Socialna omrežja: Kako, kdaj in kje ljudje delijo vsebine?

Avtor — 17.11.2011
Se srečujete z dilemo kdaj poslati newsletter ali kdaj stranke obvestiti o novi promociji - da bo učinek kar se da velik? Preberite si novico, ki govori ravno o tem, torej, kdaj ljudje najraje pošiljajo naprej, delijo in sami preberejo prejete vsebine.

Raziskave narejene na globalni ravni (podjetja za izmenjavo in deljenje vsebin AddThis) so pokazale nekaj zanimivosti:

  • 75% ljudi deli vsebino na dan, ko vsebino prejme
  • ob sredah največ ljudi posreduje in deli vsebine preko elektronske pošte in socialnih omrežij
  • večina ljudi si bo ogledala vsebino, ki ste jo delili 2 minuti po objavi

Katera spletna omrežja so dosegla največjo rast:

  1. Twitter približno 36%
  2. Facebook približno 6% in
  3. LinkedIn približno 3%

Lani je bila rast spletnih omrežij beležena:

  1. Facebook kar za 756%
  2. Tumblr za 532%
  3. Google +1 za 418%
  4. Ping FM za 272% in
  5. LinkedIn za 243%

Največja platforma za izmenjavo vsebin AddThis je sporočila, da so bile najbolj popularne (največ ljudi jih je delilo z drugimi):

  • Kampanija za objavo istega statusa proti Wall Street in velikim korporacijam (MoveOn)
  • In slika psa, ki leži ob padlem ameriškem vojaku v Afganistanu.

Vse več ljudi deli zanimive, šokantne ali zgolj zabavne vsebine s prijatelji, znanci in ostalimi uporabniki različnih socialnih omrežij. Kako boste dosegli, da se bo ravno vaša vsebina delila med mnoge, pa je odvisno od vašega globokega razumevanja nove generacije in malo sreče.

Vir: searchengineland

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje