Slovenski Start:up roadshow motivira, usposablja in povezuje

Avtor Maja Borštnik — 20.01.2014
Komentiraj!
Organizatorji tekmovanja Start:up leta 2014 se odpravljajo na turnejo, kjer bodo na t.i. Start:up roadshow dogodkih skupaj z lokalnimi podjetniki in podjetniškimi strokovnjaki v prihodnjih tednih udeležence navduševali za podjetništvo ter jih opremili s potrebnim znanjem in izkušnjami.
Slovenski Start:up roadshow motivira, usposablja in povezuje

Slovenski Start:up roadshow motivira, usposablja in povezuje (Vir slike: startup.si)

Ljubljana, Nova Gorica, Maribor, Kranj in Zagorje bodo v prihodnjih tednih gostili izobraževalno-motivacijske dogodke, katerih glavni namen je priprava podjetnikov za prijavo na tekmovanje Start:up leta 2014.

Na dogodkih bodo udeleženci pridobili ključna in pomembna podjetniška znanja, tako z vidika ustanovitve in zagona start-up podjetja kot tudi z vidika prijave na tekmovanje in pridobitve zagonske subvencije P2.

“Potencialni ali že učeči se mladi podjetniki, ki ste si upali stopiti na samostojno podjetniško pot – veseli me, da ste eni od tistih, ki ste se namesto “značilnega slovenskega kritiziranja” lotili  “podjetniškega kreiranja”, ki je najmočnejše orožje proti krizi. Vedno več bi vas moralo biti, da začnemo ignorirati politične igrice, da postavimo skupaj z vami nova pravila uspeha, ki temeljijo na poštenosti, kreativnosti in  odgovornosti.

Mlade v šolah motivirajmo k samostojnosti in podjetni ustvarjalnosti. Nagrajujmo znanje, trdo delo in podjetnost na vseh ravneh. Tekmovanje Start up Slovenija skupaj z vsemi partnerji in finančnimi spodbudami za start up podjetja Slovenskega podjetniškega sklada spodbujajo in nagrajujejo prav te vrednote. Če si želimo podjetno in uspešno Slovenijo, morajo te vrednote spet dobiti vodilno vlogo.”, je povedala direktorica Slovenskega podjetniškega sklada mag. Maja Tomanič-Vidovič.

"Sodelovanje na izboru Start:up leta nam je prineslo takojšnjo vključitev v start-up okolje, kar je izjemno pomembno z motivacijskega vidika. Pridobili smo veliko znanja, poznanstev, prav tako pa osebno potrditev perspektivnosti poslovne ideje. Velja omeniti še medijsko prepoznavnost, ki prinaša veliko dodano vrednost, ko se pogovarjaš s potencialnimi partnerji", je povedal direktor in soustanovitelj podjetja Koofr d.o.o. Damjan Matičič, ki je bilo okronano z nazivom »Slovenski start-up leta 2013«.

Organizatorji tekmovanja Start:up leta iščejo jedrnat poslovni načrt na desetih straneh

Inovativna podjetja, mlajša od treh let, se lahko s svojimi poslovnimi načrti do 10. marca 2014 prijavijo na spletni strani www.startup.si. Poudarek pri ocenjevanju poslovnih načrtov bo na podjetniški ekipi, poznavanju in velikosti trga, ter na jasnosti opredeljenega poslovnega modela.

Organizatorji pričakujejo kratke in jedrnate poslovne načrte z jasno opredeljenimi in morebiti že celo s potrjenimi hipotezami poslovnega modela.

Tekmovanje Start:up leta je že tradicionalno povezano s pridobitvijo zagonske subvencije P2 Slovenskega podjetniškega sklada. Na tekmovanju lahko podjetniki pridobijo do 25 od skupno 100 možnih točk v okviru razpisa P2.

Glavni organizator tekmovanja je Iniciativa Start:up Slovenija, v kateri so povezani subjekti inovativnega okolja, soorganizatorja sta MGRT in Slovenski podjetniški sklad, promocijski partner je Javna agencija SPIRIT Slovenija. Kot partner se je letos tekmovanju pridružila tudi Iniciativa COINVEST. Pri organizaciji tekmovanja in dogodkov sodelujejo tudi številni drugi partnerji podjetniškega ekosistema.

Vir: Startup.si 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice