Slovenska ekipa bo z novo platformo ICONOMI približala investiranje v kriptovalute

Pred Timom Mitjo Žagarjem in Janijem Valjavcem, soustanoviteljema Cashile, je nov podjetniški podvig. V teh dneh bosta zagnala kampanjo za množično investiranje, prek katere bosta zbirala sredstva za platformo ICONOMI, ki bo združevala vzajemne sklade z različnimi kripto valutami.
Slovenska ekipa bo z novo platformo ICONOMI približala investiranje v kriptovalute

Ekipa ICONOMI-ja se bo v teh dneh predstavila s kampanjo za množično investiranje. S pomočjo podpornikov želi vzpostaviti platformo ICONOMI, za to pa potrebuje sredstva v višini 2 tisoč bitcoinov, kar je nekaj več kot milijon evrov (Vir slike: Iconomi).

Zgodba nove platforme izvira iz bitcoinov. »S Cashilo smo omogočili plačevanje računov imetnikom bitcoinov ter nakup omenjene kripto valute. Zamislite si Tanjo, ki želi poravnati račun za mobitel. Ustrezno vsoto bitcoinov nakaže nam, mi pa njen račun v evrih poravnamo operaterju. Cashila nastopa kot posrednik. Zaradi transakcije med povezanimi strankami smo potrebovali še bančno licenco,« pripovedujeta. Več o tem smo pisali v članku Slovenca dobila bančno licenco za izvajanje plačil z bitcoini.

Kako platforma ICONOMI deluje?

Sogovornika sta pozneje prišla do zanimivega spoznanja: več je zanimanja za kripto investicije kot pa za plačevanje v kripto valutah. Platforma ICONOMI želi investiranje v svet kripto valut približati množici. Namreč, kupovanje kripto valut zahteva veliko znanja s tega področja in časa. ICONOMI pa bo omogočala posamezniku nakup točk sklada, ki bo tveganje razpršilo med vnaprej preverjene valute, kot sta bitcoin ali ether. S tem se bo do določene mere ukrotila tudi njihova volatilnost. »Investitor bi moral cel dan spremljati, v kaj bi investiral, za to pa nima časa. Poleg tega je sistem še vedno preveč kompleksen in običajnemu investitorju neprijazen. Investitor se v obstoječem sistemu celo sooča z nevarnostjo, da izgubi dostop do svojih kripto valut in za vedno izgubi svojo investicijo.«

Cilj: 2 tisoč bitcoinov

Ekipa ICONOMI-ja se bo v teh dneh predstavila s kampanjo za množično investiranje. S pomočjo podpornikov želi vzpostaviti platformo ICONOMI, za to pa potrebuje sredstva v višini 2 tisoč bitcoinov, kar je nekaj več kot milijon evrov.

V platformo bo lahko investiral kdorkoli, saj zbirajo sredstva v treh kripto valutah (bitcoin, ether in lisk) ter evrih in dolarjih. Kaj bo investitor prejel v primeru uspešno zaključene kampanje? »Investitor prejme delnice podjetja, ki bo upravljalo s platformo za upravljanje s skladi, ter jih na novo ustvarjalo in jih prodajalo zunanjim investitorjem. Ustvarjala bodo dobiček, investitorji pa bodo prejemali dividende. Delnice ali t.i. kovanci bodo takoj unovčljivi v evre na menjalnicah (ang. exchange), kar je značilnost tudi ostalih kovancev.« Platforma bo zaživela prihodnje leto, v primeru, da zastavljenega finančnega cilja ne bodo dosegli, pa bodo investitorjem vložke vrnili.

Kako investirati?

Če boste investirali s kripto valuto, se morate zgolj registrirati, v primeru investicije nad tisoč evri ali dolarji pa boste morali opraviti postopek verifikacije. Poslati boste morali kopijo osebnega dokumenta.

Kaj je delnica v decentralizirani ekonomiji (t.i. kovanec)?

To je še ena valuta, ki pa niso samo valuta, lahko je tudi delnica, pojasnjujeta. »T.i. kovanec je način, kako prenašamo denar oziroma njegovo vrednost. Je tehnologija za identifikacijo lastništva nekega zapisa. T.i. kovance poznamo tudi na drugih področjih, na primer znotraj aplikacij ali pa iger. Omogočajo nam nakupe dodatne opreme, je nekakšna valuta

Prva varovalka s strani ICONOMI-ja

Ekipa bo na platformi selekcionirala t.i. kovance in v sklade vključevala le tiste, ki niso sumljive narave. Torej, da je izdajatelj resno podjetje, da za njim stojijo osebe, ki dejansko obstajajo, da je “kovanec” likviden, da se z njim javno trguje na priznanih menjalnicah, ter da zagotovo ni del piramidne igre oz. se ne trži preko raznih paketov mrežnega marketinga.

Za varnost bo uporabljala vse najstrožje mehanizme varnosti, kot sta t.i. cold wallet in večkratno podpisovanje (multisignature). Uporabniki pa bodo zaščiteni z 2FA preverjanjem pri dostopu do uporabniškega računa.

Uporabnik bo lahko osnoval svoj sklad

»Odprli bomo platformo tako, da bo lahko kdorkoli oblikoval svoj sklad – podobno kot lahko v App Store vsak razvijalec objavi svojo mobilno aplikacijo. Poznavalci kripto valut bodo na ta način lahko vnovčili svoje znanje, saj bo večji del upravljalske provizije pripadal njim.«

»Na ICONOMI bomo spremljali uspešnost posameznega kripto sklada, omogočili rangiranje po različnih kriterijih, in tako investitorjem ponudili čim bolj pregledno pomoč pri odločitvi o investiciji v t.i. kovance.«

Varovalka številka dva

Za varnostni vidik bodo še dodatno poskrbeli z omejitvijo, ki bo upravljavcu preprečevala, da izigra investitorje, npr. da ne bodo smeli kupiti večjega deleža posameznega kovanca. Dodajata, da bo platforma vzela en odstotek celotnega volumna prometa.

Platforma je na nek način podobna borznemu dogajanju, a ima vseeno veliko razliko. »Dogajanje bo hitrejše. Kot bi bilo na steroidih.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje