Služba za storitve kot prednost

Služba za storitve je ponavadi obravnavana kot strošek, oziroma kot nekaj kar mora podjetje nuditi, da ostane konkurenčno. Če poteka pravilno, pa je lahko ena izmed efektivnih in profitnih marketinških strategij.
Služba za storitve kot prednost

Storitve ki jih nudimo strankam, so lahko ugodna prednost.

Kot prvo, potrebno se je zavedati, da je stranka tista, ki odloča kdaj je ponujena storitev dobra. Organizacija službe mora biti dobra, neposredno komuniciranje s stranko pa naj bo prepuščeno tistim, ki so za to zadolženi. Strokovnjaki posebej poudarjajo, da naj pri storitvah v stik s stranko ne bi prišli tisti, ki delujejo na področjih proizvodnje.

Pridobitev kupca, ki enkrat kupi produkt, potem pa se vedno znova vrača, je eden glavnih pokazateljev, da opravljamo dobro službo za storitve. To prinaša naslednje ugodnosti:

  •  Dohodek narašča, saj se število strank veča.

  • Takšne stranke ponavadi kupujejo le pri nas in ne pri drugih, kar pomeni prednost pred konkurenco.

  • Marketinški stroški so nižji, saj lahko vložimo manj denarja za pridobitev novih strank.

  • Stranke, ki se vračajo so manj občutljive na cene, tako da tudi ob povišanju ne gredo h konkurenci, saj smo jih že prepričali z verodostojnostjo izdelkov.

  • Preizkušali in odločali se bodo za izdelke nove ponudbe, saj so bili zadovoljni že s prejšnjimi.

  • Reklama zadovoljnega uporabnika je brezplačna in efektivna.

Storitev naj bo čim bolj enostavna za stranko. Pomaga, če se pri organizaciji službe za storitve poskušamo vživeti v vlogo kupca, potrebno se je vprašati, na kakšen način bi sami želeli biti obravnavani in postreženi

AllBusiness.com navaja nekaj nasvetov za izboljšanje ponudbe storitev:

  • Dobro je, če s strankami ohranjamo stik. Predvsem se je potrebno osredotočiti na to, da damo stranki vedeti, da se ob problemih in vprašanjih uporabe lahko vedno obrne na nas.

  • Za večje nakupe pošljemo strankam zahvalne kartice.

  • Vzpostavimo sistem v katerem bodo stranke neposredno odgovarjale na naše storitve s pohvalami in pritožbami. Tako izvemo tudi odnos zaposlenih v razmerju s strankami in pravilnosti informacij, ki jih dajejo. Poleg tega je koristno razviti bazo pogostih vprašanj in odgovorov. Sistem je zelo preprost, a zelo učinkovit, zadovoljne pa so tako stranke, kot uporabniki.

  • Ko stranke kličejo in so vsi operaterji zasedeni je posneto sporočilo, da je stranka na čakanju odbijajoča in neizvirna. Razvedritev strank na nov način, je lahko prvi korak k uspehu.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje