Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

Slovenska ekipa bo z novo platformo ICONOMI približala investiranje v kriptovalute

Pred Timom Mitjo Žagarjem in Janijem Valjavcem, soustanoviteljema Cashile, je nov podjetniški podvig. V teh dneh bosta zagnala kampanjo za množično investiranje, prek katere bosta zbirala sredstva za platformo ICONOMI, ki bo združevala vzajemne sklade z različnimi kripto valutami.
Iconomi

Ekipa podjetja Iconomi. (Vir slike: Iconomi).

Zgodba nove platforme izvira iz bitcoinov. »S Cashilo smo omogočili plačevanje računov imetnikom bitcoinov ter nakup omenjene kripto valute. Zamislite si Tanjo, ki želi poravnati račun za mobitel. Ustrezno vsoto bitcoinov nakaže nam, mi pa njen račun v evrih poravnamo operaterju. Cashila nastopa kot posrednik. Zaradi transakcije med povezanimi strankami smo potrebovali še bančno licenco,« pripovedujeta. Več o tem smo pisali v članku Slovenca dobila bančno licenco za izvajanje plačil z bitcoini.

Kako platforma ICONOMI deluje?

Sogovornika sta pozneje prišla do zanimivega spoznanja: več je zanimanja za kripto investicije kot pa za plačevanje v kripto valutah. Platforma ICONOMI želi investiranje v svet kripto valut približati množici. Namreč, kupovanje kripto valut zahteva veliko znanja s tega področja in časa. ICONOMI pa bo omogočala posamezniku nakup točk sklada, ki bo tveganje razpršilo med vnaprej preverjene valute, kot sta bitcoin ali ether. S tem se bo do določene mere ukrotila tudi njihova volatilnost. »Investitor bi moral cel dan spremljati, v kaj bi investiral, za to pa nima časa. Poleg tega je sistem še vedno preveč kompleksen in običajnemu investitorju neprijazen. Investitor se v obstoječem sistemu celo sooča z nevarnostjo, da izgubi dostop do svojih kripto valut in za vedno izgubi svojo investicijo.«

Cilj: 2 tisoč bitcoinov

Ekipa ICONOMI-ja se bo v teh dneh predstavila s kampanjo za množično investiranje. S pomočjo podpornikov želi vzpostaviti platformo ICONOMI, za to pa potrebuje sredstva v višini 2 tisoč bitcoinov, kar je nekaj več kot milijon evrov.

V platformo bo lahko investiral kdorkoli, saj zbirajo sredstva v treh kripto valutah (bitcoin, ether in lisk) ter evrih in dolarjih. Kaj bo investitor prejel v primeru uspešno zaključene kampanje? »Investitor prejme delnice podjetja, ki bo upravljalo s platformo za upravljanje s skladi, ter jih na novo ustvarjalo in jih prodajalo zunanjim investitorjem. Ustvarjala bodo dobiček, investitorji pa bodo prejemali dividende. Delnice ali t.i. kovanci bodo takoj unovčljivi v evre na menjalnicah (ang. exchange), kar je značilnost tudi ostalih kovancev.« Platforma bo zaživela prihodnje leto, v primeru, da zastavljenega finančnega cilja ne bodo dosegli, pa bodo investitorjem vložke vrnili.

Kako investirati?

Če boste investirali s kripto valuto, se morate zgolj registrirati, v primeru investicije nad tisoč evri ali dolarji pa boste morali opraviti postopek verifikacije. Poslati boste morali kopijo osebnega dokumenta.

Kaj je delnica v decentralizirani ekonomiji (t.i. kovanec)?

To je še ena valuta, ki pa niso samo valuta, lahko je tudi delnica, pojasnjujeta. »T.i. kovanec je način, kako prenašamo denar oziroma njegovo vrednost. Je tehnologija za identifikacijo lastništva nekega zapisa. T.i. kovance poznamo tudi na drugih področjih, na primer znotraj aplikacij ali pa iger. Omogočajo nam nakupe dodatne opreme, je nekakšna valuta

Prva varovalka s strani ICONOMI-ja

Ekipa bo na platformi selekcionirala t.i. kovance in v sklade vključevala le tiste, ki niso sumljive narave. Torej, da je izdajatelj resno podjetje, da za njim stojijo osebe, ki dejansko obstajajo, da je “kovanec” likviden, da se z njim javno trguje na priznanih menjalnicah, ter da zagotovo ni del piramidne igre oz. se ne trži preko raznih paketov mrežnega marketinga.

Za varnost bo uporabljala vse najstrožje mehanizme varnosti, kot sta t.i. cold wallet in večkratno podpisovanje (multisignature). Uporabniki pa bodo zaščiteni z 2FA preverjanjem pri dostopu do uporabniškega računa.

Uporabnik bo lahko osnoval svoj sklad

»Odprli bomo platformo tako, da bo lahko kdorkoli oblikoval svoj sklad – podobno kot lahko v App Store vsak razvijalec objavi svojo mobilno aplikacijo. Poznavalci kripto valut bodo na ta način lahko vnovčili svoje znanje, saj bo večji del upravljalske provizije pripadal njim.«

»Na ICONOMI bomo spremljali uspešnost posameznega kripto sklada, omogočili rangiranje po različnih kriterijih, in tako investitorjem ponudili čim bolj pregledno pomoč pri odločitvi o investiciji v t.i. kovance.«

Varovalka številka dva

Za varnostni vidik bodo še dodatno poskrbeli z omejitvijo, ki bo upravljavcu preprečevala, da izigra investitorje, npr. da ne bodo smeli kupiti večjega deleža posameznega kovanca. Dodajata, da bo platforma vzela en odstotek celotnega volumna prometa.

Platforma je na nek način podobna borznemu dogajanju, a ima vseeno veliko razliko. »Dogajanje bo hitrejše. Kot bi bilo na steroidih.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , , , ,