Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami

Snapchat je po izsledkih raziskave comScore ovrednoten kot tretja najbolj popularna in obiskovana družbeno obarvana aplikacija, saj naj bi ga uporabljalo 32,9 odstotkov mladih uporabnikov pametnih telefonov, ki v veliki večini sledijo Instagramu (43,1 odstotkov) in Facebooku (75,6 odstotkov).
Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami

Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami!

To pomeni, da omenjena aplikacija dosega višjo stopnjo popularnosti kot Twitter, Pinterest, Vine, Google+ in Tumblr, v starostni skupini med 18 in 34 let. Ekipa Snapchata je neomajno verjela v svojo vizijo, tudi ko je novembra 2013 s strani Facebooka prejela mamljivo ponudbo za prevzem – v vrednosti 3 milijarde dolarjev!

Snapchat ocenjen na 10 milijard dolarjev

Kot pojasnjuje comScore, je bila celotna ciljna skupina med uporabniki pametnih mobilnih telefonov v novembru 2013 ocenjena na zgolj 12,1 odstotka.

Danes je Snapchat lahko zelo vesel svoje odločitve, saj je dosegel hvale vredno tretje mesto med obiskovalci družbenih omrežij, s kar 32,9 odstotkov mladih uporabnikov, v starostni skupini med 18 in 34 let.

Trenutno je podjetje Snapchat ocenjeno na 10 milijard dolarjev, pred kratim pa so pri podjetju odobrili tudi prodajo 17,4 milijonov svojih delnic.

Vir fotografije: TechCrunch

“Milenijci” najbolj aktivna generacija uporabnikov mobilnih družbenih omrežij

Kot je razvidno iz spodnjega grafa se največje število uporabnikov Snapchata uvršča v starostno skupino med 18 in 24 let. “Milenijci” so najmlajša in najbolj aktivna generacija uporabnikov mobilnih družbenih omrežij, njihove navade pa postavljajo standarde za generacije, ki sledijo. Naj pri tem omenimo Generacijo Z ali Generacijo Alfa, kot imenujemo tiste, ki so že praktično rojeni z iPadom v rokah.

Kaj je prednost generacije Z?

Snapchat ob tem ponuja tudi platformo, ki bi potencialno gledano lahko bila pomembna za glasbene festivale in športne ekipe, saj bi slednji prek njega lahko dosegali želeno novo “milenijsko” množico uporabnikov.

Vir fotografije: TechCrunch

Medtem, ko comScore raziskava dokazuje, da so tisti, ki so verjeli v potencial Snapchata, imeli še kako prav, pri tem ostaja neizbežen občutek, da bo aplikacija še naprej nizala svoje uspehe med mladimi uporabniki pametnih mobilnih telefonov.

Vir: TechCrunch

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje