Bo Alibaba investiral v Snapchat?

Avtor Maruša Žibert — 12.03.2015
Komentiraj!
Omrežje Snapchat, na čelu katerega je mladi Evan Spiegel, naj bi bil po poročanju tujih medijev v dogovorih s kitajskim spletnim velikanom, Alibabo. Ta naj bi bil pripravljen vanj investirati 200 milijonov dolarjev.
Bo Alibaba investiral v Snapchat?

Alibaba z investicijo v Snapchat (Vir slike: Snapchat).

Se še spomnite, kako je pred časom Evan Spiegel zavrnil milijarde Facebooka? Facebook je takrat Snapchatu podal prevzemno ponudbo, ki pa jo je Spiegel mirno zavrnil. Zdaj je njegovo podjetje v dogovorih s kitajskim podjetjem, ki mu ob predpostavki, da je vreden 15 milijard dolarjev, ponuja 200 milijonov investicije.

V drugo gre rado

Kitajski velikan naj bi si sicer želel investirati v Snapchat že lanskega septembra, a do dogovora ni prišlo. Ni povsem jasno, zakaj se Alibaba zanima za omenjeno omrežje, najverjetneje v njem prepoznava možnost razvoja mobilnega plačevanja. Snapchat je namreč pred meseci predstavil Snapcash, ki uporabnikom omogoča vnos številke bančne kartice in zneska, ki ga želi poslati prijatelju. Razlika s Snapchatom je ta, da denar tako kot sporočila na tem omrežju ne bo izginil.

Zakaj je Snapchat zavrnil Facebook? >>

Obe podjetji brez komentarjev o investiciji

Ne Snapchat, katerega prvi mož Spiegel je znan po stavku, da ne želijo komentirati prihodnosti, niti Alibaba ne želita komentirati. Oseba, ki naj bi imela vpogled v sam dogovor, pa naj bi tujim medijem potrdila, da je bil dogovor med podjetjem sklenjen že v torek. Investicija, ki je sicer del Alibabine zgodbe o investiranju v ameriška tehnološka podjetja, bo omogočila Snapchatu nadaljnjo rast. Ključen mož pri tokratni investiciji naj bi bil Imran Khan, ki je v Snapchat prišel lani decembra. Khan je v preteklosti že sodeloval z azijskimi podjetji.

Alibaba znan po investiranju v ameriška podjetja

Alibaba je na ameriških tleh vse bolj prisoten. Podjetje je v preteklosti investiralo v aplikacijo Tango (215 milijonov dolarjev), spletno trgovino ShopRunner in storitev, podobno Uberju, Lyft (250 milijonov dolarjev). Tako naj bi si po mnenju analitikov kitajski spletni trgovec utrjeval pot na ameriški trg. Prejšnji teden so pri podjetju naznanili tudi, da so odprli prvi podatkovni center v Silicijevi dolini.

Investicija kot del spoznavanja ameriških podjetij?

Analitiki, ki se sicer zavedajo, da ima Alibaba velike apetite po razširitvi, pa ob tokratnih potezah podjetja mirijo, da si podjetje želi le spoznati ameriška tehnološka podjetja, ugotoviti, na kakšen način delajo. Pridobljeno znanje pa bi nato prenesli na svoje podjetje.

Zgodba o Alibabi: Od učitelja angleščine do osvajalca Wall Streeta >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!