Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

»Vedeli smo, da je produkt dober in da bo pritegnil veliko pozornosti, a kljub temu nas je zadnja številka pozitivno presenetila,« so povedali ustvarjalci prvega lebdečega gramofona na svetu. V 40-dnevni kampanji so zbrali kar 548.278 dolarjev.
Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

Ekipa je zbrala 548.278 dolarjev (Vir slike: Peter Giodani).

Ekipa Mag-Lev si je zastavila cilj 300 tisoč dolarjev in ga kmalu tudi dosegla. Kickstarterjevo skupnost so njeni člani prepričali z gramofonom, kjer vinilna plošča lebdi v zraku s pomočjo magnetne blazine. Ekipa je pri razvoju uporabila inovativno patentirano tehnologijo, s katero so dosegli lebdenje ter natančno vrtenje krožnika.

V gramofon je vgrajen tudi UPS sistem, ki shrani dovolj električne energije, da lahko dvigne ročico tudi v primeru, ko zmanjka elektrike. Tako je vedno poskrbljeno za varnost. Več o inovativnem gramofonu si lahko preberete v članku Prvi lebdeči gramofon na svetu, ki so ga izdelali Slovenci, na Kickstarterju!

Največ jih bodo poslali v ZDA

Podporniki, skupaj kar 714, prihajajo iz celega sveta. Največ gramofonov bo romalo v ZDA, sledi Nemčija, na tretjem mestu pa je Slovenija. Podporniki prihajajo tudi iz Kanade, Avstralije, Singapurja, Švedske in Japonske. Med navdušenci nad gramofonom je tudi slovenski DJ Umek, gramofon pa so predstavili tudi mediji, kot so NME, Business Insider, designboom in drugi. Naj dodamo, da je število podpornikov res veliko, še zlasti če upoštevamo, da se je cena izdelka gibala med 780 in 940 dolarji.

V dogovorih o poteku distribucije

»To je neizmerna motivacija za nadaljnje delo, predvsem pa se zavedamo, da se zdaj začne zares. Trenutno smo v dogovorih glede proizvodnje gramofona, dogovarjamo se o poteku distribucije in vršimo še zadnje teste prototipa, da bo vse brezhibno delovalo,« dodaja ekipa.

»Kickstarter kampanja je bila za nas pomembna tudi zaradi testiranja produkta na širši svetovni javnosti. Tako smo bili skozi celotno kampanjo 24 ur na dan v kontaktu s podporniki iz celega sveta, sprejemali njihove komentarje in predvsem skušali večino njihovih predlogov upoštevati za izboljšavo produkta. Ob tem lahko brez težav rečemo, da je testiranje na širši množici uspelo, saj je 714 podpornikov zelo visoka številka za produkt tega cenovnega razreda,« kampanjo komentirajo člani.

Gramofone bo ekipa pošiljala prihodnje leto, po trenutnih načrtih jih bodo podporniki prejeli avgusta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje