Socialno podjetje [članek]

Avtor Maja Borštnik — 11.08.2011
Komentiraj!
Socialno podjetje (so.p) je oblika podjetniške dejavnosti, ki v Evropski uniji zaposluje že okrog 10 odstotkov delavcev, v slovenskem sistemu pa se je prvič pojavila marca 2011, ko je bil sprejet Zakon o socialnem podjetništvu.
Socialno podjetje [članek]

Socialno podjetje (Slika: sxc.hu).

Cilji socialnega podjetništva so krepiti družbeno solidarnost in kohezijo, spodbujati sodelovanje ljudi in prostovoljsko delo, krepiti inovativno sposobnost družbe za reševanje socialnih, gospodarskih, okoljskih in drugih problemov, zagotavljati dodatno ponudbo proizvodov in storitev, ki so v javnem interesu, razvijati nove možnosti zaposlovanja, zagotavljati dodatna delovna mesta ter socialno integracijo in poklicno reintegracijo najbolj ranljivih skupin ljudi na trgu dela.

Podjetje, ki želi opravljati zakonsko navedene dejavnosti, mora najprej pridobiti status in oznako »socialno podjetje« ter svoji firmi dodati kratico »so.p.«.

Glavni namen socialnega podjetništva je zaposliti dolgotrajno brezposelne osebe in jih angažirati tako, da v okviru socialnega podjetništva samostojno ustvarjajo prihodke in poskrbijo za lastno preživetje.

Povezava na članek: Socialno podjetje >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!