Spalne navade uspešnih podjetnikov

Avtor Urša Slivar — 24.10.2013
Komentiraj!
Učinkoviti podjetnik potrebuje učinkovit spanec. Pomanjkanje spanca lahko pusti veliko negativnih posledic na vašem zdravju. Poleg tega, da ste neprespani bolj razdražljivi, lahko dolgotrajna neprespanost povzroči depresijo, srčno-žilne bolezni in zmanjša telesno odpornost.
Spalne navade uspešnih podjetnikov

Spalne navade uspešnih podjetnikov. (Vir slike: sxc.hu)

Ker spanec vpliva tudi na sposobnost koncentracije, kreativnost, spomin in na sposobnost sprejemanja odločitev, je kakovosten počitek nujen tudi za uspešne podjetnike.

Poleg tega, da si je potrebno za spanec vzeti 7 do 8 ur vsako noč, je dobro upoštevati tudi naslednjih sedem nasvetov:

1. Pred spanjem ne pijte alkohola.

Alkohol vas lahko uspava in pomaga zaspati, toda kvaliteta vašega spanca bo zelo slaba. Ljudje, ki zaspijo pod vplivom alkohola, se pogosto prebujajo sredi noči, REM faza njihovega spanja pa je veliko krajša kot običajno.

2. Ugasnite elektronske naprave.

Elektronske naprave in svetloba, ki jo oddajajo, motijo vaš spanec. Prav tako boste hitreje in bolj sladko zaspali, če se uro pred spanjem ločite od vseh elektronskih naprav (ne gledate televizije, ne brskate po spletu ali telefonu, …) in raje vzamete v roke kakšno knjigo.

3. Odpišite težave.

Ko ležemo v posteljo in zapremo oči, se nam po mislih pogosto začnejo sprehajati vse mogoče težave, s katerimi se soočamo čez dan. V tem primeru je priporočljivo, če si omislite »dnevnik težav«. V zvezek, dnevnik si zapišite vse težave, ki vas pestijo in s tem razbremenite svoje misli.

4. Ustvarite si popoln spalni prostor.

Najbolje boste spali v temnem in tihem prostoru, ki ni prevroč ali prehladen. Svetloba, hrup in neprimerna temperatura lahko  motijo vaš spanec, zato odpravite te težave še preden ležete v posteljo.

5. Telovadite.

Ste že opazili, da zaspite hitreje, vaš spanec pa je bolj trden in kakovosten, če se čez dan razgibavate? Za to se lahko zahvalite serotoninu in dopaminu, ki se aktivirata s telesno aktivnostjo in pomagata regulirati vaš spanec.

6. Pred spanjem se izognite sladkim prigrizkom.

Sladkor in enostavni ogljikovi hidrati vas bodo pred spancem napolnili z veliko količino energije, ki je v tistem trenutku ne potrebujete, zaradi česar boste težje zaspali. Pred spanjem si raje privoščite skodelico toplega mleka.

7. Naj vas prebudijo sončni žarki.

Tudi prebujanje je pomemben del kakovostnega spanca. Z zatemnjenimi okni se jutranja svetloba sicer nekoliko težje prebije do naše postelje, prav tako ni vsako jutro sončno jutro, kar dobro vemo prebivalci kotlin. A vsaj jutranjo kavo in zajtrk zaužijte v prostoru z veliko naravne svetlobe.

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!