Spada vaše geslo na seznam najslabših in najmanj varnih?

Čeprav se po medijih veliko piše, kakšna gesla naj uporabniki ne uporabljajo, pa se ti nasveti očitno ne primejo. Podjetje SplashData vsako leto razkrije seznam najslabših gesel preteklega leta in sodeč po letošnji vsebini, je stanje precej podobno kot v prejšnjih letih.
Spada vaše geslo na seznam najslabših in najmanj varnih?

Katera so bila najpogostejša gesla (Vir slike: YouTube)?

Podjetje je analiziralo več kot tri milijone gesel, ki so bili na takšne in drugačne načine razkrinkani prek spleta. Najbolj pogosta gesla v letu 2014 so bila 123456 in password (geslo), torej gesli, ki sta se že leta 2013 uvrstila na sam vrh.

Bolj kot je splošno geslo, kar zgornja primera zagotovo sta, večja je verjetnost, da vam bo heker vdrl v osebne račune, na primer v elektronsko pošto ali račun na družbenih omrežjih.

Opazili pa so, da je bilo lani precej priljubljeno ustvarjanje gesel s pomočjo zaporedij, uporabniki pa so svoja gesla opremili tudi s športnimi izrazi. Najpogostejša gesla so se glasila bejzbol, nogomet, gesla so vsebovala tudi imena priljubljenih športnih ekip, kot so Eagles, Yankees, Rangers in Lakers. Vsa ta imena so se uvrstila na lestvico 100 najpogostejših gesel, ki so obenem tudi najmanj varna. Še zlasti, če gledamo to z vidika dejstva, da jih je podjetje analiziralo po tem, ko so jih razkrinkali hekerji.

Pogoste so tudi letnice rojstva, pri tem pa še posebej izstopajo letnice 1989, 1990, 1991 in 1992, zaradi česar lahko sklepamo, da so milenijci precej manj osveščeni o varnih geslih. Veliko uporabnikov za svoja gesla nastavi tudi imena, med pogostejšimi so Michael, Jennifer, Michelle in Hunter.

Poglejmo 25 najpogostejših gesel leta 2014:

  1. 123456 (enako tudi leta 2013)
  2. Password (enako tudi leta 2013)
  3. 12345
  4. 12345678
  5. Qwerty
  6. 234567890
  7. 1234
  8. Baseball
  9. Dragon
  10. Football
  11. 1234567
  12. Monkey
  13. Letmein
  14. Abc123
  15. 111111
  16. Mustang
  17. Access
  18. Shadow
  19. Master
  20. Michael
  21. Superman
  22. 696969
  23. 123123
  24. Batman
  25. Trustno1

Mnogi bodo zamahnili z roko, češ, da se to njim ne more zgoditi, a spomnimo le na dva dogodka v letu 2014, ki sta še toliko bolj odmevala – napad na Sony Pictures in foto škandal, v katerega so bile vpletene številne znane osebnosti. Vaša zasebnost je le vaša, zato poskrbite, da bo tudi varna.

Najpogostejša gesla iz leta 2014 so presenetljivo šibka, pri podjetju pa ugotavljajo, da so metode, s katerimi črko nadomestiš s številko (na primer 3 z e), stare metode, ki ne pomagajo vedno. Priporoča se, da enakega gesla ne uporabljate za več storitev, tako kot en ključ ne odpira vseh vrat. Enak cilj imejte pri oblikovanju gesel.

Priporočajo gesla, ki imajo vsaj 14 znakov, ne vsebujejo osebnih informacij, kot je rojstni dan in priljubljena barva. Številk ne postavljajte le na konec gesla, temveč jih pomešajte.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje