Smsapi.si – pošiljanje SMS-ov je otročje lahko!

Avtor MS3 — 02.12.2013
Komentiraj!
V časih, ko se vsako podjetje bori za svoje kupce, odločajo o tem, ali boste nekega kupca pridobili na svojo stran, še tako majhne stvari, kot je preprosto poslano SMS sporočilo. Odločata že vložena 2 dodatna centa v enega kupca.
Smsapi.si – pošiljanje SMS-ov je otročje lahko!

Smsapi.si – pošiljanje SMS-ov je otročje lahko!

Obveščanje preko SMS-a je široko uporaben komunikacijski kanal

SMS obveščanje se uporablja na različnih področjih dela s kupci oz. strankami. Predstavljajmo si spletno trgovino z veliko količino sprejetih naročil na dan, in kupca, ki ni zelo dobro vešč uporabe interneta. Ko le opravi nakup, mu poslan potrditveni SMS na njegov mobilni telefon pomeni, da je bilo njegovo naročilo zagotovo sprejeto, brez da preverja svoj email predal. Prav tako se lahko kot spletni prodajalec na ta način izognete klicem na vašo podporno številko, z vprašanjem: »Ali ste prejeli moje naročilo?«. Prihranjen čas in prihranjeni človeški viri pomenijo prihranjen denar.

Kje se Smsapi.si lahko uporablja?

Področij uporabe je res veliko, zato si kar poglejmo par primerov:

  • Spletne trgovine ob prejemu naročila, le-tega potrdijo preko emaila in kratkega SMS sporočila. Kupec je 100 % prepričan, da je bilo njegovo naročilo sprejeto. Prav tako je zaželjeno kupca obvestiti o spremembi statusa naročila in predvsem ob odpremi naročila iz skladišča. Kupec bo točno vedel (tudi brez dostopa do emaila), kdaj naj pripravi denar, v primeru, da je izbral plačilo po povzetju, kar pomeni, da bo denar hitreje prišel do vas.

  • Zdravniki, frizerji, kozmetični in masažni saloni, ves storitveni sektor, kjer poznajo naročanje na termine: primer je opomnik pred pregledom pri zobozdravniku, za kar smo rezervirali datum že nekaj mesecev vnaprej. V tem primeru obstaja veliko manjša možnost, da bo pacient zamudil na termin in s tem povzročil težave v organizaciji dela.

  • Vsa podjetja, ki izdajajo veliko število računov: primer v praksi je povezava s CRM sistemom, kjer se po zamudi s plačilom stranko vljudno opomni k plačilu. To se je v praksi izkazalo za izjemno učinkovit način izboljšave plačilne discipline.

  • SMS marketing je še precej neizkoriščen in ponuja zelo efektiven način oglaševanja. S tem ni priporočljivo pretiravati, ampak eno sporočilo na mesec ne bo nikogar zmotilo. Delež prebranih sporočil je praktično 100-odstoten, kar je v primerjavi z na primer email marketingom, veliko višji odstotek.

Ponujamo vam brezplačno registracijo in 10 testnih SMS sporočil. Kliknite tukaj in se registrirajte.

Smsapi.si – tehnične podrobnosti

Otročje lahko? Da, res je otročje lahko. SMS lahko pošljete na 3 načine:

  1. S preprostim klicem URL naslova (pozor, to je samo primer, za dejansko pošiljanje je potrebno vstaviti vaše dejanske parametre, v nasprotnem primeru povezava ne deluje pravilno) : http://www.smsapi.si/poslji-sms?un=api_username&ps=apipassword&from=031492148&to=031492148&m=Testno sporocilo&cc=386

  2. S poslanim email sporočilom na naslov: sms@smsapi.si, več na tej povezavi: Email v sms

  3. Z orodjem e-Poštar, ki podpira email in sms marketing v enem

Kakšne so prednosti rešitve Smsapi.si pred drugimi?

Pri Smsapi.si ponujamo rešitev brez mesečne naročnine ali drugih obveznih stroškov. Zakupiti je potrebno le določeno število kreditov, s katerimi se nato pošlje SMS sporočila v enem tednu, mesecu ali letu, tukaj ni časovne omejitve.

Druga prednost je dolžina sporočila, kar pomeni, da pri Smsapi.si dobite za ceno enega samega sporočila kar štiri sporočila v dolžini do 640 znakov! Pri tujih ponudnikih bi za to plačali kar 4 sporočila. Omogočeno je pošiljanje MMS sporočil s priponko do 50kB in 640 znaki za ceno enega samega sporočila.

In nenazadnje, na voljo vam je podpora preko emaila ali telefona, kjer vam bomo vedno skušali čim hitreje in kakovostno pomagati pri uporabi naše rešitve, ali pa vam enostavno odgovorili na vaša vprašanja. Lahko nam pošljete email na: info@smsapi.si ali nas pokličete na 0590 53 901.

Avtor: Rok Skupek, Ms3 d.o.o

shranjeno pod: ,
Prijavi se na e-novice!