So vaši računi točni?

Izdani računi vašim strankam povedo kar precej. Med drugim tudi o vašem poslu. Zato naj bodo profesionalni, lepo oblikovani in točni. Predstavljamo nekaj napotkov za račune, ki jih bodo vaše stranke zagotovo opazile - in jih hitreje poravnale.
So vaši računi točni?

So vaši računi točni? (Vir slike: Pixabay.com)

Naredite vtis

Vsak izdan račun nosi sporočilo o podjetju, ki ga je izdalo. Ko bo vaša stranka prejela račun, si bo na podlagi računa ustvarila prvo sliko o vašem podjetju.

Slabo urejeni in netočni računi jim dajo občutek slabo organiziranega in slabo stoječega podjetja. Po drugi strani pa jim točen, lepo oblikovan in profesionalen račun da občutek, da sodelujejo s kakovostnim podjetjem.

Prav zato premislite o obstoječi rešitvi. Ali so videti dovolj profesionalni? Bi vas navdušila vaša oblika ali odbila od prihodnjega sodelovanja? Lotimo se sprememb.

Račun naj bo točen

Znesek, ki ga zahtevate, mora vedno biti točen. Če pošiljate netočne zneske, vaš posel najverjetneje ne bo dolgo trajal.

Če boste zaračunali preveč, bodo pomislili, da ste nepošteni.

Če boste zaračunali premalo, bodo mislili, da niste pravi za posel.

Ne ena ne druga možnost ni dobra. Zato pripravite točen znesek. Kako do točnih zneskov? Vse je seveda v vaših rokah, priporočamo pa, da se držite spodnjih napotkov.

Spremljajte število ur in število prodanih izdelkov. Pri tem vam lahko pomagajo različni programi.

Račune izdajajte redno

Tako se vam ne bo zgodilo, da bi naredili kakšno napako. Če boste račun izdali dva meseca pozneje, obstaja velika možnost, da se boste pri vnosu postavk zmotili. Na opravljeno delo boste pozabili vi, pozabila bo tudi vaša stranka.

Račune izdajajte redno

Izdaja računov vam mora priti v kri. To je glavni del vašega posla in tako morate to delo tudi jemati. Denarni tok bo namreč vplival na stanje vašega podjetja. Redna izdaja računov bo pomagala tudi vašim strankam, ki si želijo čim prej poravnati vse račune.

Eračuni prinašajo prihranek na času in denarju

Nekatera podjetja še vedno pošiljajo račune po pošti. Razmere pa so se v zadnjih letih precej spremenile: vse več se uporabljajo elektronske blagajne in elektronski računi, ki prinašajo številne prednosti. Eračun iz takšne blagajne bo stranka hitreje prejela, s tem se bo povečala možnost za hitrejše plačilo, arhiviranje vam ne bo vzelo prostora, prav tako pa boste iskani računi hitreje našli kot med goro dokumentacije.

Vprašajte svoje stranke, kako si želijo prejemati račune, obenem pa jim pojasnite, da si jih želite v bodoče pošiljati zgolj v elektronski različici. Morda bo ta način prepričal tudi njih.

Privarčevali boste na denarju, ki bi ga sicer porabili za papir, kartuše, kuverte in znamke. Smo že omenili časovni prihranek, mar ne? Svojim strankam pa boste v istem hipu pokazali tudi, da ste v koraku s časom.

Eračun naj vsebuje tudi osnovne podatke, kot so, kdo je kontaktna oseba, ime podjetja in njegov naslov, davčna številka, kontaktna telefonska številka in elektronski naslov, številka računa in datum izdaje računa.

Dodajte še podatke prejemnika računa: ime in naziv delovnega mesta prejemnika, ime podjetja ter naslov, številko naročila in referenčno številko.

S profesionalnim videzom do hitrejšega plačila

Pripišite plačilne pogoje. Ti bodo prejemniku računa povedali, kdaj mora račun poravnati.

Uporabite prijazen ton. Glede na to, da si želite stranke obdržati, ravnajte z njimi spoštljivo. To jim sporočite tudi prek izdanega računa. Ob koncu računa lahko pripišete: Hvala za nakup.

S temi koraki bo vaš račun videti bolj profesionalno, vsebovali pa bodo tudi vse potrebne informacije. In kar je najpomembneje: hitreje boste dobili plačilo!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP računovodstvo

MP računovodstvo

MP računovodstvo je mreža računovodskih servisov po vsej Sloveniji. Vsa računovodstva uporabljajo sistem e-računovodstva, kar podjetnikom omogoča nižanje stroškov, lažji pregled nad delom in možnost za hitrejše poslovno odločanje. Preberite več >>


Zakaj je letno poročilo pomemben odraz vašega podjetja?

Zakaj je letno poročilo pomemben odraz vašega podjetja?

Letno poročilo je vaše komunikacijsko sredstvo, s katerim predstavite podjetje zunanjim in notranjim uporabnikom ter prikažete, kakšni so vaši rezultati. Preberite več >>

Obračuni: delovni dnevi in prazniki v letu 2018

Obračuni: delovni dnevi in prazniki v letu 2018

V članku vam predstavljamo delovne dneve, delovne ure in praznike v letu 2018, ki jih potrebujete pri obračunu plač, kilometrin, prevozu na delo in podobno. V uvodu je predstavljena tabela praznikov in dela prostih dni v letu 2018, nato pa sledijo tabele za posamezne mesece. Preberite več >>

Obdavčitev božičnice

Obdavčitev božičnice

Božičnica se za davčne namene obravnava kot dohodek iz delovnega razmerja. Ne glede na to, ali gre za del plače za poslovno uspešnost ali za drugo vrsto plačil, je treba od izplačane božičnice obračunati in plačati prispevke za socialno varnost, v določenem primeru pa tudi dohodnino. Preberite več >>

Letna poročila gospodarskih družb in s.p.

Letna poročila gospodarskih družb in s.p.

Skladno z Zakonom o gospodarskih družbah morajo gospodarske družbe in samostojni podjetniki enkrat letno sestaviti letno poročilo, katerega obseg in vsebina sta odvisna od njihove velikosti. Podatki za razvrstitev v velikostni razred so število zaposlenih, prihodki od prodaje in vrednost aktive. Preberite več >>

Normirani s.p. ali dejanska obdavčitev?

Normirani s.p. ali dejanska obdavčitev?

V članku tokrat na praktičnem primeru osebam z registriranim s.p. predstavljamo, kako izbrati zanje najugodnejši način ugotavljanja davčne osnove. Preberite več >>

Koliko znašajo prispevki za s.p.?

Koliko znašajo prispevki za s.p.?

Na tem mestu si lahko ogledate stopnjo oziroma višino prispevkov za socialno varnost, ki jih mora davčnemu uradu mesečno plačevati vsak samostojni podjetnik. Od januarja 2017 dalje se podatki o višini prispevkov avtomatsko oddajo v e-davke. Preberite več >>

Oprostitev plačila prispevkov ob odprtju podjetja

Oprostitev plačila prispevkov ob odprtju podjetja

Od 1. julija 2013 dalje je ob 1. vpisu v poslovni register mogoče uveljavljati delno oprostitev plačila prispevkov za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Hiter vodič: kaj so obratna sredstva in zakaj so pomembna?

Hiter vodič: kaj so obratna sredstva in zakaj so pomembna?

Obratna sredstva pogosto označujemo tudi s pojmom gibljiva sredstva - danes so v eni, jutri v drugi obliki, danes jih je več, drugič manj. Preberite več >>

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2017 na podlagi Pravilnika o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2017. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje