Spiegel končno na svoje

Pred letom dni smo lahko brali presenetljivo zgodbo Evana Spiegla, soustanovitelja in direktorja Snapchata, ki je zavrnil ponudbo Marka Zuckberga. Slednji mu je za odkup podjetja ponudil tri milijarde dolarjev. Danes lahko beremo o tem, da je 24-letnik razprl svoja krila.
Spiegel končno na svoje

Evan Spiegel je pri 24. letih in polni denarnici končno na svojem (Vir slike: YouTube).

Spiegel je bil poleg zavrnitve Zuckerbergove (za marsikoga mamljive) ponudbe znan tudi po tem, da je kljub uspehu še vedno živel doma. Rodil se je leta 1990, njegova starša, ki sta leta 2007 ločila, prihajata iz odvetniške stroke. Po podatkih tujih medijev je odraščal z dvema mlajšima sestrama v Los Angelesu v kar 2,2 milijona dolarjev vredni hiši. Njegova družina je imela pet luksuznih avtomobilov, tri Lexuse in Mustanga letnik 1966. Ob ločitvi staršev je menda mamo prepričal v nakup novega BMW-ja, ki je takrat stal 75 tisoč dolarjev.

Potovanja in deskanje na snegu z očetom

Obiskoval je zasebno šolo v Santa Monici, študiral je na univerzi Stanford – na račun očetovih poznanstev -, kjer je tudi dobil idejo za Snapchat. Z družino je imel večkrat priložnost potovati po svetu, večkrat so obiskali Evropo, Bahame in druge luksuzne turistične točke. Z očetom sta rada deskala na snegu, največkrat sta kar odletela v Kanado s helikopterjem in se podala na snežne dogodivščine. Študij je opustil tri semestre pred diplomo.

Je Snapchat res priljubljen? >>

Zadnja leta je živel pri očetu, kljub temu, da je na čelu podjetja, ki razvija aplikacijo (idejo za Snapchat je razvil s svojim sostanovalcem Bobbyjem Murphyjem), letos pa naj bi bila ocenjena na 10 milijard dolarjev, še lani na tri milijarde dolarjev.

Ga je oče vrgel ven iz hiše?

V nekem intervjuju je pred meseci dejal, da bo pri očetu živel vse dokler ga ne bo vrgel ven. Morda se je to tudi zares zgodilo, saj se je v teh dneh končno preselil na svoje – kupil je hišo v Los Angelesu za 3,3 milijone dolarjev s tremi spalnicami. Hiša, ki jo navdaja španski navdih, je bila prenovljena leta 2012. Nahaja se le 6 kilometrov stran od očeta.

Pred tedni je Snapchat dobil prve oglase >>

Živim priviligirano življenje!

Spiegel je sicer junija letos v nekem intervjuju dejal, da živi priviligirano življenje: »Sem mlad, belec in izobražen moški. Imel sem veliko, veliko srečo. In življenje ni pravično.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje