Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami

Avtor Urša Eva Pucelj — 08.09.2014
Komentiraj!
Snapchat je po izsledkih raziskave comScore ovrednoten kot tretja najbolj popularna in obiskovana družbeno obarvana aplikacija, saj naj bi ga uporabljalo 32,9 odstotkov mladih uporabnikov pametnih telefonov, ki v veliki večini sledijo Instagramu (43,1 odstotkov) in Facebooku (75,6 odstotkov).
Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami

Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami!

To pomeni, da omenjena aplikacija dosega višjo stopnjo popularnosti kot Twitter, Pinterest, Vine, Google+ in Tumblr, v starostni skupini med 18 in 34 let. Ekipa Snapchata je neomajno verjela v svojo vizijo, tudi ko je novembra 2013 s strani Facebooka prejela mamljivo ponudbo za prevzem - v vrednosti 3 milijarde dolarjev!

Snapchat ocenjen na 10 milijard dolarjev

Kot pojasnjuje comScore, je bila celotna ciljna skupina med uporabniki pametnih mobilnih telefonov v novembru 2013 ocenjena na zgolj 12,1 odstotka.

Danes je Snapchat lahko zelo vesel svoje odločitve, saj je dosegel hvale vredno tretje mesto med obiskovalci družbenih omrežij, s kar 32,9 odstotkov mladih uporabnikov, v starostni skupini med 18 in 34 let.

Trenutno je podjetje Snapchat ocenjeno na 10 milijard dolarjev, pred kratim pa so pri podjetju odobrili tudi prodajo 17,4 milijonov svojih delnic.

Vir fotografije: TechCrunch

"Milenijci" najbolj aktivna generacija uporabnikov mobilnih družbenih omrežij

Kot je razvidno iz spodnjega grafa se največje število uporabnikov Snapchata uvršča v starostno skupino med 18 in 24 let. "Milenijci" so najmlajša in najbolj aktivna generacija uporabnikov mobilnih družbenih omrežij, njihove navade pa postavljajo standarde za generacije, ki sledijo. Naj pri tem omenimo Generacijo Z ali Generacijo Alfa, kot imenujemo tiste, ki so že praktično rojeni z iPadom v rokah.

Kaj je prednost generacije Z?

Snapchat ob tem ponuja tudi platformo, ki bi potencialno gledano lahko bila pomembna za glasbene festivale in športne ekipe, saj bi slednji prek njega lahko dosegali želeno novo "milenijsko" množico uporabnikov.

Vir fotografije: TechCrunch

Medtem, ko comScore raziskava dokazuje, da so tisti, ki so verjeli v potencial Snapchata, imeli še kako prav, pri tem ostaja neizbežen občutek, da bo aplikacija še naprej nizala svoje uspehe med mladimi uporabniki pametnih mobilnih telefonov.

Vir: TechCrunch

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!