne tako hitro kot prej.
Slack nadaljuje z rastjo: kam lahko poseže?

Slack ima že 4milijone uporabnikov, a njegov največji tekmec je zdaj postal Facebook. Kaj bo to pomenilo za nadaljnji razvoj Slacka(Vir slike: YouTube)?

Od 15. decembra lani do 25. maja letos je Slack beležil kar 50-odstotno rast dnevno aktivnih uporabnikov ter 63-odstotno rast v plačljivih uporabnikih. A potem se je rast nekoliko upočasnila, kot kaže tudi zaradi Facebookovega orodja Facebook Workplace. Aprila letos je uporabo Slacka opustil ameriški Uber.

Po najnovejših podatkih ima Slack 4 milijone dnevno aktivnih uporabnikov, 5,8 milijonov tedensko aktivnih uporabnikov, 1,25 milijonov plačljivih uporabnikov in 33 tisoč ekip, ki za normalno uporabo Slacka plačujejo.

Ekipa Slacka ima trenutno več kot 650 zaposlenih, ki orodje razvijajo v 7 pisarnah. Njegova vrednost je ocenjena na 3,8 milijarde dolarjev, ko je od investitorjev dobil novo finančno injekcijo v višini 200 milijonov dolarjev.

Svojo priložnost videl tudi Facebook

Slackovo orodje je dokazalo pomanjkljivost obstoječih rešitev, kot je elektronska pošta. Svojo priložnost so uvideli tudi drugi igralci. Med tistimi, ki so nazadnje vstopili na ta trg, je Facebook. Ta bi lahko zajeten del uporabnikov Slacka premamil k uporabi svoje rešitve.

Njegova velika prednost pred Slackom in drugimi orodji je ta, da je na Facebooku aktivnih vsaj 50 milijonov poslovnih strani in več kot milijarda dnevnih uporabnikov. Facebook Workplace deluje na predpostavki, da imajo verjetno vsi, ki znajo uporabljati internet, račun na Facebooku, zato je njegova uporaba toliko lažja. Njegova storitev namreč ponuja sorodne funkcije, kot so Skupine, skupinski pogovori, reakcije in celo možnost Facebook Live.

4 milijone uporabnikov od avgusta 2013 do danes

Poglejmo si razvoj Slacka. Avgusta pred tremi leti je orodje zagledalo luč sveta, februarja leta 2014 je orodje uporabljalo že 16 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov. Po enem letu od zagona je štel že 140 tisoč dnevno aktivnih upoabnikov in 40 tisoč plačljivih uporabnikov. Dva meseca in pol pozneje že 268 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in 73 tisoč plačljivih uporabnikih.

Aprila lani je orodje uporabljalo 750 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in 200 tisoč plačljivih uporabnikov. Dva meseca pozneje pa že 1,1 milijona dnevno aktivnih uporabnikov in 300 tisoč plačljivih uporabnikov. Do drugega milijona dnevno aktivnih uporabnikov je prišel decembra lani, letos maja pa do 3 milijona uporabnikov. 20. oktobra letos pa do četrtega milijona.

V desetih mesecih je Slack uspel podvojiti svojo bazo. Investitorji, kot so Thrive, GGV, Comcast, Accel, Index in Social Capital, verjamejo v njegovo nadaljnjo rast. Tudi izven severne Amerike, kar dokazuje z vse večjim številom uporabnikov iz Velike Britanije, Japonske, Nemčije, Francije in Avstralije.

Slack lahko zdaj integriramo z že več kot 740 aplikacij. Po besedah ekipe, uporabniki namestijo kar 415 tisoč aplikacij na mesec. Skupno so namestili že 6 milijonov aplikacij.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje