Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Avtor — 14.12.2008
Pred kratkim je predstavitev brskalnika BlackBird, namenjenega predvsem temnopoltemu prebivalstvu, povzročila kar nekaj nesoglasij. Nekateri idejo, ki se osredotoča na tržno nišo podpirajo, medtem ko se drugim zdi, da za brskalnikom namenjenim temnopoltim stoji separatizem in rasizem.
Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Tudi internet ni imun na rasna vprašanja.

Vendar pa osredotočanje na ciljne skupine ali tržne niše na spletu ni nekaj novega. Veliko spletnih podjetij in strani je bilo ustanovljenih prav zaradi potreb nišnih trgov. Nekatere se osredotočajo na starševstvo, druge na podjetništvo, nekatere na modo, druge na ples. Obstaja recimo tudi Gloss-ov brskalnik, ki je namenjen ženskim uporabnicam. Vse te strani so namenjene le določenim skupinam uporabnikov spleta, ki imajo skupna zanimanja in interese.

Angela Benton, ustanoviteljica Black Web 2.0, se zato sprašuje zakaj je odziv na brskalnik namenjen skupini afro-američanov, tako močan. Razlog se verjetno skriva v tem, da je v Ameriki rasna pripadnost še vedno občutljiva tema in internet na tem področju ni izjema. Kontroverzna je tudi stran CodeBlack.com, ki je nekakšen Amazon.com, Netflix ali Hulu namenjen temnopoltemu prebivalstvu. Na strani recimo lahko najdete afro-ameriške filme, knjige, temnopolte komike in podobno vsebino. To je niša, ki je s podjetniškega vidika zelo privlačna.

Vzrok za nastanek spletnih vsebin namenjenih pripadnikom določenih ras po besedah Angele Benton torej ni rasno ločevanje, ampak združevanje podobnih ljudi s podobnimi interesi in zadovoljevanje njihovih specifičnih potreb. Ali je stvar res tako nedolžna pa presodite sami.

Brskalnik BlackBird si lahko ogledate na naslednji povezavi: BlackBird

Vir: TechCrunch

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje