Snapchat: ko startup kupi startup
Snapchat je pred dnevi kupil startup Bitstrips, poročajo ameriški mediji (Vir slike: YouTube).
Bitstrips je začel s personaliziranimi stripi že leta 2007, a se pozneje usmeril na ustvarjanje risanih avatarjev. Z zadnjo nadgradnjo aplikacije Bitmoji so uporabnikom omogočili lepljenje svojih avatarjev na druge že obstoječe fotografije, ki jih hranijo na telefonu. Podobno že omogoča Snapchat. Po poročanju tujih medijev naj bi Snapchat zanj odštel 100 milijonov dolarjev.
To ni prvič, da je Snapchat odprl denarnico. Lani septembra je podjetje Evana Spiegela kupilo startup Looksery, ki se ukvarja s prepoznavo obrazov. Podjetje je zagnala ekipa Ukrajincev, na čelu katere je Victor Shaburov. Zanj naj bi Snapchat odštel 150 milijonov dolarjev.
Kaj si lahko uporabniki z nakupom Bitrstrips obetajo, še ni znano, saj podjetje novice ne želi komentirati.
Snapchat, kljub temu, da ne obstaja niti pet let, postavlja nove trende in mejnike. Spiegel je konec februarja razkril, da si video vsebine na Snapchatu ogleda kar osem milijonov uporabnikov dnevno. Za primerjavo, lani maja je bilo to število za štirikrat manjše. Danes pa se je približal statistikam, s katerimi se lahko pohvali zgolj velikan med družabnimi omrežji, Facebook. Vendar pa tudi, če si uporabniki Facebooka ogledajo več kot osem milijonov vsebin, je jasno, kdo je zmagovalec tu. Snapchat ima manjše občinstvo (manj uporabnikov), ki si ogleda precej več vsebin. Po podatkih, ki jih je podjetje razkrilo lani maja (poznejših številk ni) naj bi imel 100 milijonov dnevnih uporabnikov, medtem ko jih ima Facebook okoli 1,5 milijarde.
Povprečen uporabnik Snapchata naj bi video vsebine dnevno pregledoval okoli 30 minut in kar je najpomembnejše, aplikacija privablja vse več uporabnikov. Pred meseci smo poročali, da je njegova baza izredno mlada, najnovejši podatki pa kažejo, da je več kot polovica novih uporabnikov starejša od 25 let.