Spletna shramba slovenske kulinarike

Slovenci bi se morali na področju kulinarike še precej naučiti, najbolj od Italijanov, ki so svetovni prvaki v kulinariki, pravi Matija Rešek, idejni oče spletne trgovine SloveniaFood.com V njej se skrivajo domala vse kulinarične dobrote, za katere se vsaj nam, Slovencem, cedijo sline.
Spletna shramba slovenske kulinarike

Na sliki Matija Rešek, idejni oče SloveniaFood.com (Vir slike: osebni arhiv).

SloveniaFood.com prvenstveno ni namenjena zgolj slovenskemu kupcu, temveč tujcem in Slovencem po tujini. V naboru spletne trgovine lahko opazimo slovenske proizvode višjega cenovnega razreda, kot so najboljša vina, oljčno olje iz Istre, ki je leta 2011 v Milanu prejelo naziv šampion med ekološkimi oljčnimi olji, pa kočevski med. To je ponudba, ki najbolj zanima tujce, pravi Rešek. Najboljši izdelki pa prinašajo tudi višje cene, ki so sicer primerljive s cenami istih izdelkov po drugih specializiranih trgovinah po Sloveniji. »Bučno olje Kocbek, ki ga med drugim v svojih restavracijah uporablja tudi znani ameriški chef Peter X. Kelly, ni nikjer poceni

V naslednjih tednih nova ponudba

»Izkazalo se je, da bi Slovenci na tujem radi tudi na primer čokolado Gorenjka, Natureta izdelke pa tudi skuto, a za slednjo bi bili problemi z večdnevno dostavo,« ravno te izdelke pa, napoveduje, bodo v svojo ponudbo vključili v naslednjih tednih, prav tako manj prestižno znamko bučnega olja, a enako kakovostno. Največ povpraševanja je trenutno po vinu, žganju in medu.

Ideja za Slovenia Food.com je nastala lani, ko se je Rešek potepal po Španiji. Pomislil je, zakaj ne bi svojih kulinaričnih dobrot ponudili tujcem. Slovenci smo ponosni na svojo raznovrstno kulinariko, kar se vidi tudi ob sprejemu tujcev, »kako z veseljem jih postrežemo doma, v restavraciji v centru Ljubljane ali pa nekje na Štajerskem na turistični kmetiji. Je pa res, da bi se lahko še veliko naučili, recimo od Italijanov, ki so svetovni prvaki v kulinariki«.

Največji izziv tujci, ki ne vedo, kje je Slovenija

»S Slovenci, živečimi po Evopi, je največji izziv, da začnejo zaupati blagovni znamki, saj pošiljamo hrano na daljše razdalje. Skrbi se porajajo glede točnosti pošiljanja, prevoza in dostave, možnosti v primeru poškodovanega paketa.« Pri njih posebnega dela na promociji in predstavitvi izdelkov ni potrebno delati, je pa stanje drugačno pri tujcih, kjer veliko težo predstavlja prepoznavnost izdelkov in zaupanje v kakovost slovenskih proizvajalcev. Največji izziv ostajajo tujci, ki sploh ne vedo, kje je Slovenija oziroma še niso okusili naše hrane.

Pomembno je povezovanje z znanimi osebnostmi

Slovensko hrano kupujejo predvsem tisti tujci, ki cenijo dobro kulinariko in jih zanimajo nove stvari. »Večinoma so to predstavniki baby boom generacije, ki pa so že obiskali Slovenijo.« V veliko pomoč pri tem so tudi same blagovne znamke proizvajalcev, evropski certifikati kakovosti, porekla. »Dobro se je tudi povezovati z znanimi kraji in osebnostmi, kot na primer Jamie Oliver, ki uporablja piransko sol.«

Pošiljajo zgolj v Evropo

Izziv pa je tudi poštnina. Za večino evropskih držav stane 9,90 evrov, je pa pri večjih nakupih, na primer za tiste nad 69 evrov nižja, nad 139 evrov pa brezplačna. Rešek pričakuje, da se bodo v prihodnosti z večjim številom mesečnih pošiljk lažje pogajali s prevozniki za cene.

Za zdaj pošiljajo le na območje Evrope, za morebitno razširitev ponudbe na ZDA, Avstralijo in druge države pa pravi, da bi se morali bolj poglobiti v carinsko in drugo zakonodajo: »Pa tudi poštnina bi bila precej višja.«

»Treba se je zavedati, da se na primer slovenska vina lahko enakovredno kosajo po kakovosti s franconskimi in španskimi, a so zaradi manjše prepoznavnosti Slovenije kot vinske destinacije še vedno cenejša. Za poznavalce je to velik plus in tudi poštnina se lahko potem hitro pokrije z razliko. Bomo pa morali vsi skupaj delati na tem, da se bodo nekoč v prihodnosti slovenska vina kosala s francoskimi tudi po ceni.«

Kako prevažati hitro pokvarljivo blago?

Trenutni prevoznik, s katerim imajo sklenjeno pogodbo, se je izkazal »za zanesljivega partnerja«: »Pakete dostavi v roku, do sedaj še vedno nepoškodovane ter redno komunicira s stranko v času dostave.« V kolikor bi se s paketi, ki so sicer zavarovani, kaj zgodilo na poti, bi poslali nov paket oziroma na željo stranke vrnili denar.

Paketi se nalagajo v njihovem skladišču, kjer so za zdaj zaloge še nekoliko manjše, saj je vse to povezano s financiranjem. »Trenutno imamo v ponudbi trajne izdelke, katere skladiščimo po navodilih proizvajalcev. Hitro pokvarljivih izdelkov nimamo v ponudbi, saj nastopijo težave s transportom. Nekateri konkurenti v tujini ta problem rešujejo tako, da v pošiljko vstavijo hladilno blazinico,« pojasnjuje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje