Zaposlovanje je naloga številka 1

Richard Branson, zelo uspešen britanski podjetnik, rad deli svoje izkušnje in znanje z ostalimi podjetniki. Tokrat vam predstavljamo nekaj njegovih nasvetov, s katerimi boste hitreje prepoznali dobre delavce in ustvarili odlično ekipo.

Na začetku podjetniške poti, ko ustanovite svoj startup, boste imeli verjetno veliko težav z odločanjem o delegiranju: katere naloge je pametno delegirati, katere poriniti na stran in s katerimi se je potrebno nemudoma spopasti. Ne glede na to, katere naloge boste delegirali in katere ne, Richard Branson svetuje, da je področje najemanja novih zaposlenih nekaj kar morate vedno opraviti sami.

Pri poslovanju bodite pozorni na to, da zaposlite kar se da širok nabor najrazličnejših znanj in karakterjev, saj boste tako imeli več verjetnosti za uspeh.

Kot podjetnik na začetku svoje poti, verjetno skrbite za praktično vse in si zato težko predstavljate, da boste vse te naloge nekoč delegirali, morda celo direktorski stolček. Ker nismo vsi sposobni opravljati vseh nalog, je dobro da naloge, ki vam povzročajo težave, čim prej delegirate. To pa ne velja za zaposlovanje!

Najeti prave ljudi je spretnost, ki se jo morate priučiti čim prej. Da boste kar se da hitro obvladali nalogo zaposlovanja, vam predstavljamo nekaj nasvetov Richarda Bransona, s katerimi boste lažje prepoznali dobre ljudi in zgradili odlično ekipo.

Dobra osebnost je zelo pomembna.

Med razgovorom morate najti način, s katerim boste določili ali kandidat paše v vašo kulturo podjetja. Najboljši način za to je, da povabite na razgovor tudi enega ali dva člana ekipe, ki bosta delala z novim sodelavcem. Vse, ki se bodo udeležili razgovora prosite naj pripravijo nekaj vprašanj za kandidata.

Ko se bo vaš zaposlen pričel pogovarjati s kandidatom, je čas, da prisluhnete. Bodite pozorni na energijo med kandidatom in zaposlenim ter kako se ujemata.

Pričakujete lahko, da bo kandidat nervozen in neroden, vendar mora kljub temu biti zabaven, prijazen in skrbeč, saj so takšne osebe najbolj primerne za timsko delo.

Življenjepis je samo kos papirja.

Sedaj pride na vrsto življenjepis. Richard Branson priporoča, da kandidata vprašate česa ni vključil v življenjepis.

Ne glede na to, da potrebujete človeka, ki bo opravljal točno določeno delo, poglejte tudi ali ima kandidat izkušnje iz različnih področij. Takšni ljudje so vsestranski s prenosljivimi spretnostmi in zato probleme rešujejo bolj domiselno.

Ne glede na vse, ne bodite preveč osredotočeni na kvalifikacije. Nekdo, ki ima več diplom z vašega področja ni nujno boljši od tistega, ki ima izkušnje iz različnih področjih in dobro osebnost.

Tvegajte.

Lahko se vam zgodi, da bo kandidat med razgovorom rekel nekaj tako zanimivega glede vašega posla ali industrije, da se boste o tem želeli pogovarjati tudi, ko bo razgovora konec. Tudi če kandidat ne bo imel najboljšega življenjepisa in bo malce drugačen od vseh ostalih v vaši ekipi, je to pravi čas, da tvegate in ga kljub vsemu zaposlite.

Če je le možno, zaposlujte znotraj podjetja.

Če boste že od vsega začetka najemali odlične delavce, potem je smiselno, da novo nastala delovna mesta zapolnite tako, da napredujejo člani vaše ekipe.

Kdaj je dobro najeti nekoga od zunaj? Ko se vam bo zataknilo na določenem področju, je čas, da v podjetje pripeljete zunanje strokovnjake.

Uspešno zaposlovanje zahteva veliko časa in zdravo dozo radovednosti. Spoznati morate veliko ljudi, jih spraševati osebna in poslovna vprašanja ter jim pripovedovati o sebi in o svojem podjetju.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje