Spletna shramba slovenske kulinarike

Slovenci bi se morali na področju kulinarike še precej naučiti, najbolj od Italijanov, ki so svetovni prvaki v kulinariki, pravi Matija Rešek, idejni oče spletne trgovine SloveniaFood.com V njej se skrivajo domala vse kulinarične dobrote, za katere se vsaj nam, Slovencem, cedijo sline.
Spletna shramba slovenske kulinarike

Na sliki Matija Rešek, idejni oče SloveniaFood.com (Vir slike: osebni arhiv).

SloveniaFood.com prvenstveno ni namenjena zgolj slovenskemu kupcu, temveč tujcem in Slovencem po tujini. V naboru spletne trgovine lahko opazimo slovenske proizvode višjega cenovnega razreda, kot so najboljša vina, oljčno olje iz Istre, ki je leta 2011 v Milanu prejelo naziv šampion med ekološkimi oljčnimi olji, pa kočevski med. To je ponudba, ki najbolj zanima tujce, pravi Rešek. Najboljši izdelki pa prinašajo tudi višje cene, ki so sicer primerljive s cenami istih izdelkov po drugih specializiranih trgovinah po Sloveniji. »Bučno olje Kocbek, ki ga med drugim v svojih restavracijah uporablja tudi znani ameriški chef Peter X. Kelly, ni nikjer poceni

V naslednjih tednih nova ponudba

»Izkazalo se je, da bi Slovenci na tujem radi tudi na primer čokolado Gorenjka, Natureta izdelke pa tudi skuto, a za slednjo bi bili problemi z večdnevno dostavo,« ravno te izdelke pa, napoveduje, bodo v svojo ponudbo vključili v naslednjih tednih, prav tako manj prestižno znamko bučnega olja, a enako kakovostno. Največ povpraševanja je trenutno po vinu, žganju in medu.

Ideja za Slovenia Food.com je nastala lani, ko se je Rešek potepal po Španiji. Pomislil je, zakaj ne bi svojih kulinaričnih dobrot ponudili tujcem. Slovenci smo ponosni na svojo raznovrstno kulinariko, kar se vidi tudi ob sprejemu tujcev, »kako z veseljem jih postrežemo doma, v restavraciji v centru Ljubljane ali pa nekje na Štajerskem na turistični kmetiji. Je pa res, da bi se lahko še veliko naučili, recimo od Italijanov, ki so svetovni prvaki v kulinariki«.

Največji izziv tujci, ki ne vedo, kje je Slovenija

»S Slovenci, živečimi po Evopi, je največji izziv, da začnejo zaupati blagovni znamki, saj pošiljamo hrano na daljše razdalje. Skrbi se porajajo glede točnosti pošiljanja, prevoza in dostave, možnosti v primeru poškodovanega paketa.« Pri njih posebnega dela na promociji in predstavitvi izdelkov ni potrebno delati, je pa stanje drugačno pri tujcih, kjer veliko težo predstavlja prepoznavnost izdelkov in zaupanje v kakovost slovenskih proizvajalcev. Največji izziv ostajajo tujci, ki sploh ne vedo, kje je Slovenija oziroma še niso okusili naše hrane.

Pomembno je povezovanje z znanimi osebnostmi

Slovensko hrano kupujejo predvsem tisti tujci, ki cenijo dobro kulinariko in jih zanimajo nove stvari. »Večinoma so to predstavniki baby boom generacije, ki pa so že obiskali Slovenijo.« V veliko pomoč pri tem so tudi same blagovne znamke proizvajalcev, evropski certifikati kakovosti, porekla. »Dobro se je tudi povezovati z znanimi kraji in osebnostmi, kot na primer Jamie Oliver, ki uporablja piransko sol.«

Pošiljajo zgolj v Evropo

Izziv pa je tudi poštnina. Za večino evropskih držav stane 9,90 evrov, je pa pri večjih nakupih, na primer za tiste nad 69 evrov nižja, nad 139 evrov pa brezplačna. Rešek pričakuje, da se bodo v prihodnosti z večjim številom mesečnih pošiljk lažje pogajali s prevozniki za cene.

Za zdaj pošiljajo le na območje Evrope, za morebitno razširitev ponudbe na ZDA, Avstralijo in druge države pa pravi, da bi se morali bolj poglobiti v carinsko in drugo zakonodajo: »Pa tudi poštnina bi bila precej višja.«

»Treba se je zavedati, da se na primer slovenska vina lahko enakovredno kosajo po kakovosti s franconskimi in španskimi, a so zaradi manjše prepoznavnosti Slovenije kot vinske destinacije še vedno cenejša. Za poznavalce je to velik plus in tudi poštnina se lahko potem hitro pokrije z razliko. Bomo pa morali vsi skupaj delati na tem, da se bodo nekoč v prihodnosti slovenska vina kosala s francoskimi tudi po ceni.«

Kako prevažati hitro pokvarljivo blago?

Trenutni prevoznik, s katerim imajo sklenjeno pogodbo, se je izkazal »za zanesljivega partnerja«: »Pakete dostavi v roku, do sedaj še vedno nepoškodovane ter redno komunicira s stranko v času dostave.« V kolikor bi se s paketi, ki so sicer zavarovani, kaj zgodilo na poti, bi poslali nov paket oziroma na željo stranke vrnili denar.

Paketi se nalagajo v njihovem skladišču, kjer so za zdaj zaloge še nekoliko manjše, saj je vse to povezano s financiranjem. »Trenutno imamo v ponudbi trajne izdelke, katere skladiščimo po navodilih proizvajalcev. Hitro pokvarljivih izdelkov nimamo v ponudbi, saj nastopijo težave s transportom. Nekateri konkurenti v tujini ta problem rešujejo tako, da v pošiljko vstavijo hladilno blazinico,« pojasnjuje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje