Slovenska podjetja: zaposlovanje med krizo

Kako je kriza vplivala na slovenska podjetja z vidika zaposlovanja, koliko delovnih mest se je zaprlo, kako so se obnesla mikro podjetja v primerjavi z velikimi ter v kateri regiji je zaposlenost zrasla in v kateri je bilo največ odpuščenih?

Vpliv krize na slovenska podjetja

Kako je kriza vplivala na slovenska podjetja in na njihovo zaposlovanje? Na žalost se je od začetka krize 2008 do konca leta 2011 zaprlo že 69.830 delovnih mest. Tudi povprečno število zaposlenih je padlo s 5 delavcev pred krizo na 3 do 4 delavce v letu 2011.
Povečalo se je število podjetij, ki poslujejo brez zaposlenih, med njimi je večina samostojnih podjetnikov. Povečuje se tudi delež družb, ki poslujejo brez zaposlenih.

Zaprta delovna mesta

V 2011 je bilo na različnih delovnih mestih zaposlenih za 7,2 odstotka manj delavcev kakor v letu 2009 in kar 38.769 delovnih mest manj v zadnjih treh letih skupaj. V času celotne krize (2008-2011) se je zaprlo 69.830 delovnih mest.

Velika in mikro podjetja

  • V velikih podjetij je zaposlenih 35,7 odstotkov vseh slovenskih delavcev, pri mikro podjetjih pa 34,3 odstotka.
  • Velika podjetja s svojimi delavci ustvarijo 50,8 odstotkov prihodkov slovenskega gospodarstva, mikro podjetja pa 21,7 odstotkov.
  • V letu 2011 je v primerjavi z letom 2009 uspelo mikro podjetjem povečati število delovnih mest za 1 odstotek, kar znaša 718 novih delovnih mest.

Zaposlenost v krizi zrasla le v pomurski regiji

Če pogledamo obdobje zadnjih treh let po regijah, ima največ zaposlenih osrednjeslovenska regija – skoraj 36 odstotkov. Sledi ji podravska regija s skoraj 14 odstotki ter savinjska regija s 13 odstotki. Najmanj zaposlenih beležita notranjsko-kraška regija z 1,8 odstotkov in zasavska z 1,5.

V zadnjih treh letih je uspelo povečati število zaposlenih samo prekmurski regiji, in sicer za 0,5 odstotkov. V vseh ostalih regijah pa se je število zaposlenih znižalo, od tega se je največ delovnih mest zaprlo v osrednjeslovenski regiji.

Najuspešnejša podjetja

Seznam najuspešnejših med podjetji, ki so uspela odpreti nova delovna mesta, izplačevati dobro povprečno mesečno plačo ter povečati dodano vrednost na zaposlenega:

Med 5 in 10 zaposlenih

  1. VAŠ MOJSTER d.o.o.
  2. VARGRAD d.o.o.
  3. VIBRO d.o.o.

Med 11 in 20 zaposlenih

  1. DACAR ANTON s.p.
  2. AERO-POLYPLAST d.o.o.
  3. SANDEX d.o.o.

Med 21 in 50 zaposlenih

  1. AUTOGRILL d.o.o.
  2. PETRANS d.o.o.
  3. DHL LOGISTIKA d.o.o.

Med 51 in 100 zaposlenih

  1. LAMEX s.r.o.
  2. ALUKOMEN Holding
  3. TEKSTILNA TOVARNA OKROGLICA d.d.

Nad 100 zaposlenih

  1. INDRAMAT ELEKTROMOTORJI d.o.o.
  2. KOVIS-LIVARNA d.o.o.
  3. VOPEX d.o.o.

Vir: bisnode.si

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje