Slovenski TravelStarter se predstavlja v Berlinu

TravelStarter, platforma za množično financiranje v turizmu, se je uvrstil v elitno skupino tehnoloških startupov, ki se bodo predstavili na Travel Disruptor Pitchu na svetovni turistični borzi ITB v Berlinu. Na osebno povabilo bo predstavil svojo vizijo »Dream. Fund. Experience«.
Slovenski TravelStarter se predstavlja v Berlinu

TravelStarter osvaja Berlin (vir: travelstarter.com)

TravelStarter je inovativna spletna platforma množičnega financiranja (crowdfunding) za turizem in popotništvo. Povezuje lokalne turistične ponudnike in popotnike z vsega sveta. Platforma deluje pod sloganom »Dream. Fund. Experience«, saj popotniki oziroma uporabniki neposredno pomagajo turističnim ponudnikom in lokalni skupnosti.

TravelStarter se je uspel uvrstiti v elitno skupino tehnoloških startupov, ki se bodo predstavili na Travel Disruptor Pitchu na svetovni turistični borzi ITB v Berlinu, in sicer v kategoriji e-Travel World na dogodku Innovators´ Pannel v skupini 5 startupov. Glavni namen platforme je omogočanje malim turističnim podjetjem, da se predstavijo in zbirajo sredstva za realizacijo idej – gostom ali popotnikom pa se za darežljivost odkupijo s privlačnimi nagradami in pristnejšo potovalno izkušnjo.

Kako deluje TravelStarter >>

Trenutno TravelStarter združuje 13 pilotnih projektov, in sicer iz Velike Britanije, Francije, Portugalske, Hrvaške, Slovenije, Tajske in Filipinov. Zaenkrat je magično mejo 100 % zbranih sredstev (13.000 USD) presegel le projekt iz Cardiffa v Walesu, ostali pa še čakajo na podpornike.

Za projektom stojita Anuška Cerovšek Beltram in Blaž Jemc, ki s tem uresničujeta svoje sanje. Njuno delo in življenje je namreč povezano s turistično industrijo, saj sta svetovna popotnika in hkrati na čelu prepoznavne mednarodne potovalne agencije STA potovanja Slovenija in Hrvaška. S TravelStarterjem sta želela povezati in pomagati lokalnemu turizmu, spoznati navdihujoče ljudi z zanimivimi in inovativnimi idejami ter ustvariti inovacijo v turizmu na globalnem nivoju. S platformo sta predvsem želela odgovoriti na izzive, s katerimi se srečujejo mali in neodvisni turistični ponudniki zaradi pomanjkanja sredstev.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje