Snapchat: ko startup kupi startup

Bitstrips, mlado podjetje, ki razvija personalizirane emoje (čustveni simboli), je dobilo novega lastnika. Zdaj je v rokah podjetja Snapchat, ki je mlajše od njega. Njegovi uporabniki si lahko obetajo številne novosti.
Snapchat: ko startup kupi startup

Snapchat je pred dnevi kupil startup Bitstrips, poročajo ameriški mediji (Vir slike: YouTube).

Bitstrips je začel s personaliziranimi stripi že leta 2007, a se pozneje usmeril na ustvarjanje risanih avatarjev. Z zadnjo nadgradnjo aplikacije Bitmoji so uporabnikom omogočili lepljenje svojih avatarjev na druge že obstoječe fotografije, ki jih hranijo na telefonu. Podobno že omogoča Snapchat. Po poročanju tujih medijev naj bi Snapchat zanj odštel 100 milijonov dolarjev.

To ni prvič, da je Snapchat odprl denarnico. Lani septembra je podjetje Evana Spiegela kupilo startup Looksery, ki se ukvarja s prepoznavo obrazov. Podjetje je zagnala ekipa Ukrajincev, na čelu katere je Victor Shaburov. Zanj naj bi Snapchat odštel 150 milijonov dolarjev.

Kaj si lahko uporabniki z nakupom Bitrstrips obetajo, še ni znano, saj podjetje novice ne želi komentirati.

Snapchat, kljub temu, da ne obstaja niti pet let, postavlja nove trende in mejnike. Spiegel je konec februarja razkril, da si video vsebine na Snapchatu ogleda kar osem milijonov uporabnikov dnevno. Za primerjavo, lani maja je bilo to število za štirikrat manjše. Danes pa se je približal statistikam, s katerimi se lahko pohvali zgolj velikan med družabnimi omrežji, Facebook. Vendar pa tudi, če si uporabniki Facebooka ogledajo več kot osem milijonov vsebin, je jasno, kdo je zmagovalec tu. Snapchat ima manjše občinstvo (manj uporabnikov), ki si ogleda precej več vsebin. Po podatkih, ki jih je podjetje razkrilo lani maja (poznejših številk ni) naj bi imel 100 milijonov dnevnih uporabnikov, medtem ko jih ima Facebook okoli 1,5 milijarde.

Povprečen uporabnik Snapchata naj bi video vsebine dnevno pregledoval okoli 30 minut in kar je najpomembnejše, aplikacija privablja vse več uporabnikov. Pred meseci smo poročali, da je njegova baza izredno mlada, najnovejši podatki pa kažejo, da je več kot polovica novih uporabnikov starejša od 25 let.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje