Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Pred kratkim je predstavitev brskalnika BlackBird, namenjenega predvsem temnopoltemu prebivalstvu, povzročila kar nekaj nesoglasij. Nekateri idejo, ki se osredotoča na tržno nišo podpirajo, medtem ko se drugim zdi, da za brskalnikom namenjenim temnopoltim stoji separatizem in rasizem.
Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Tudi internet ni imun na rasna vprašanja.

Vendar pa osredotočanje na ciljne skupine ali tržne niše na spletu ni nekaj novega. Veliko spletnih podjetij in strani je bilo ustanovljenih prav zaradi potreb nišnih trgov. Nekatere se osredotočajo na starševstvo, druge na podjetništvo, nekatere na modo, druge na ples. Obstaja recimo tudi Gloss-ov brskalnik, ki je namenjen ženskim uporabnicam. Vse te strani so namenjene le določenim skupinam uporabnikov spleta, ki imajo skupna zanimanja in interese.

Angela Benton, ustanoviteljica Black Web 2.0, se zato sprašuje zakaj je odziv na brskalnik namenjen skupini afro-američanov, tako močan. Razlog se verjetno skriva v tem, da je v Ameriki rasna pripadnost še vedno občutljiva tema in internet na tem področju ni izjema. Kontroverzna je tudi stran CodeBlack.com, ki je nekakšen Amazon.com, Netflix ali Hulu namenjen temnopoltemu prebivalstvu. Na strani recimo lahko najdete afro-ameriške filme, knjige, temnopolte komike in podobno vsebino. To je niša, ki je s podjetniškega vidika zelo privlačna.

Vzrok za nastanek spletnih vsebin namenjenih pripadnikom določenih ras po besedah Angele Benton torej ni rasno ločevanje, ampak združevanje podobnih ljudi s podobnimi interesi in zadovoljevanje njihovih specifičnih potreb. Ali je stvar res tako nedolžna pa presodite sami.

Brskalnik BlackBird si lahko ogledate na naslednji povezavi: BlackBird

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje