Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Pred kratkim je predstavitev brskalnika BlackBird, namenjenega predvsem temnopoltemu prebivalstvu, povzročila kar nekaj nesoglasij. Nekateri idejo, ki se osredotoča na tržno nišo podpirajo, medtem ko se drugim zdi, da za brskalnikom namenjenim temnopoltim stoji separatizem in rasizem.
Splet in rasna pripadnost: Gre za tržne niše ali segregacijo?

Tudi internet ni imun na rasna vprašanja.

Vendar pa osredotočanje na ciljne skupine ali tržne niše na spletu ni nekaj novega. Veliko spletnih podjetij in strani je bilo ustanovljenih prav zaradi potreb nišnih trgov. Nekatere se osredotočajo na starševstvo, druge na podjetništvo, nekatere na modo, druge na ples. Obstaja recimo tudi Gloss-ov brskalnik, ki je namenjen ženskim uporabnicam. Vse te strani so namenjene le določenim skupinam uporabnikov spleta, ki imajo skupna zanimanja in interese.

Angela Benton, ustanoviteljica Black Web 2.0, se zato sprašuje zakaj je odziv na brskalnik namenjen skupini afro-američanov, tako močan. Razlog se verjetno skriva v tem, da je v Ameriki rasna pripadnost še vedno občutljiva tema in internet na tem področju ni izjema. Kontroverzna je tudi stran CodeBlack.com, ki je nekakšen Amazon.com, Netflix ali Hulu namenjen temnopoltemu prebivalstvu. Na strani recimo lahko najdete afro-ameriške filme, knjige, temnopolte komike in podobno vsebino. To je niša, ki je s podjetniškega vidika zelo privlačna.

Vzrok za nastanek spletnih vsebin namenjenih pripadnikom določenih ras po besedah Angele Benton torej ni rasno ločevanje, ampak združevanje podobnih ljudi s podobnimi interesi in zadovoljevanje njihovih specifičnih potreb. Ali je stvar res tako nedolžna pa presodite sami.

Brskalnik BlackBird si lahko ogledate na naslednji povezavi: BlackBird

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje