Služba za storitve kot prednost

Služba za storitve je ponavadi obravnavana kot strošek, oziroma kot nekaj kar mora podjetje nuditi, da ostane konkurenčno. Če poteka pravilno, pa je lahko ena izmed efektivnih in profitnih marketinških strategij.
Služba za storitve kot prednost

Storitve ki jih nudimo strankam, so lahko ugodna prednost.

Kot prvo, potrebno se je zavedati, da je stranka tista, ki odloča kdaj je ponujena storitev dobra. Organizacija službe mora biti dobra, neposredno komuniciranje s stranko pa naj bo prepuščeno tistim, ki so za to zadolženi. Strokovnjaki posebej poudarjajo, da naj pri storitvah v stik s stranko ne bi prišli tisti, ki delujejo na področjih proizvodnje.

Pridobitev kupca, ki enkrat kupi produkt, potem pa se vedno znova vrača, je eden glavnih pokazateljev, da opravljamo dobro službo za storitve. To prinaša naslednje ugodnosti:

  •  Dohodek narašča, saj se število strank veča.

  • Takšne stranke ponavadi kupujejo le pri nas in ne pri drugih, kar pomeni prednost pred konkurenco.

  • Marketinški stroški so nižji, saj lahko vložimo manj denarja za pridobitev novih strank.

  • Stranke, ki se vračajo so manj občutljive na cene, tako da tudi ob povišanju ne gredo h konkurenci, saj smo jih že prepričali z verodostojnostjo izdelkov.

  • Preizkušali in odločali se bodo za izdelke nove ponudbe, saj so bili zadovoljni že s prejšnjimi.

  • Reklama zadovoljnega uporabnika je brezplačna in efektivna.

Storitev naj bo čim bolj enostavna za stranko. Pomaga, če se pri organizaciji službe za storitve poskušamo vživeti v vlogo kupca, potrebno se je vprašati, na kakšen način bi sami želeli biti obravnavani in postreženi

AllBusiness.com navaja nekaj nasvetov za izboljšanje ponudbe storitev:

  • Dobro je, če s strankami ohranjamo stik. Predvsem se je potrebno osredotočiti na to, da damo stranki vedeti, da se ob problemih in vprašanjih uporabe lahko vedno obrne na nas.

  • Za večje nakupe pošljemo strankam zahvalne kartice.

  • Vzpostavimo sistem v katerem bodo stranke neposredno odgovarjale na naše storitve s pohvalami in pritožbami. Tako izvemo tudi odnos zaposlenih v razmerju s strankami in pravilnosti informacij, ki jih dajejo. Poleg tega je koristno razviti bazo pogostih vprašanj in odgovorov. Sistem je zelo preprost, a zelo učinkovit, zadovoljne pa so tako stranke, kot uporabniki.

  • Ko stranke kličejo in so vsi operaterji zasedeni je posneto sporočilo, da je stranka na čakanju odbijajoča in neizvirna. Razvedritev strank na nov način, je lahko prvi korak k uspehu.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kako sva razvila Kingsbox – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje