Slovenska Trobla se je predstavila na Kickstarterju

S 7. aprilom se je na Kickstarterju pričelo zbiranje sredstev za nov slovenski projekt: mladi ustvarjalci Matej Rodela, Andrej Koruza in Martin Šoštarič so na platformi za množično financiranje predstavili leseni zvočnik, ki sliši na ime Trobla.
Slovenska Trobla se je predstavila na Kickstarterju

Slovenska Trobla se je predstavila na Kickstarterju (Vir slike: Kickstarter)

Kampanja zbiranja sredstev na platformi za množično financiranje bo trajala en mesec, nanjo pa so se člani ekipe, ki jo sestavljajo Matej Rodela, Andrej Koruza in Martin Šoštarič, pripravljali vse od novega leta. Razvoj izdelka je potekal še precej dlje: namenili so mu skoraj leto in pol.

Na Kickstarter so se podali predvsem zaradi želje po pokritju vseh stroškov priprave kampanje in proizvodnje zvočnika. Za cilj so si tako zastavili zbrati 10 tisoč evrov: v kolikor jim uspe, se bodo uspešno izognili iskanju kreditov, investitorjev in razpisov, saj menijo, da bi na ta način kot podjetniki začetniki težko uspeli zbrati dovolj sredstev. Crowdfunding pa jim ne bo pomagal zgolj pri zbiranju sredstev, temveč tudi pri preverjanju zanimanja za Troblo na domačem in svetovnem trgu. 

Nova Trobla ponuja boljši zvok >>

V kolikor imate radi dober dizajn, zanimive rešitve in okolju prijazen material, vas bo Trobla zagotovo navdušila. Svojo si lahko na Kickstarterju zagotovite od torka, 7. aprila 2015, dalje, in sicer že za 55 dolarjevV kolikor se odločite za podporo slovenskih mladih ustvarjalcev, boste Troblo najverjetneje prejeli že mesec dni po začetku kampanje. Člani ekipe so namreč nekaj Trobel že testno izdelali in tako stestirali produkcijski proces.

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje