Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

Avtor Maruša Žibert — 23.11.2016
Komentiraj!
»Vedeli smo, da je produkt dober in da bo pritegnil veliko pozornosti, a kljub temu nas je zadnja številka pozitivno presenetila,« so povedali ustvarjalci prvega lebdečega gramofona na svetu. V 40-dnevni kampanji so zbrali kar 548.278 dolarjev.
Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

Ekipa je zbrala 548.278 dolarjev (Vir slike: Peter Giodani).

Ekipa Mag-Lev si je zastavila cilj 300 tisoč dolarjev in ga kmalu tudi dosegla. Kickstarterjevo skupnost so njeni člani prepričali z gramofonom, kjer vinilna plošča lebdi v zraku s pomočjo magnetne blazine. Ekipa je pri razvoju uporabila inovativno patentirano tehnologijo, s katero so dosegli lebdenje ter natančno vrtenje krožnika.

V gramofon je vgrajen tudi UPS sistem, ki shrani dovolj električne energije, da lahko dvigne ročico tudi v primeru, ko zmanjka elektrike. Tako je vedno poskrbljeno za varnost. Več o inovativnem gramofonu si lahko preberete v članku Prvi lebdeči gramofon na svetu, ki so ga izdelali Slovenci, na Kickstarterju!

Največ jih bodo poslali v ZDA

Podporniki, skupaj kar 714, prihajajo iz celega sveta. Največ gramofonov bo romalo v ZDA, sledi Nemčija, na tretjem mestu pa je Slovenija. Podporniki prihajajo tudi iz Kanade, Avstralije, Singapurja, Švedske in Japonske. Med navdušenci nad gramofonom je tudi slovenski DJ Umek, gramofon pa so predstavili tudi mediji, kot so NME, Business Insider, designboom in drugi. Naj dodamo, da je število podpornikov res veliko, še zlasti če upoštevamo, da se je cena izdelka gibala med 780 in 940 dolarji.

V dogovorih o poteku distribucije

»To je neizmerna motivacija za nadaljnje delo, predvsem pa se zavedamo, da se zdaj začne zares. Trenutno smo v dogovorih glede proizvodnje gramofona, dogovarjamo se o poteku distribucije in vršimo še zadnje teste prototipa, da bo vse brezhibno delovalo,« dodaja ekipa.

»Kickstarter kampanja je bila za nas pomembna tudi zaradi testiranja produkta na širši svetovni javnosti. Tako smo bili skozi celotno kampanjo 24 ur na dan v kontaktu s podporniki iz celega sveta, sprejemali njihove komentarje in predvsem skušali večino njihovih predlogov upoštevati za izboljšavo produkta. Ob tem lahko brez težav rečemo, da je testiranje na širši množici uspelo, saj je 714 podpornikov zelo visoka številka za produkt tega cenovnega razreda,« kampanjo komentirajo člani.

Gramofone bo ekipa pošiljala prihodnje leto, po trenutnih načrtih jih bodo podporniki prejeli avgusta.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice