Slack nadaljuje z rastjo: kam lahko poseže?

Avtor Maruša Žibert — 25.10.2016
Komentiraj!
Orodje, ki omogoča komuniciranje v ekipah, dobiva vse več dnevnih uporabnikov. Narašča tudi število uporabnikov, ki za dodatne funkcije odštejejo nekaj denarja. Vendar ne tako hitro kot prej.
Slack nadaljuje z rastjo: kam lahko poseže?

Slack ima že 4milijone uporabnikov, a njegov največji tekmec je zdaj postal Facebook. Kaj bo to pomenilo za nadaljnji razvoj Slacka(Vir slike: YouTube)?

Od 15. decembra lani do 25. maja letos je Slack beležil kar 50-odstotno rast dnevno aktivnih uporabnikov ter 63-odstotno rast v plačljivih uporabnikih. A potem se je rast nekoliko upočasnila, kot kaže tudi zaradi Facebookovega orodja Facebook Workplace. Aprila letos je uporabo Slacka opustil ameriški Uber.

Po najnovejših podatkih ima Slack 4 milijone dnevno aktivnih uporabnikov, 5,8 milijonov tedensko aktivnih uporabnikov, 1,25 milijonov plačljivih uporabnikov in 33 tisoč ekip, ki za normalno uporabo Slacka plačujejo.

Ekipa Slacka ima trenutno več kot 650 zaposlenih, ki orodje razvijajo v 7 pisarnah. Njegova vrednost je ocenjena na 3,8 milijarde dolarjev, ko je od investitorjev dobil novo finančno injekcijo v višini 200 milijonov dolarjev.

Svojo priložnost videl tudi Facebook

Slackovo orodje je dokazalo pomanjkljivost obstoječih rešitev, kot je elektronska pošta. Svojo priložnost so uvideli tudi drugi igralci. Med tistimi, ki so nazadnje vstopili na ta trg, je Facebook. Ta bi lahko zajeten del uporabnikov Slacka premamil k uporabi svoje rešitve.

Njegova velika prednost pred Slackom in drugimi orodji je ta, da je na Facebooku aktivnih vsaj 50 milijonov poslovnih strani in več kot milijarda dnevnih uporabnikov. Facebook Workplace deluje na predpostavki, da imajo verjetno vsi, ki znajo uporabljati internet, račun na Facebooku, zato je njegova uporaba toliko lažja. Njegova storitev namreč ponuja sorodne funkcije, kot so Skupine, skupinski pogovori, reakcije in celo možnost Facebook Live.

4 milijone uporabnikov od avgusta 2013 do danes

Poglejmo si razvoj Slacka. Avgusta pred tremi leti je orodje zagledalo luč sveta, februarja leta 2014 je orodje uporabljalo že 16 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov. Po enem letu od zagona je štel že 140 tisoč dnevno aktivnih upoabnikov in 40 tisoč plačljivih uporabnikov. Dva meseca in pol pozneje že 268 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in 73 tisoč plačljivih uporabnikih.

Aprila lani je orodje uporabljalo 750 tisoč dnevno aktivnih uporabnikov in 200 tisoč plačljivih uporabnikov. Dva meseca pozneje pa že 1,1 milijona dnevno aktivnih uporabnikov in 300 tisoč plačljivih uporabnikov. Do drugega milijona dnevno aktivnih uporabnikov je prišel decembra lani, letos maja pa do 3 milijona uporabnikov. 20. oktobra letos pa do četrtega milijona.

V desetih mesecih je Slack uspel podvojiti svojo bazo. Investitorji, kot so Thrive, GGV, Comcast, Accel, Index in Social Capital, verjamejo v njegovo nadaljnjo rast. Tudi izven severne Amerike, kar dokazuje z vse večjim številom uporabnikov iz Velike Britanije, Japonske, Nemčije, Francije in Avstralije.

Slack lahko zdaj integriramo z že več kot 740 aplikacij. Po besedah ekipe, uporabniki namestijo kar 415 tisoč aplikacij na mesec. Skupno so namestili že 6 milijonov aplikacij.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!