Bo Alibaba investiral v Snapchat?

Omrežje Snapchat, na čelu katerega je mladi Evan Spiegel, naj bi bil po poročanju tujih medijev v dogovorih s kitajskim spletnim velikanom, Alibabo. Ta naj bi bil pripravljen vanj investirati 200 milijonov dolarjev.
Bo Alibaba investiral v Snapchat?

Alibaba z investicijo v Snapchat (Vir slike: Snapchat).

Se še spomnite, kako je pred časom Evan Spiegel zavrnil milijarde Facebooka? Facebook je takrat Snapchatu podal prevzemno ponudbo, ki pa jo je Spiegel mirno zavrnil. Zdaj je njegovo podjetje v dogovorih s kitajskim podjetjem, ki mu ob predpostavki, da je vreden 15 milijard dolarjev, ponuja 200 milijonov investicije.

V drugo gre rado

Kitajski velikan naj bi si sicer želel investirati v Snapchat že lanskega septembra, a do dogovora ni prišlo. Ni povsem jasno, zakaj se Alibaba zanima za omenjeno omrežje, najverjetneje v njem prepoznava možnost razvoja mobilnega plačevanja. Snapchat je namreč pred meseci predstavil Snapcash, ki uporabnikom omogoča vnos številke bančne kartice in zneska, ki ga želi poslati prijatelju. Razlika s Snapchatom je ta, da denar tako kot sporočila na tem omrežju ne bo izginil.

Zakaj je Snapchat zavrnil Facebook? >>

Obe podjetji brez komentarjev o investiciji

Ne Snapchat, katerega prvi mož Spiegel je znan po stavku, da ne želijo komentirati prihodnosti, niti Alibaba ne želita komentirati. Oseba, ki naj bi imela vpogled v sam dogovor, pa naj bi tujim medijem potrdila, da je bil dogovor med podjetjem sklenjen že v torek. Investicija, ki je sicer del Alibabine zgodbe o investiranju v ameriška tehnološka podjetja, bo omogočila Snapchatu nadaljnjo rast. Ključen mož pri tokratni investiciji naj bi bil Imran Khan, ki je v Snapchat prišel lani decembra. Khan je v preteklosti že sodeloval z azijskimi podjetji.

Alibaba znan po investiranju v ameriška podjetja

Alibaba je na ameriških tleh vse bolj prisoten. Podjetje je v preteklosti investiralo v aplikacijo Tango (215 milijonov dolarjev), spletno trgovino ShopRunner in storitev, podobno Uberju, Lyft (250 milijonov dolarjev). Tako naj bi si po mnenju analitikov kitajski spletni trgovec utrjeval pot na ameriški trg. Prejšnji teden so pri podjetju naznanili tudi, da so odprli prvi podatkovni center v Silicijevi dolini.

Investicija kot del spoznavanja ameriških podjetij?

Analitiki, ki se sicer zavedajo, da ima Alibaba velike apetite po razširitvi, pa ob tokratnih potezah podjetja mirijo, da si podjetje želi le spoznati ameriška tehnološka podjetja, ugotoviti, na kakšen način delajo. Pridobljeno znanje pa bi nato prenesli na svoje podjetje.

Zgodba o Alibabi: Od učitelja angleščine do osvajalca Wall Streeta >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,