Slovenski Kickstarter projekt, ki vas bo ogrel za 10 centov

Primorca Vuk Ferenčak in Aleksander Lazič se do 9. maja na Kickstarterju predstavljata s projektom Cando, ki je pritegnil zanimanje številnih spletnih trgovin, tudi ameriške televizijske prodaje. Zbirata 25 tisoč dolarjev, trenutno sta že skoraj na polovici zastavljenega cilja.
Slovenski Kickstarter projekt, ki vas bo ogrel za 10 centov

Cando je grelnik, katerega osnovna sestavina je posebna keramika (Vir slike: Cando).

Cando je grelnik, katerega osnovna sestavina je glina oziroma posebna keramika, ki jo je možno dobiti le v Nemčiji, pravi Lazič. Z dvema glinenima vazama, na kateri je namestil štiri čajne svečke, je ustvaril grelec. Ideja je nastala med pregledovanjem spletnih portalov z zanimivimi, kreativnimi in pametnimi izdelki.

Videz podstavkov ga je zmotil

»Razvoj je potekal kar iz prakse. En dan sem na grelnik dodal čaj, ki je bil nenehno topel. Nato sem si omislil še aromaterpaijo. In soba je zadišala,« pravi Lazič. Zmotili pa so ga doma narejeni podstavki in njihov videz. Zato si je omislil prototip in ga industrijsko zdizajniral.

Osnovo za gretje predstavljajo le štiri čajne svečke, ki omogočijo, da se notranji grelec, lonec, segreje in tako oddaja toploto kot radiator. »Vse skupaj se akumulira v oddajanje okoli 300 W toplote,« razloži 36-letni Strunjančan.

Produkt ni mišljen za osnovno ogrevanje (Vir slike: Cando).

S Candojem v eni uri topleje za vsaj dve stopinji

»Površino v velikosti 10 kvadratnih metrov segreje v dobri uri za od 2 do 3 stopinje,« a je odvisno od izolacije prostora, dodaja. »Cando se segreje v od 15 do 20 minutah. Čajna svečka povprečno gori štiri ure. Možno je dobiti tudi sveče z 8-urnim rokom gorljivosti,« pojasni sogovornik.

Produkt ni mišljen za osnovno gretje stanovanja, čeprav, pravi Lazič, bi ga lahko uporabili: »Vendar ga moramo v tem primeru imeti prižganega okoli 16 ur. Če je stanovanje vsaj malo ogrevano, je dovolj, da ga prižgemo za štiri ure, kar pomeni, da porabimo 10 centov za eno sobo v izmeri 10 kvadratnih metrov

Za Slovence pripravila akcijo na Kickstarterju

Cando se lahko uporablja v študentskih sobah, pisarnah, spalnicah, jedilnih prostorih, dnevnih sobah, kopalnicah, tudi jadrnicah. Izdelek, ki ga lahko podprete tukaj, bo v Sloveniji v prosti prodaji stal od 35 evrov, medtem ko bo na zahodni trgih na voljo od 49 evrov naprej. V ponudbi bo širok asortiman – barvani Candoji in dodatki. »Trenutno imamo v Slovenijo akcijo, da v kolikor kupijo en izdelek, dobijo dva. Torej, za 25 evrov. Vendar ta cena je na voljo izključno le zdaj, v času Kickstarter kampanje. Vsak, ki kupi izdelek iz Slovenije, dobi avtomatično to možnost

Ekipo je kontaktiral najmočnejši ameriški televizijski prodajalec. Na sliki Candoji v različnih potiskih (Vir slike: Cando).

Za Kickstarter, za katerega sta se pripravljala dva meseca, sta se odločila zaradi različnih razlogov: poleg odzivnosti kupcev in globalnega poligona, ki ga predstavlja ta platforma, jima to daje nov izziv, novo izkušnjo. »Predvsem pa možnost skupinskega financiranja zagona proizvodnje.«

Ponudbe iz Avstralije in ZDA

S 33-letnim Ferenčakom, grafičnim oblikovalcem, ki prihaja iz Portoroža, merita predvsem na severno ameriško, severno evropsko in avstralsko tržišče. Tam vidita prednost v kupni moči, potrošniških navadah nakupovanja, navad potrošnika na internetno poslovanje in samo kulturo potrošniške družbe. Prav iz Avstralije sta v času kampanje že dobila resne ponudbe, tudi iz ZDA: »V ZDA nas je takoj kontaktirala njihova najmočnejša TV prodaja. Zanimajo se za nastop na televiziji v tretjem in četrtem kvartalu leta. Vendar se za televizijsko prodajo trenutno ne odločamo,« pravi Lazič, saj je njihov izdelek butičen in ga želijo na tak način tudi distribuirati.

Tudi če se kampanja ne bi zaključila uspešno, pa pravi Lazič, da so že plačali sredstva za izdelavo matične forme, ki je potrebna za produkt. Glede na številne ponudbe po spletnih trgovinah, napoveduje, da se bo izdelek izdeloval ne glede na uspešno zaključen projekt na Kickstarterju.

Podprite projekt Cando na Kickstarterju >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje