Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

»Vedeli smo, da je produkt dober in da bo pritegnil veliko pozornosti, a kljub temu nas je zadnja številka pozitivno presenetila,« so povedali ustvarjalci prvega lebdečega gramofona na svetu. V 40-dnevni kampanji so zbrali kar 548.278 dolarjev.
Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

Ekipa je zbrala 548.278 dolarjev (Vir slike: Peter Giodani).

Ekipa Mag-Lev si je zastavila cilj 300 tisoč dolarjev in ga kmalu tudi dosegla. Kickstarterjevo skupnost so njeni člani prepričali z gramofonom, kjer vinilna plošča lebdi v zraku s pomočjo magnetne blazine. Ekipa je pri razvoju uporabila inovativno patentirano tehnologijo, s katero so dosegli lebdenje ter natančno vrtenje krožnika.

V gramofon je vgrajen tudi UPS sistem, ki shrani dovolj električne energije, da lahko dvigne ročico tudi v primeru, ko zmanjka elektrike. Tako je vedno poskrbljeno za varnost. Več o inovativnem gramofonu si lahko preberete v članku Prvi lebdeči gramofon na svetu, ki so ga izdelali Slovenci, na Kickstarterju!

Največ jih bodo poslali v ZDA

Podporniki, skupaj kar 714, prihajajo iz celega sveta. Največ gramofonov bo romalo v ZDA, sledi Nemčija, na tretjem mestu pa je Slovenija. Podporniki prihajajo tudi iz Kanade, Avstralije, Singapurja, Švedske in Japonske. Med navdušenci nad gramofonom je tudi slovenski DJ Umek, gramofon pa so predstavili tudi mediji, kot so NME, Business Insider, designboom in drugi. Naj dodamo, da je število podpornikov res veliko, še zlasti če upoštevamo, da se je cena izdelka gibala med 780 in 940 dolarji.

V dogovorih o poteku distribucije

»To je neizmerna motivacija za nadaljnje delo, predvsem pa se zavedamo, da se zdaj začne zares. Trenutno smo v dogovorih glede proizvodnje gramofona, dogovarjamo se o poteku distribucije in vršimo še zadnje teste prototipa, da bo vse brezhibno delovalo,« dodaja ekipa.

»Kickstarter kampanja je bila za nas pomembna tudi zaradi testiranja produkta na širši svetovni javnosti. Tako smo bili skozi celotno kampanjo 24 ur na dan v kontaktu s podporniki iz celega sveta, sprejemali njihove komentarje in predvsem skušali večino njihovih predlogov upoštevati za izboljšavo produkta. Ob tem lahko brez težav rečemo, da je testiranje na širši množici uspelo, saj je 714 podpornikov zelo visoka številka za produkt tega cenovnega razreda,« kampanjo komentirajo člani.

Gramofone bo ekipa pošiljala prihodnje leto, po trenutnih načrtih jih bodo podporniki prejeli avgusta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje