Songkick prejel 15 milijonov dolarjev za prodajo vstopnic za koncerte
Podjetje Songkick povezuje glasbene izvajalce in njihove oboževalce. (Vir slike: Splitshire)
Podjetje Songkick, ki je bilo ustanovljeno v Londonu leta 2007, je v svetu glasbe znano po tem, da uporabnikom svoje aplikacije omogoča spremljanje lokacij in terminov koncertov na podlagi glasbe, ki jo radi poslušajo. Mobilna in namizna storitev poveže uporabnikovo zbirko glasbe v oblaku ali na lokalnem disku s Songkickovim seznamom koncertov. Tako uporabnikom ni treba posebej spremljati objav najljubših glasbenikov, saj jim aplikacija pošlje obvestilo, ko se bliža zanimiv koncert v njihovi bližini.
Junija lani se je podjetje Songkick združilo s storitvijo Crowdsurge, ki je v nasprotju z drugimi storitvami za prodajo vstopnic predstavljala neposredno povezavo med glasbeniki in oboževalci ter iz enačbe izločila posrednika. Platforma ni zanimiva le za neznane izvajalce, saj Songkick za prodajo koncertnih vstopnic uporablja vedno večje število svetovnih zvezdnikov, med drugim Paul McCartney, Adele, Red Hot Chili Peppers in Metallica. Pri tem ima Songkick v primerjavi z drugimi ponudniki dve prednosti. Izvajalcem namreč omogoča večji nadzor nad prodajo vstopnic, še pomembneje pa je, da je platforma oblikovana tako, da različnim posrednikom in prekupčevalcem vstopnic onemogoča nakup večjega števila vstopnic, ki bi jih ti lahko nato po oderuških cenah prodali na svojih spletnih straneh in prek drugih storitev.
V podjetju Songkick niso preveč zgovorni glede dejanskega mehanizma, ki omogoča delovanje platforme. Direktorja podjetja Ian Hogarth (ki je medtem postal predsednik upravnega odbora) in Matt Jones sta lani razkrila le, da s pomočjo posebne programske opreme ugotovijo, katere nakupe vstopnic so verjetno kupili posredniki oziroma preprodajalci, nato pa sumljive transakcije prekličejo. Zaradi omenjenega mehanizma se za uporabo platforme odloča vedno več glasbenih izvajalcev.
Novo pridobljena sredstva bodo v podjetju uporabili za nadaljevanje svojega dela, torej za izboljšanje povezovanja med glasbeniki in oboževalci, povečanje prodaje vstopnic in nadaljnje onemogočanje delovanja prekupčevalcev.
Po besedah direktorja podjetja Crowdsurge Jonesa, ki je ob lanski združitvi postal eden od direktorjev podjetja Songkick, je cilj podjetja že od vsega začetka povezovanje izvajalcev in oboževalcev. Pravi, da je največji mit koncertne industrije, da je posredovanje oziroma preprodajo vstopnic nemogoče preprečiti. Vendar je prav Songkick dokaz, da je z uporabo pravih orodij mogoče rešiti tudi ta problem. Tehnologija, ki jo uporabljajo v podjetju, namreč zmanjšuje obseg prekupčevanja z vstopnicami, oboževalcem omogoča nakup vstopnic za koncerte, ki jih želijo obiskati, hkrati pa tudi glasbenim izvajalcem in skupinam prinaša več dobička.
Vir: VentureBeat