Slovenski podjetniški ekipi na investicijskem forumu

Podjetniški ekipi Obelisk in Sportifiq sta na povabilo mednarodne komisije v okviru evropskega projekta MED-KED na mednarodnem investicijskem forumu v Barceloni predstavili vsaka svojo podjetniško idejo. Forum je potekal od 11. do 12. marca letos.
Slovenski podjetniški ekipi na investicijskem forumu

Slovenski podjetniški ekipi na mednarodnem investicijskem forumu. (Vir slike:sxc.hu)

Mesec februar je bil nadvse naporen za podjetniški ekipi Obelisk in Sportifiq, saj sta se obe ekipi intenzivno pripravljali na predstavitev svoje podjetniške ideje. V pomoč pri pripravah so ekipama stali ob strani predstavniki Tehnološkega parka Ljubljana v sodelovanju s Tovarno podjemov.

Priprave na predstavitev podjetniške ideje so potekale v skladu s smernicami pilotne akcije »dostop do finančnih sredstev«, ki so jih razvili parterji projekta MED-KED (Mediterranean Knowledge-Based Entrepreneurship Development).

Domač izbor najboljših idej

Predhodno je Tehnološki park Ljubljana v sodelovanju s Tovarno podjemov izvedel številne podjetniške delavnice za pripravo poslovnega načrta in predstavitev poslovne ideje pred investitorji. Na osnovi omenjenih delavnic in prejetih podjetniških idej je nato Tehnološki park Ljubljana izbral 12 najboljših podjetniških idej in jih predlagal komisiji. Mednarodna komisija je nato k sodelovanju na mednarodnem investicijskem forumu povabila ekipi Obelisk in Sportifiq.

Mednarodni investicijski forum

Na investicijskem forumu se je nato 12 izbranih ekip iz Slovenije, Španije, Italije in Francije en dan urilo v predstavitvah podjetniških idej investitorjem v 7 minutah. Naslednji dan so ekipe morale svoje ideje predstaviti 15 investitorjem iz Italije, Francije, Slovenije (Jure Mikuž, direktor RSG Kapitala), Španije, z Nizozemske, Irske ter s Portugalske.

Izbrane podjetniške ideje, poleg že omenjenih slovenskih, so bile še:

  1. Bookmovies. Xup Xup Productions, Španija
  2. Codetickets SL, Španija
  3. Luvània SL – Toon a Ville, Španija
  4. TUEDDY (Look Facility, S.L.), Španija
  5. Kwixer, Francija
  6. Tell me plus, Francija
  7. 24 Media, Italija
  8. Auguste, Italija
  9. SPAM – MAGAZINE, Italija
  10. ORANGEFIBER, Italija

Član podjetniške ekipe Obelisk, Urban Sedlar, je opisal svojo izkušnjo: »Na generalki, ki je potekala prvi dan, smo tudi sami naredili precej napak; žal lastnih napak ne opaziš enostavno, ker z idejo živiš ves čas in jo predobro poznaš. Po naporni noči je bil drugi poskus opazno boljši. Z besedami enega od investitorjev: preden uspeš, ti mora 5-krat spodleteti; ključno vprašanje je, kam lahko greš brez škode 5-krat vadit. Projekt MED-KED nam je omogočil, da smo izvedli ravno to.«

Miha Stanovnik, član podjetniške ekipe Sportifiq, pa je še dodal: “Prvi dan smo dobili odličen odziv, kako izboljšati našo predstavitev podjetniške ideje. To nam je bilo v veliko pomoč, ko smo naslednji dan stopili na oder in predstavili projekt pred ducat investitorji, ki so nam podali neprecenljivo mnenje. S pomočjo njihovih odzivov in mnenj bomo bolj učinkovito razvijali lasten produkt.”

Mag. Mojca Cvirn, vodja projektov v Tehnološkem parku Ljubljana, je ob zaključku mednarodnega investicijskega foruma poudarila pomen priprave podjetnikov za investicijo, saj teh veščin podjetniki praviloma ne posedujejo ter se jih morajo priučiti.

Vir: Tehnološki park ljubljana

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje