Snapchat prihodnje leto do milijarde iz oglaševanja

Novo poročilo analitikov iz eMarketerja je ekipo Snapchata zagotovo razveselilo: napoveduje ji nadaljnjo rast prihodkov iz oglaševanja. Letošnji izkupiček naj bi se vrtel okoli 370 milijonov, izkupiček od prihodnjega leta pa naj bi se zavihtel do milijarde!
Snapchat prihodnje leto do milijarde iz oglaševanja

Oglaševalci vse bolj vlagajo v oglaševanje na Snapchat (Vir slike: YouTube).

Napoved eMarketerja, ki se nanaša na letošnje leto in znaša 366,69 milijonov dolarjev, je v primerjavi z notranjimi pričakovanji ekipe Snapchata nekoliko višja. Ekipa si je namreč ob začetku leta začrtala cilj od 300 do 350 milijonov dolarjev prihodkov iz oglaševanja. Naj dodamo, da je ta številka za od šest do sedemkrat višja glede na preteklo leto! Lansko leto je bilo tudi prvo leto, ko je Snapchat ponudil možnost oglaševanja.

Prihodnje leto pa naj bi Snapchat že presegel milijardo dolarjev prihodkov. Ta napoved je nastala na podlagi Snapchatove prezentacije, ki jo je ekipa eMarketerja pridobila.

Prihodnje leto bo oglaševal tudi preostali svet

V ZDA Snapchat največji del prihodkov ustvarja prek možnosti Discover, in sicer 43 odstotkov vseh prihodkov. eMarketer pričakuje, da bo naslednje leto prišlo do sprememb: vodilno mesto bo prevzela možnost Stories. ZDA veljajo za najpomembnejši trg Snapchata, saj tam ustvarja kar 95 odstotkov vseh prihodkov. V naslednjih dveh letih pa se bo delež precej zmanjšal. Leta 2018 bodo prihodki iz ZDA predstavljali le še četrtino vseh prihodkov.

Snapchat, ki je, kot je videti, priljubljen tudi pri oglaševalcih, ki lažje dosežejo mlajšo publiko kot na ostalih omrežjih, ima danes že skoraj tretjinski delež v številu ameriških uporabnikov.

Največji izziv, pred katerim je Snapchat, je, da prepričajo oglaševalce, da si prek oglaševanja na njihovem omrežju zagotovijo boljši izkupiček na podlagi vložene investicije kot v primerjavi z drugimi omrežji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje