Slikovni priročnik: Kako postati podjetnik?

Na omrežju Kickstarter, ki je namenjeno investiranju in ponuja spletno mesto za zbiranje vseh dobrih idej, smo našli idejo o slikovnem priročniku za bodoče podjetnike. Priročnik skrbno sledi korakom od poslovne ideje do produkta, financiranja in zagona.
Slikovni priročnik: Kako postati podjetnik?

Slikovni priročnik: Kako postati podjetnik? (Vir slike: sxc.hu)

Kickstarter

Družbeno omrežje Kickstarter sledi načelu, da mora biti vsaka dobra poslovna ideja nagrajena in deležna podpore. Na enem mestu so tako zbrani investitorji, startup podjetja in radovedneži.

Projekt vizualnega priročnika, ki opisuje, kako postati podjetnik (Becoming an entrepreneur), vodi Anna Vital iz San Francisca, ZDA. Projekt se je na Kickstarterju lansiral 8 januarja, čas, da zbere sredstva v višini 100.000 USD, pa ima Anna do 22. februarja tega leta.

Knjiga predstavlja korake od čistega začetka, ko imate zgolj poslovno idejo, pa vse do ustanovitve podjetja. Slikovno bogata knjiga vsebuje 200 strani in 50 skic ter izkušnje in informacije več kot 1000 ustanoviteljev in investitorjev.

Kar 40 odstotkov knjige je že napisane, sedaj pa Anna potrebuje pomoč oblikovalcev, zato se je odločila projekt predstaviti na Kickstarterju.

Vsebina knjige

Knjigo lahko na hitro povzamemo z naslednjimi stavki:

  • Je vaš produkt dovolj preprost?
  • Ustvarjanje vrednosti – kako zapakirati in prepakirati vrednost vašega produkta?
  • Svojo idejo morate ljudem predstaviti na enostaven in razumljiv način.
  • Viralno trženje – najbolj uspešne kampanje.
  • Od majhnega do velikega uspeha.
  • Kakšna je verjetnost za uspeh? Kako je treba razmišljati?
  • Kako zbrati finančna sredstva investitorjev?

Knjiga govori o tem, kako podjetnik pride iz nič do več milijonskega posla.

Primer podrobnejše vsebine enega dela knjige:

  • The Durian Burrito – kakšne inovacije bodo uspešne?
  • Rezanje torte – kako deluje kapital?
  • Kako pričeti s poslom pod 100 USD (s čisto pravimi primeri iz prakse in z veliko podrobnih informacij)?
  • Stojnica z limonado, ki je ponujala odlične frizerske storitve – razvoj poslovne ideje.
  • Ali razmišljate dovolj preprosto za poslovni uspeh?
  • Življenjski triki najbolj znanih ustanoviteljev startup podjetij.

    Zakaj je knjiga polna slik, grafov in znakov?

    Vse se je začelo pri vodji projekta, ki je disleksična. Anna je imela velike probleme z branjem knjig in šele kasneje, ko se je naučila kitajskega jezika, ji je branje postalo užitek, saj je lahko opisala praktično kar koli s približno 2000 znaki, ki so predstavljali stvari.

    Študije so pokazale, da je veliko podjetnikov disleksičnih, zato se je Anni zdelo toliko bolj smiselno, da njena knjiga ne vsebuje zgolj suhoparnega besedila. Morda boste na tem mestu vprašali, kako se knjiga sploh razlikuje od ostalih? Ta namreč ne vsebuje besedila in pripadajočih slik, ki zgolj dopolnjujejo besedilo, temveč slike povedo svojo lastno zgodbo. Vse z namenom, da se hitreje in lažje zapomnimo stvari. Najrazličnejše študije so namreč pokazale, da si posameznik zapomni določeno stvar 50-krat hitreje, če jo vidi in ne zgolj prebere.

    Priročnik, ki govori o tem, kako postati podjetnik, bo zato veliko bolj poučen in zabaven od ostalih tovrstnih knjig na trgu. Dokler pa se omenjene knjige še ne da kupiti, si lahko pomagate s člankoma Ustanovitev s.p. ali Ustanovitev d.o.o.

    Vir: kickstarter.com/projects

    ————————————————————————————————————————-

    Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

    Oznake: , , , , ,
    Iskanje
    ↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

    Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

    01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
    Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

    Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
    Preberite več >>

    Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

    24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
    Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

    Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
    Preberite več >>

    Delavnica: Optimizacija spletnih strani

    06.04.2018 od 14:00 do 18:00
    Delavnica: Optimizacija spletnih strani

    Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
    Preberite več >>

    Delavnica: Prodajni lijak

    13.04.2018 od 14:00 do 18:00
    Delavnica: Prodajni lijak

    Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
    Preberite več >>

    Vse za podjetje