Socialna omrežja in mala podjetja: 5 velikih vprašanj

Socialna omrežja se razvijajo neverjetno hitro in samo vprašanje časa je, kdaj se jih bo posluževala večina podjetnikov. Kot podjetnik morate ugotoviti, za katera izmed njih boste namenili največji del svojega časa. Predstavljamo vam 5 ključnih vprašanj v zvezi s socialnimi omrežji in malimi podjetji.
AdWords začetni tečaj – povečajte prodajo

AdWords začetni tečaj – povečajte prodajo (vir slike: http://www.sxc.hu/)

1. Ali je pametno nuditi popuste na spletnih straneh, ki so temu namenjene?
Pri nas spletne strani, kot so Groupon, LivingSocial, Tippr in BuyWithMe še niso v množični uporabi, vendar lahko pričakujemo, da se bo njihova popularnost kmalu razširila. Preden se odločite za oglaševanje popustov na takšnih straneh, je potrebno pregledati njihove pozitivne in negativne lastnosti.

Te strani po eni strani omogočajo, da hitro prodate svoje storitve oz. izdelke, saj večina ponudb velja zgolj 1 dan. Poleg tega lahko na ta način hitro razširite svojo mrežo strank. Vendar pa si takšni servisi po drugi strani vzamejo tudi do 50 odstotkov prihodkov od ponudb, ki jih objavite. Možen pomislek je tudi, da so ciljna skupina takšnih portalov ljudje, ki najraje kupujejo po akcijskih cenah, zato tudi ob naslednjem nakupu verjetno ne bodo pripravljeni plačati polne cene vašega izdelka ali storitve.

V kolikor si želite hitrega dobička in se pretirano ne obremenjujete z dobrim imenom vaše blagovne znamke, je za vas takšna vrsta izpostavljenosti primerna. V kolikor pa se trudite, da bi bila vaša znamka sinonim za prestiž, potem tovrstno izpostavljanje za vas vsekakor ni primerno.

 

2. Če podjetje nima “fizične” trgovine, ali lahko uporabi lokalno-stacionirano trženje (location-based marketing)?
Lokalno-stacionirano trženje v ZDA s pridom uporabljajo restavracije in lokali, saj uporabniku v mobilni aplikaciji nudijo posebne ugodnosti (v kolikor se ta nahaja v njihovi bližini). Problem nastane, če vaše podjetje posluje na spletu. V tem primeru je smiselno spletne vsebine povezati s pomembnejšimi dogodki, ki se odvijajo na fizičnih lokacijah, ki so sorodne vaši dejavnosti. Še ena možnost je uporaba mobilnih aplikacij, ki uporabnikom posredujejo oglase glede na njihovo trenutno aktivnost ali lokacijo.

 

3. Kako ustvarim svoj blog?
V kolikor ne želite najemati strokovnjakov in želite zgolj najbolj preprost blog za objavljanje vsebin, povezanih z vašim podjetjem, si lahko pomagate z orodji, ki so namenjena začetnikom: Tumblr, WordPress, Blogger. Če želite več, lahko uporabite MojoMotor, CushyCMS, GetSimple CMS, Simple CMS in Perch.

 

4. Zakaj moja strategija pri socialnih omrežjih ne deluje?

  • Prepogosto ali premalo pogosto objavljate novosti. Žal ne obstaja učinkovit recept za pogostost objavljanja, vendar pa se potrudite objavljati vsaj nekajkrat na teden (ali celo vsak dan) in prisluhnite strankam, če se slučajno pritožujejo nad številom objav.
  • Vaša sporočila so preveč promocijska. Vaše stranke so že sicer deležne številnih promocijskih sporočil, zato se potrudite in jim ponudite nekaj, kar jih bo zanimalo in promocijo svojih izdelkov oz. storitev ohranjajte na minimumu.
  • Sporočila prilagajajte glede na socialno omrežje in ciljno skupino.
  • Zgolj samo ustvariti profil na Facebooku ni dovolj. Morebitne stranke je treba spodbuditi, da obiščejo vaš profil – dopolnite vašo spletno stran, letake in poslovne vizitke.
  • Socialna omrežja so namenjena druženju, zato odgovarjajte na vprašanja in sodelujte v pogovorih.

 

5. Kako optimizirati profil oz. stran na socialnem omrežju za brskalnike?
Najprej poskrbite, da sta vaš profil in internetni naslov strani poimenovana točno tako, kot se glasi ime vašega podjetja, brez izpeljank ali kratic. Nato opremite profil z vsemi potrebnimi informacijami o podjetju, kot so lokacija, vizija in poslanstvo, produkti in storitve itd. Ne pozabite tudi na spletne povezave na vaše ostale vsebine na spletu ali socialnih omrežjih. Zadnji korak je neprestano dopolnjevanje vašega profila oz. strani s pomembnimi in zanimivimi novicami z vašega področja.

 

Vir: Swallow, Erica. 5 Big Social Media Questions from Small Business Owners. Mashable.com, 13.10.2010

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje