Socialna omrežja: Kako, kdaj in kje ljudje delijo vsebine?

Avtor Saba Resnik — 17.11.2011
Komentiraj!
Se srečujete z dilemo kdaj poslati newsletter ali kdaj stranke obvestiti o novi promociji - da bo učinek kar se da velik? Preberite si novico, ki govori ravno o tem, torej, kdaj ljudje najraje pošiljajo naprej, delijo in sami preberejo prejete vsebine.
Socialna omrežja: Kako, kdaj in kje ljudje delijo vsebine?

Socialna omrežja in internet: Kako, kdaj in kje ljudje delijo vsebine? (Vir slike: sxc.hu)

Raziskave narejene na globalni ravni (podjetja za izmenjavo in deljenje vsebin AddThis) so pokazale nekaj zanimivosti:

  • 75% ljudi deli vsebino na dan, ko vsebino prejme
  • ob sredah največ ljudi posreduje in deli vsebine preko elektronske pošte in socialnih omrežij
  • večina ljudi si bo ogledala vsebino, ki ste jo delili 2 minuti po objavi

Katera spletna omrežja so dosegla največjo rast:

  1. Twitter približno 36%
  2. Facebook približno 6% in
  3. LinkedIn približno 3%

Lani je bila rast spletnih omrežij beležena:

  1. Facebook kar za 756%
  2. Tumblr za 532%
  3. Google +1 za 418%
  4. Ping FM za 272% in
  5. LinkedIn za 243%

Največja platforma za izmenjavo vsebin AddThis je sporočila, da so bile najbolj popularne (največ ljudi jih je delilo z drugimi):

  • Kampanija za objavo istega statusa proti Wall Street in velikim korporacijam (MoveOn)
  • In slika psa, ki leži ob padlem ameriškem vojaku v Afganistanu.

Vse več ljudi deli zanimive, šokantne ali zgolj zabavne vsebine s prijatelji, znanci in ostalimi uporabniki različnih socialnih omrežij. Kako boste dosegli, da se bo ravno vaša vsebina delila med mnoge, pa je odvisno od vašega globokega razumevanja nove generacije in malo sreče.

Vir: searchengineland

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice