Spletne banke: nov medij za oglase

Avtor Gregor Čehovin — 26.05.2010
Komentiraj!
Ameriško podjetje Cardlytics je uvedlo nov oglaševalski model, ki uporabnikov spletne banke prikazuje oglase in posebne ponudbe, povezane z uporabnikovimi preteklimi transakcijami.
Spletne banke: nov medij za oglase

Kako bi se na tovrstno oglaševanje odzvali uporabniki v državah, ki imajo bolj strogo zakonodajo na področju varstva zasebnosti in osebnih podatkov? (slika: netbanker)

Ameriško podjetje Cardlytics je uvedlo nov oglaševalski model, ki uporabnikov spletne banke prikazuje oglase in posebne ponudbe, povezane z uporabnikovimi preteklimi transakcijami, piše Advertising Age.

To pomeni, da se lahko uporabniku poleg transakcije, namenjene določeni trgovski verigi, prikaže ponudba konkurenčne verige, ki obljublja vračilo denarnih sredstev (ang. cash-back) v višini 15 %, če se posameznik odloči za nakup v eni od njihovih prodajaln.

K temu načinu oglaševanja je že pristopilo nekaj velikih igralcev, kot sta veriga restavracij McDonald's in trgovska veriga Macy's. Pri podjetju Cardlytics pričakujejo, da bodo do konca poletja sodelovali s 50 – 70 finančnimi institucijami, doseg njihove oglaševalske storitve pa naj bi takrat znašal 10 milijonov uporabnikov.

Cardlyticsov program deluje po načelu plačila-po-uspešnosti (pay-per-performance), kar pomeni, da prejmejo plačilo za svoje storitve vsakič, ko uporabnik izkoristi oglaševano ponudbo.

Glavna prednost nove storitve je v tem, da ni nobenih ugibanj o tem, koga bodo oglasi dosegli, saj ima Cardlyticsov sistem dostop do informacij o imenu trgovca, datumu in vrednosti nakupa ter plačnikovi poštni številki.

To vzbuja številke pomisleke glede zasebnosti, vendar pri podjetju zagotavljajo, da ne razpolagajo z občutljivimi osebnimi podatki, kot so ime, priimek, naslov in številka transakcijskega računa, s katerimi bi lahko razkrili uporabnikovo identiteto.

Za izstop iz omenjenega sistema se je do sedaj odločilo skoraj 5 % uporabnikov spletnega bančništva, kar je boljše od pričakovanj. Pri podjetju Cardlytics so namreč predvidevali, da v programu ne bo želelo sodelovati od 12 do 15 % uporabnikov.

 

Oglasi se uporabniku prikazujejo na treh lokacijah - ob transakcijah, ob robu strani s transakcijami in na strani s povzetkom posebnih ponudb.

 

Uporabnik ponudbo aktivira s klikom, nato pa jo lahko kadarkoli avtomatsko uveljavi pri plačilu za oglaševano storitev ali izdelek.


Vir: Adage.com

Vir slik: Netbanker

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice