Slovenske zvezde Kickstarterja

Kickstarter ni več tujec slovenskim startup podjetjem. Vsi naši podjetniki, ki so se odločili za zbiranje s pomočjo Kickstarterja, na žalost niso bili uspešni. Nekateri pa so postali prave zvezde, zato vam tokrat predstavljam 4 izmed njih: ONDU, Boomerang, Lumu in Musguard.
Slovenske zvezde Kickstarterja

Slovenske zvezde Kickstarterja. (Vir slike: sxc.hu)

ONDU

Podjetje ONDU predstavlja eno izmed slovenskih zvezd na Kickstarterju, saj je mlademu umetniku Elvisu Haliloviću v enem samem dnevu uspelo zbrati 80 odstotkov zastavljenega cilja in kasneje kar 110 tisoč dolarjev. Elvis je denar od Kickstarterja že dobil in pričel s proizvodnjo preprostih fotoaparatov iz lesa, ki jih je poimenoval Pinhole Cameras.

Leseni fotoaparati Pinhole Cameras se od klasičnih razlikujejo v tem, da za posnetke fotografij ne potrebujejo leč, posnete fotografije pa se tudi nekoliko razlikujejo od navadnih, saj jih krasijo posebni učinki.

Lumu

Še ena slovenska zvezda Kickstarterja je Lumu. Projekt je na Kickstarterju zaživel 17. junija in v manj kot 5 urah uspel doseči zastavljen cilj 20.000 dolarjev. V prvem dnevu je projekt uspel navdušiti prek 500 podpornikov, ki so v Lumu skupno investirali več kot 45 tisoč dolarjev, do konca zbiranja sredstev pa je Lumu navdušil 2.622 ljudi, ki so skupno investirali kar 244.085 dolarjev.

Lumu je elektronska naprava, ki je namenjena natančnemu merjenju svetlobe pri fotografiranju. Uporaba je zelo enostavna, saj je za delovanje potrebno le zagnati istoimensko aplikacijo na iPhonu ter Lumu priključiti v izhod za slušalke. Aplikacija Lumu poleg samega merjenja svetlobe omogoča tudi številne druge zanimive možnosti, kot je na primer shranjevanje podatkov v oblak, pri čemer si aplikacija zapomni prav vse informacije o posneti fotografiji: njeno lokacijo, morebiten zvočni posnetek, dodane zapiske fotografa, natančne parametre fotografije ipd.

Aktualen projekt Red Pitaya ima ogromen potencial, da postane najbolj uspešna slovenska kampanja!

Boomerang

Boomerang sicer ni več tako nova zgodba o uspehu, vendar je vsekakor vredna omembe. Boomerang je produkt podjetja XVIDA, ki je konec leta 2012 zbiralo sredstva na Kickstarterju. Podjetniku Urošu Čadežu je uspelo zbrati več kot 50.000 dolarjev (cilj je bil 40.000 dolarjev).

Boomerang je ime dobil po svoji obliki. Uroš Čadež je do ideje prišel nekega dne, ko je tekel na tekočem traku in hkrati želel uporabljati iPad, za kar pa bi nujno potreboval stojalo. Ker podobnega produkta ni bilo na trgu, se je odločil, da ga bo izdelal sam. iPad tako s pomočjo Boomeranga postane samostoječa naprava, ki jo lahko namestite, kamor želite.

Musguard

Še zadnja slovenska zvezda Kickstarterja je Jurij Lozić z odličnim produktom – blatnik za kolo, ki ga je ob sončnih dneh mogoče hitro in enostavno odstraniti. Z unikatnim blatnikom je želel doseči predvsem to, da bi:

  • blatnik kolesarja ščitil pred neprijetnimi lužami in blatom na cesti,
  • ga bilo mogoče odstraniti v primeru lepega vremena ter
  • bi izgledal estetsko in minimalistično.

Musguard je bil na Kickstarterju odlično sprejet, saj je že v prvem dnevu pridobil več kot četrtino zastavljenega cilja. Do 22. junija 2013 je Jurij Lozić za svoj inovativen blatnik zbral 44.633 dolarjev, kar 4-krat več kot je bil njegov cilj. Projekt je podprlo več kot 1.300 ljudi, ki je naročilo Musguard za 25 dolarjev.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje